"נתכונן לקראת אזור בצורה הטובה ביותר כדי להוציא 3 נקודות חשובות"

אחרי שרשמה שני ניצחונות, מ.כ אור יהודה נעצרה במחזור האחרון מול הפועל "אדומים" אשדוד שטרם נחלה הפסד העונה. ישראל דמקה, אחד השחקנים הבולטים העונה באור יהודה, היה זה שכבש את שער השוויון של קבוצתו, כשעד כה הוא כבש שלושה שערים שהביאו נקודות חשובות לקבוצתו. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את היכולת של אור יהודה עד כה, ומדבר על ליגה א' דרום העונה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 24-12-2019
  • 19:10

אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת, אור יהודה בנתה את אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' דרום, כשכעת היא תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם עשרים נקודות בקופה. אחד השחקנים המובילים בה הוא ישראל דמקה, קשר מרשים מאוד שמציג יכולת טובה מתחילת העונה, ועד כה כבש שלושה שערים, ביניהם שער השוויון של קבוצתו במשחק הקודם מול האדומים אשדוד שהסתיים בתיקו 2-2. 

דמקה מספר על חדר ההלבשה הבריא באור יהודה שמשלב שחקנים איכותיים שמתאימים לאופי הקבוצה, יחד עם שחקנים וותיקים שנותנים את הטון. ושואף להגיע לליגה בכירה יותר, אבל קודם להוביל את אור יהודה לצמרת כשהפנים קדימה במחזור הבא להפועל אזור. 

 

איך אתה מסכם את המחזור האחרון מול האדומים אשדוד?

"מחזור מאוד קשה מול קבוצה שלא הפסידה העונה, ואנחנו באנו אחרי שני ניצחונות רצופים מאוד חשובים ורצינו להנחיל להם את ההפסד הראשון שלהם העונה. המשחק התעלה רוב הפעמים לקצב גבוהה, שזה מאוד מאפיין את המשחק שלי ולהמון מצבים מצד שתי הקבוצות. השחקנים אצלנו הגיעו למשחק וזה מה שציפינו שיקרה לכן גם המשחק הסתיים בהרבה שערים, שעם קצת לחץ וערנות בדקות האחרונות של המשחק היינו גם מנצחים אותו" .

כבשת שער שוויון במחזור האחרון, איך התחושה?

"תחושה נהדרת לכבוש שער מאוד חשוב במהלך קבוצתי מצוין, ועוד במיוחד במשחק כזה חם עם הרבה אמוציות, הסתכלנו להם בלבן של העיניים".

מה אתה יכול לומר על היכולת של אור יהודה עד כה?

"יעקב והצוות בנו קבוצה שבנויה על ותיקים איכותיים כמו חקאק, אשר, פונטורמולי דנון, שחקנים עם ניסיון לצד צעירים כישרוניים. אנחנו משחקים כדורגל טוב ומשתפרים ממשחק למשחק והתוצאות מגיעות לידי ביטוי. לדעתי הצוות מאתר ומשלב שחקנים איכותיים שמתאימים לאופי הקבוצה. האווירה בקבוצה מאוד חמה יש לנו חדר הלבשה שמח ומחובר אחד לשני והבונוס בקבוצה הוא שיש לנו שחקן 12 שזה הקהל הנהדר שלנו שבאים ותומכים בנו במשחקים ובאימונים. אני שמח שהגעתי לאור יהודה מקום שמוציא ממני הרבה".

 

ישראל דמקה ושחקני אור יהודה (צילום: יוסי סוריק) 

 

מה המטרות ברמה האישית והקבוצתית? האם הם השתנו מתחילת העונה?

"אני לא חושב שהמטרות שלנו השתנו, אנחנו עדין לא הגענו לחצי עונה כדי לראות איפה אנחנו עומדים למרות שעשינו עד כה תוצאות טובות ואנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם ביכולת הזו. המטרות שלי זה לעבוד קשה על המגרש ולתת את המקסימום בכל משחק. אני אעשה הכל בשביל שהקבוצה תתברג בפלייאוף כדיי למקסם את העונה מבחינתי. המטרה שלי הייתה ועדיין  להגיע לליגת העל".

האם לדעתך אור יהודה תוכל להתמודד על עלייה גם העונה?

"שוב פעם אנחנו לא חשובים על עליה אנחנו רוצים להשתפר ממשחק למשחק ולהוציא את התוצאות הכי טובות עבורנו, כדי שבהמשך העונה כן נהיה חלק מהחבורה העליונה".

איך התרשמת עד כה מליגה א' דרום?

"התרשמתי מאוד לטובה מהליגה עד כה אני חושב שזו העונה הכי חמה וצבעונית ביותר משנים קודמות. יש המון עניין בליגה הזאת, הקהלים של כול קבוצה מכניסים טירוף, שחקנים ברמות שיכולים לשחק בליגה לאומית ומעלה, מאמנים ברמה גבוהה, שידורים שרצים בכל משחק ויוצרים חשיפה לשחקנים ולמאמנים וכך זה יוצר ליגה מעניינת מאוד".

במחזור הבא תפגשו את הפועל אזור איך תתכוננו למשחק?

"את זה אני משאיר למאמן יעקוב ולעוזריו, נתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת אזור כדי להוציא 3 נקודות חשובות מול קבוצה טובה במגרש קשה שעשתה שינויים רבים מתחילת העונה".

ישראל דמקה , שחקן מוביל באור יהודה העונה (צילום: אורי רחביה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור מציגים כדורגל מדהים (מהכפר 24-12-2019, 22:12)
    תרשמו אזור 3-1
  2. שחקן מצויין ישראל דמקה (אור יהודה בלב 25-12-2019, 18:11)
    אם אזור חושבים שהם ישחקו מול קונוסים , מצפה להם הפתעה . אזור קבוצה טובה אבל אור יהודה טובה יותר.1-0 קטן ועם הפנים קדימה לחולון . חנוכה שמח ❤️
  3. הסוד של אור יהודה זה אהבת חינם לכולם (דודו 25-12-2019, 19:24)
    אור יהודה עושה הכול בשקט. יש הנהלה מדהימה שחקנים מדהימים. אוהדים מדהימים. שאין בכול קבוצה בהצלחה אור יהודה אוהבים אותכם
  4. מדהים (שמעון 26-12-2019, 08:16)
    הכל אצלכם מדהים עד שתתחילו להפסיד ברצף ואז יהיה פחות מדהים אתם חדשים בליגה אז קצת מתלהבים בסך הכול קבוצה בינונית מטה
  5. ל 1 ל 4 תמשיכו למות מקנא (אוהד כדורגל 26-12-2019, 12:42)
    אתם יודעים מה הסיבה לכך שאור יהודה הכול מדהים אז תקבלו הסבר יסתומים. ראשית. אור יהודה עלתה השנה ליגה א. שנית ממוקמת במקום 6. וזה עובדה קיימת. לפני הרבה קבוצות שעושות רעש וצלצולים. שלישית יש באור יהודה שקט תעשייתי. שאין להרבה קבוצות. שכל שני וחמישי מפטרים מאמנים. ומשחררים שחקנים. באור יהודה הכול בשקט ברוגע אז תמשיכו לקנא. ב מוצ"ש אור יהודה נותנת בראש קדימה אור יהודה