סיכום המחזור ה-13 בליגות ג'

המחזור ה-13 בליגות ג' ממשיך להיות עם מבול של שערים כשהניצחונות שבלטו מעל כולם היו של השקמה רמת גן, נווה גולן, בית"ר גבעת זאב, הפועל פרדסיה, ספורטינג ת"א, צעירי טירה, הפועל טירת הכרמל, בית"ר חיפה ומכבי באר שבע בלטו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 25-12-2019
  • 09:09

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 52 שערים, נשלפו 26 כרטיסים צהובים ו-4 אדומים. השקמה רמת גן הביסה 2-10 את מכבי פרדס כץ עם שלישיות לאביתר נדלר ולבן רודריגז. נווה גולן הביסה 0-9 את אליצור יפו עם רביעיה לאייל דואק וצמד ללירן אהרון. א.ס חולון הביסה 1-7 את בית"ר יפו עם צמד לחיים ברמי, ירין חרמון, סניר בוהדנה מיפו ויוסי אדזיאשווילי מחולון הורחקו. צפרירים חולון ניצחה 1-3 את שיכון ותיקים, כבשו בן בירן, עמוס שלומי ויוסי חדד, אליצור יהוד ניצחה 4-6 את אור יהודה עם צמדים לאריאל מעבי, שון דינאמיט וניב יהב, לאור יהודה מיכה סוויסה כבש שלושער, אורן דקל הורחק. אינטר תל אביב  וספרטק רמת גן נפרדו בתיקו 1-1. באותה תוצאה נפרדו הפועל רמת ישראל ובית"ר עזרא, עבד אל כרים אטרש הורחק. רו''ח תל אביב הביסה 0-5 את בני יהוד עם צמדים לישראל בורוכוב ואריאל אזולאי, איתי כספי הוסיף שער משלו.

 

השקמה רמת גן עם ניצחון גדול מול פרדס כץ (אלי שמואלי)

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 24 שערים, נשלפו 29 כרטיסים צהובים ו-2 אדומים. נחלת יהודה ניצחה 2-5 את אשדוד סיטי עם צמדים לליאור סוויסה ויוסי פליקר. בית"ר אשדוד ניצחו 0-1 את בני אשדוד בדרבי משער של אריאל טרבלסי, משה שוקרון ושמעון זרמתי הורחקו. קריית עקרון ניצחו 1-2 את מ.ס רמלה, כבשו דורון הופמן ובירהנו אינקואהונה. הפועל רמלה ניצחו 0-2 את מ.ס ראשל'צ מצמד של עמנואל טרזי. מבשרת ציון ניצחו 0-2 את טירת שלום, כבשו יוסי ועקנין ואלרואי קישיק. בית"ר גן יבנה ניצחו 1-2 את בית"ר גדרה. מ.כ ירושלים ובני יצ'אלאל נפרדו בתיקו 1-1. בית"ר גבעת זאב ניצחה 0-4 את צעירי לוד.

 

נחלת יהודה מנצחת את אשדוד סיטי

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 30 שערים, נשלפו 29 כרטיסים צהובים ו-4 אדומים. הפועל פרדסיה עלתה לפסגה שהביסה 1-8 את הפועל גלגוליה משה אסייג כבש  צמד מוחמד מסארווה הורחק, ספורטינג תל אביב ניצחה 1-3 את בני טירה, כבשו בן נחמני, עירון כהן ועמרם אוטמזגין, מועד חופאש מטירה הורחק. עירוני אריאל ניצחה 0-2 את המוליכה בני רעננה מצמד של יובל לוי, בר פולר מאריאל, דוד שקורי ואושרי אברג'ל מרעננה הורחקו. הפועל אורנית ניצחו 0-2 את בני הרצליה, כבשו יוגב ציפרוט ואוראל מזרחי. בית"ר טוברוק ניצחו 0-2 את מ.ס נתניה, כפר קאסם ניצחו 0-1 את ביתר שומרון, כבש ביאלאל נסארה ירדן גמליאלי משומרון הורחק. צעירי טירה הביסה 0-7 את מכבי גבעת שמואל צמד למאיסר גאמוס. מכבי השרון נתניה וכפר יונה נפרדו בתיקו 1-1.

 

ספורטינג מנצחת את בני טירה לפני המשחק מול רעננה

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 47 שערים ונשלפו 25 כרטיסים צהובים. הפועל טירת הכרמל הביסה 1-8 את מכבי ברקאי עם שלישיות לאיתן יואש ומוחמד מהדאוי. בית"ר חיפה הביסה 0-7 את בית"ר קרית אתא עם שלישיה לאליהו דרעי. הפועל דלית אל כרמל הביסה 1-6 את בית"ר פרדס חנה עם צמד של אמיר חלבי. מכבי עוספייה ניצחה 2-5 את בני קלנסווה - צמד לעומרי מלאק. הפועל קרית חיים ניצחה 2-4 את בני גסאאל זרקא מרביעיה גדולה של עדן עובדיה. הפועל קרית ים ניצחה 1-2 את עירוני אור עקיבא, כבשו ניר קושניר ועומר מידני. הפועל יוקנעם ניצחה 3-5 את מכבי קרית ים - צמד לדור זינו.

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 48 שערים, נשלפו 43 כרטיסים צהובים ו-3 אדומים. שגב שלום ניצחה 2-5 את הפועל רהט עם צמדים לאחמד אבו בילאל ועלא אבו סמיר. בית שמש ניצחה 4-6 את מטה יהודה, לידור כהן כבש שלושער ואופיר עזו סיים עם צמד. מכבי ירוחם ניצחה 2-4 את הפועל שדרות, ירין חזיזה משדרות הורחק. הפועל מרחבים ניצחה 0-3 את צעירי אלהושלה, כבשו עמית עמר, נדר אלקרינאוי ורן תמם. מכבי באר שבע ניצחו 1-5 את עוצמה באר שבע עם שלישייה למיטצל בלסיוס. מ.כ באר שבע ניצחה 3-5 את עירוני חורה עם שלישיה לקובי לוי. מ.כ ערד ומכבי דימונה נפרדו בתיקו 1-1, רוני סמאי מערד הורחק. מכבי אשקלון וצעירי לקייה וסיימו בתיקו 3-3, שגיא מכלוף מאשקלון הורחק.

 

מחוז גליל עליון

הפועל שלומי - דיר חנא 5-3

עירוני צפת – בני דיר אל אסד 1-8

הפועל תרשיחא - בני אבו סנאן 2-0

הפועל כרמיאל - אחווה שעב 2-1                                      

 

מחוז גליל תחתון

סלאמה משגב - עירוני עראבה5-1

אהלי טמרה – מכבי טבאש 1-9

איחוד בני שפרעם – בית"ר כפר כנא 1-4

עירוני בני שעב - עירוני יפיע 0-1

 

מחוז יזרעאל

צעירי איכסל – אלאתיאחד נצרת 1-3

אחי ביר אל מכסור - הפועל אלבטוף 0-1 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניצחנו קונוסים לא נחשב אבל ביתר עזרא שיחקו אותה עים תיקו ענק (דני השקמה 25-12-2019, 09:36)
    מזל שביתר עזרא הוציאה תיקו ענק נגד המובילה זו הפתעת המחזור.