גשם,רחם עלינו

משחקי שישי יוצאים לדרך בתקווה שהגשם הכבד שהובטח לנו ידחה בכמה שעות.במוקד קרית מלאכי מול יפו,הפועל ירושלים כפר יונה.בלאומית רמת השרון מארחת את ג'ת אלאהלי.כל העדכונים הכי מהירים ברשת בלוח תוצאות האון ליין שלנו החל מ 12,תבלו.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 10-12-2010
  • 08:40

שישי קריר ואף גשום צפוי לנו כשבמוקד מספר משחקי מפתח בליגות השונות.

בליגה הלאומית מרבית העיניים יופנו לרמת השרון שם תארח עירוני את ג'ת אלאהלי,הפועל הרצליה תפגוש בראשון לציון כששתי הקבוצות ינסו לעשות צעד קטן לעבר הצמרת.

בליגה א' דרום שני משחקי צמרת מרתקים צפויים לנו כשהפועל ירושלים הקבוצה בכושר הכי טוב בליגה בחודש האחרון,תארח את כפר יונה שתרצה להוכיח סופית שמקומה בצמרת הגבוהה.

המשחק השני הלא פחות מרתק יערך במגרש החדש בקרית מלאכי שם תארח מכבי המקומית את מכבי קביליו יפו כשההערכות המקודמות מדברות על סביבות 1500 צופים.

במשחק נוסף וכנפלאות ליגה א' מכבי עמישב תארח את השקמה,היכן? במגרש השקמה...אכן ספורטיביות לשמה.

במחוז הצפוני המשחק המרכזי יפגיש את הפועל עפולה עם מ.ס אום אל פאחם כשמכבי אום אל פאחם תארח את הפועל חדרה,אסי גלבוע הצלע השלישית בצמרת,לא צפוייה להתקשות יתר על המידה במשחק הבית מול מכבי כפר קרע.

 

משה טליאס ונחלת יהודה חייבים נצחון היום מול יבנה.(צילום:אמיר דבי)

 

בליגה ב דרום א' שלושת המוליכות יפגשו יריבות עיקשות כשמחנה יהודה "תתארח" בכפר שלם אצל בית"ר רמת גן,בית"ר כפר סבא תתארח באור יהודה והפועל אזור תארח את בית"ר פתח תקוה במשחק המרכזי של המחזור.

בדרום ב' הפועל קטמון שדורסת את הליגה ללא רחמים,תצא למשחק חוץ לא קל מול הפועל מרחבים,במשחק מסקרן נוסף תארח הפועל רהט את בני יצ'אלאל רחובות.

בליגה ב צפון א' המוליכה סקציה מעלות תארח את בני מג'דל כרום ותנסה להתאושש מההפסד הראשון שלה בליגה במחזור הקודם מול בני כאבול,השנייה הפועל סכנין תצא למשחק חוץ לא פשוט מול אחווה חיפה.

בצפון ב' המשחק המרכזי יפגיש את מוליכת הטבלה המפתיעה,מ.ס כפר כמא עם הרביעית מ.ס גבעת אולגה,השנייה מכבי דליית אל כרמל תשחק רק מחר מול אום אל גאנם.

בליגות ג' השונות מספר משחקי צמרת שבמוקד מחוז תל אביב יפגיש לנו את רואי חשבון עם גדנ"ע יהודה.

במחוז מרכז המוליכה עירוני בית שמש תפגוש את מ.ס חבל מודיעין למשחק שהכל יכול לקרות בו.

במחוז שרון,המוליכה הפועל הוד השרון תתקל באגוז קשה לפיצוח בדמותה של הפועל ג'לג'וליה,מ.ס טירה תפגוש למשחק לא פשוט את צעירי טייבה.

 

כל המשחקים בליגות א,ב ומשחקים נבחרים מליגה ג' און ליין החל מהשעה 12 בלוח התוצאות הכי עדכני ברשת,הצטרפו אלינו!.

הוסף תגובה
תגובות