רועי סימוני מארח את איאד עודה: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 13

ליגה א׳ צפון חוזרת אחרי פגרה של משחקי הגביע ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, מארח את איאד עודה - חבר הנהלת הפועל כאוכב. הפועל איכסל מארחת את כפר כנא למשחק העונה, כאוכב תצא למשחק חוץ קשה בטבריה, מגדל העמק ינסו לחזור עם ניצחון מבאקה וקרית אתא וצור שלום בקרב תחתית בדרבי הקריות

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-12-2019
  • 11:49

הפועל בני ערערה עארה - הפועל הרצליה

רועי - שתי קבוצות שמחפשות לברוח מהתחתית ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה. הרצליה מגיעים אחרי ניצחון על צור שלום ובערערה מגיעים עם מאמן חדש על הקווים אף אחת מהם לא תרצה לאבד את הנקודות. ההימור שלי: תיקו.

איאד - ערערה קבוצת חזקה מאוד ויציבה יחסית, קבוצה אגרסיבית ואחת המרתקות בליגה. לאחרונה צצו גלים של חוסר שקט במועדון, חילופי מאמנים ושחרורי שחקנים. הפועל הרצליה בעונה רעה מאוד, לא מצליחה להיות יציבה ונמצאת בחלק התחתון של הטבלה, דבר שהיא לא רגילה אליו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - עירוני קריית אתא

רועי - דרבי הקריות יפגיש את הקבוצות למשחק תחתית על 6 נקודות כשלדרבי חוקים משלו. צור שלום עדיין לא מצליחה לייצר יציבות הן בסגל השחקנים והן בצבירת הנקודות. מחתימה ומשחררת שחקנים מדי שבוע, בקריית אתא אלעד בראון עדיין לא זכה להביא נקודות ומצרף רק שחקני הגנה עד כה, אולי מתוך מחשבה שכדאי קודם לא לספוג - ככה בטוח לא נשארים בליגה ואם לא יתעוררו המצב יהפוך למסובך. ההימור שלי: תיקו.

איאד - צור שלום קבוצה חזקה מאוד, עיקשת ואגרסיבית ביותר. היא חייבת לאגור נקודות אם היא רוצה להיות בחלק העליון של הטבלה ולברוח מהתחתית. מנגד, קריית אתא נמצאת עמוק בתחתית ואם היא רוצה להישאר בליגה היא חייבת לנצח. הניחוש שלי: ניצחון לצור שלום.

 

אלעד בראון, יצליח להביא נקודות מול צור שלום? (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס דבוריה - מ.ס רובי שפירא חיפה

רועי - רובי היא מארבע הקבוצות הטובות ביותר בליגה ופעמיים ברציפות היא בועטת בדלי ולא מצליחה לכבוש את הפסגה, מול דבוריה המפורקת זאת תהיה הזדמנות טובה מאוד עבורם להשיג 3 נקודות ואולי לעלות למקום הראשון אחרי המשחק. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

איאד - דבוריה במגמת עלייה לאחרונה ומראה שיפור יחסי, אך עדיין לא שקט במועדון. יחד עם זאת שפירא ביכולת מגמגמת לאחרונה, אך זה לא אמור להשפיע עליה. הניחוש שלי: ניצחון לרובי שפירא.

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל מגדל העמק

רועי - בבאקה אבי סבג מוציא יש מאיין ורושם ניצחון ענק נגד זלפה ומוכיח שרצון והשקעה מביאים תוצאות. במגדל העמק מתחילים לגלות סימני התאוששות במחזורים האחרונים וירצו להמשיך, קל זה בטוח לא הולך להיות. מצפה לנו קרב בין שני מאמנים מצוינים. ההימור שלי: תיקו.

איאד - באקה במגמת שיפור לאחרונה למרות חוסר השקט מסביב ולאחרונה מצליחה להפתיע בתוצאות. מנגד, מגדל העמק קבוצה חזקה ומשום מה נגררת לעונה רעה בתחתית. שתי קבוצות שוות בנקודות בטבלה ושתיהן רוצות לברוח מהתחתית. הניחוש שלי: ניצחון למגדל.

 

אבי סבג, מפיק יש מאין (מאור אלקסלסי)

 

עירוני טבריה - הפועל כאוכב

רועי - אחד המשחקים המעניינים של המחזור - שתי קבוצות שנמצאות במומנטום נהדר, כאוכב בשקט בשקט מתקרבת בצעדי ענק למוליכה איכסל ואף יכולה להפתיע ולעלות ליגה בסיום העונה. אדהם הדיה מקבל שקט ומחזיר על המגרש, בטבריה עדיין לא מצאו את הנוסחה לניצחונות אבל שבעה משחקים היא לא מפסידה - נתון נהדר לאחר פתיחת עונה לא טובה בבית והיא לא תרשה לעצמה לאבד נקודות ובטח לא להפסיד. צפוי משחק מרתק עם שערים. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

איאד - טבריה פתחה את העונה בצורה רעה, מקבלת תנופה לאחרונה ובורחת אט אט לכיוון החלק העליון. כאוכב מגיעה בתקופה מצוינת ומסתמנת כאחת הקבוצות בליגה א' צפון, שנה שנייה ברצף. לא יהיה קל לשתי הקבוצות לפרוץ את ההגנות, כאוכב רוצה לחזק את עצמה בטבלה, טבריה לא תרצה להפסיד בבית. הניחוש שלי: ניצחון לכאוכב.

 

הפועל אסי גלבוע - מ.ס. טירה

רועי - אסי גלבוע קבוצה צעירה ותוססת אך זה לא יספיק לה למאבקי ההישארות , טירה עדיין חולמת להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית ולא תרשה לעצמה להפסיד במשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

איאד - אסי גם היא פתחה את העונה בצורה מקרטעת וספגה העונה 9 הפסדים מתוך 12 משחקים. טירה מגיעה לאחר ההפסד בגביע המדינה למכבי נתניה ותרצה לחזור למסלול הניצחונות במגרש קשה מאוד. הניחוש שלי: ניצחון לטירה.

 

אלירן חודדה יודע איך להחזיר את איכסל למסלול הניצחונות (חגאג רחאל)

 

הפועל איכסל - הפועל כפר כנא

רועי - ללא ספק משחק המשחקים. שתיים מהקבוצות הטובות ביותר בליגה נפגשות לקרב ראש בראש. כפר כנא מבינים שיש להם הזדמנות מצוינת העונה להעפיל לליגה הלאומית והמשחק הזה הוא נקודת מפתח עבורם. ניצחון ינחית כאן בשבוע הבא 3-4 שחקנים בכירים מאוד במטרה להתמודד. באיכסל עדיין מובילים את הטבלה אך הקבוצה נמצאת בירידה בשבועיים האחרונים וירצו לחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות ואלירן חודדה ובאהה חליל יודעים לעשות את זה היטב. ההימור שלי: תיקו.

איאד - המשחק המרכזי של המחזור מפגיש שתי קבוצות חזקות. איכסל בתקופה לא טובה עם ירידה לאחרונה ביכולת שלה ותרצה לשים את התקופה הזו מאחוריה ולחזור למסלול הניצחונות. מנגד, כפר כנא עם מאמן צעיר על הקווים וסגל צנוע, משחררת לאחרונה את החלוץ שלה קנוואתי ותרצה לנצל את המומנטום הרע בו נמצאת איכסל ולהנחיל לה הפסד ביתי. הניחוש שלי: תיקו.

 

איימן חלאיילה וטמרה מגיעים לאחר תקופה טובה מאוד (מאור אלקסלסי)

 

מכבי טמרה - הפועל בני זלפה

רועי - דרבי המגזר! טמרה מגיע בתקופה טובה מאוד, עם איימן חליילאה על הקווים ותרצה להשיג את הנקודות. זלפה שהושפלה במחזור הקודם, תנסה להתאושש כדי לא להסתבך בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לטמרה. 

איאד - משחק קשה מאוד לשתי הקבוצות. טמרה במגמת עלייה ניכרת ומכוונת לפלייאוף העליון. מנגד, בני זלפה לא יציבה משחררת בשבוע האחרון את אחד הבלמים הטובים בליגה - טארס שלקובסקי. הניחוש שלי: תיקו.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית דרום (יוסי 26-12-2019, 13:02)
    מה עים תחזית מחוז דרום. תודה.
  2. איאד מה לך ולכדורגל (אסף 26-12-2019, 14:37)
    לך תחפש נדנדות תשחק
  3. אבי סבג (אבו עלי 26-12-2019, 16:29)
    אבי סבג, מאמן שחייב, להיות בליגת העל, מוציא מים מאין, לא יודע אם לצחוק או לבכות או לרביץ לעצמי
  4. מגדל העמק תחטוף רביעייה . תזכרו את טוב (אחמד 26-12-2019, 19:14)
  5. כל התוצאות כבר ידועות מראש, הכל מתוכנן, דבוריה וקריית אתא ירדו, אסי גלבוע תתמודד בפליאוף ימכרו את המ (עבד שחבירי 27-12-2019, 10:32)
    כל התוצאות כבר ידועות מראש, הכל מתוכנן, דבוריה וקריית אתא ירדו, אסי גלבוע תתמודד בפליאוף ימכרו את המשחק כי הם לא יפתחו את העונה הבאה, וירדו ליגה. ותזכרו.