אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 15

השבוע החלטתי לארח את חברי שי מאור, שי מאמן מהבכירים והמנוסים בליגה א', מכיר כל מגרש וכל שחקן בליגה ואימן העונה את עירוני אשדוד ומכבי יבנה. שי חושב שנורדיה תפתיע את הכח ר"ג, מרמורק תנצח בדרבי ברחובות והאדומים יסיימו בתיקו מול עירוני. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות מה שי חושב...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-01-2020
  • 13:43

ונעבור למשחקים:

הכח ר"ג - בית"ר נורדיה ירושלים

אוהד: דוד מרטן הוא אחד המאמנים הגדולים שהיו לנו בליגה א' וכנראה גם בליגת העל התחילו לשים על המאמן הצעיר והמוכשר הזה עין, ובצדק. מרטן הגיע משום מקום, לקח חבורת שחקנים צעירה אך מוכשרת והפך אותה לקבוצה הכי טובה בסיבוב הראשון בליגה א'. שאפו! מנגד ליאור זדה לקח את נורדיה, לא שינה כלום אבל כנראה שחקני נורדיה היו חייבים את השינוי והביסו 5-0 את אשדוד. כמה בנודיס ניסה וכמה השקיע... הוא לא הצליח. לפעמים אומרים עדיף גרם מזל על טון של שכל. הכח בבית אולי עדיפים, אבל נורדיה עם החלפת המאמן יבואו עם מוטיבציה חדשה, כאילו התחילו את העונה עכשיו וכדורגל זה הכל עניין של מומנטום. ההימור שלי: נורדיה יבואו עם מומנטום חיובי והם ינצחו את הכח ר"ג.

שי מאור: אפקט החלפת המאמנים עשה את שלו וימשיך לעשות את שלו. ארז בנודיס מאמן מצוין שבנה סגל שחקנים טוב מאד, אבל לפעמים זה לא מתחבר ולא הולך ולכן לדעתי ליאור זדה שהוא גם מקומי ימנף את הקבוצה עם הסגל הזה ויגיע למקומות גבוהים בטבלה - לדעתי אפילו 3-5. בהכח מגיע שאפו ענק למאמן ולשחקנים אבל לטעמי עדיין פלייאוף עליון ייחשב הצלחה גדולה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

דוד מרטן, אחד המאמנים הגדולים שהיו בליגה א' דרום (רועי סימוני)

 

מכבי שעריים - הפועל מרמורק

אוהד: הדרבי הגדול של רחובות! איזה דרבי יש לנו העונה...? מצד אחד קבוצה חלשה, שעושה כנראה את כל הטעויות האפשריות, מחליפה שחקנים ונראה כאילו כל שבוע מגיעים 2-3 שחקנים ועוזבים 2-3... מאמנים באו והלכו - בקיצור מתכון לירידה. וכל הבלגן הזה והמנהל המקצועי, האיש שאמון על כל הארגון מבחינה מקצועית, כנראה בטוח בתפקידו כי אחרת איך מוסברת כל התחלופה הזאת? מנגד יש את הקבוצה החזקה של רחובות, עם הקהל הטוב בליגה ואין ספק שמרמורק עדיפים, צמרת מול תחתית, טובים מול... רק בגלל שזה דרבי אני שוקל שתהיה פה הפתעה בדמות תיקו. אבל במרמורק פשוט הסדר והארגון יעשה את שלו והם ינצחו. נקווה שהמשחק לא ישוחק בשעריים אלא באצטדיון גדול יותר לפחות מצב הדשא בשעריים מצוין ולכן הכדורגל לא ייפגע.. שעריים מגיעים אחרי שצברו 0 נקודות משני משחקים והמומנטום של החלפת מאמן בטוח לא עזר להם. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

שי מאור: מרמורק קבוצה הרבה יותר איכותית והרבה יותר טובה. מכבי שעריים עושים את כל הטעויות האפשריות ואי אפשר לעשות תחלופה כל כך גדולה של שחקנים ולהצליח ושעריים יצטרכו הרבה מזל כדי להישאר בליגה. מרמורק תחבר 2 ניצחונות ותחזור חזק לעניינים. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

חבל שהדרבי של רחובות לא יהיה באצטדיון אחר שיוכל להכיל כמות קבל גדולה (מני בן ארי)

 

מכבי עירוני אשדוד - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: הדרבי הגדול של אשדוד! הייתי לפני שנתיים בדרבי הגדול כשהיה בליגה ב', עם אלפי אוהדים שלא מפסיקים לשיר ולהלל. זה הדרבי האמיתי באשדוד וכל השאר זה חיקוי של הדבר האמיתי. עירוני באים מלמטה וינסו להפתיע את האדומים שמגיעים כפייבוריטים. האדומים עדיפים על הצהובים ולמרות שהצהובים ירצו להוכיח מי הקבוצה הבכירה בעיר, האדומים עם יובל נעים על הקווים ינצחו אלא אם הגשם יעצור אותם. ההימור שלי: אני צופה ניצחון אדום. 

שי מאור: אדומים אשדוד קבוצה הרבה יותר איכותית מבחינת סגל השחקנים. המטרה שלהם זה לעלות ליגה, בטח כשאתה מביא מאמן כמו יובל נעים, לעומת עירוני אשדוד שרוצים להגיע לחוף מבטחים הרבה לפני סיום העונה. אשדוד זו עיר של כדורגל עם קהלים נדירים וכיף להיות שותף במשחק כזה. ההימור שלי: לדרבי חוקים משלו ולכן המשחק יסתיים בתיקו.

 

הדרבי של אשדוד חוזר! (מוטי קדוש)

 

מ.כ. אור יהודה - הפועל כפר שלם

אוהד: עוד משחק אש יש לנו השבוע והפעם באור יהודה. כפר שלם יגיעו לאור יהודה מהצמרת הגבוהה אחרי ניצחון על שעריים החלשה. אור יהודה מציגים כדורגל התקפי, כדורגל שכיף לראות, מנצחים או מפסידים אבל יש שערים, יש אקשן ורואים שלא משחקים שם על תיקו וצריך לפרגן לקבוצה שבאה לכל משחק לשחק כדורגל ולא להסתגר. הכפר אומנם עדיפים אבל אני לא רואה אותם מנצחים באור יהודה. ההימור שלי: תיקו. 

שי מאור: אור יהודה בעונה לא רעה בכלל, אבל היא לא תסיים בפלייאוף העליון ותסיים לדעתי במרכז הטבלה. כפר שלם קבוצה טובה מאד שתתמודד על העליה עד סוף העונה ומגיע הרבה מילים טובות לאיתן אהרון על המפלצת שהוא בנה העונה בכפר שלם, ביחד עם עומר פרץ. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

מכבי יפו - מכבי יבנה

אוהד: אכזבה גדולה יש מיפו לאחרונה, מקבוצה צעירה ומוכשרת שמביאה תוצאות, מתחילים לדבר על קבוצה צעירה שמאכזבת... איציק ברוך מאמן צעיר וחדש בליגות שלנו, יודע שהוא חייב לנצח את יבנה אחרת הוא עלול להישאב למאבקי התחתית. יבנה באים למשחק מול יפו לאחר שתי תוצאות תיקו, שזה בסדר אבל הם חייבים כבר לנצח. יש ליבנה קבוצת שחקנים שיכולה לנצח כל משחק וראינו את זה כמעט בהכח ר"ג. ההימור שלי: תיקו שיהיה בסדר לשתי הקבוצות. 

שי מאור: מכבי יפו פתחה את העונה מצוין, אבל בחודש וחצי האחרונים הקבוצה לא נראית טוב למרות שאני חושב שהם מאומנים מאד. במכבי יבנה אין הסבר למה שקורה שם, יש חומר שחקנים טוב מאד לרמת הליגה, אבל ביבנה השחקנים פשוט לא מספקים את הסחורה... אני צופה ליבנה הרבה מלחמות הישרדות העונה ובטח שיתמודדו שם עד סוף העונה נגד הירידה. השחקנים יצטרכו להתעורר כדי להוציא את הקבוצה מהמקום שהם נמצאים בו, כי רק הם אחראים למצב של הקבוצה. ההימור שלי: תיקו.

 

למרות התוצאות האחרונות, רואים שיפו קבוצה מאומנת (אלעד ירקון)

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור

אוהד: כפר קאסם החלה להשיג תוצאות טובות לאחרונה ולמרות ההפסד לאדומים בשבוע שעבר, רואים שיש קובצה חזקה מאד בכפר קאסם - בטח בבית. מנגד הפועל גל ספיר אזור, משיגה תוצאות מרשימות שרק לבוא למחוא כפיים. הבריחה שלהם מהתחתית מרשימה מאד והם נראים פשוט מצוין לאחרונה. גל ספיר זה כל ההבדל לדעתי וטוב שהביאו אותו באזור. ההימור שלי: הפעם אני חושב שגל ספיר לא יספיק לאזור וכפר קאסם ינצחו.

שי מאור: שמשון כפר קאסם קבוצה מצוינת בבית, עם חומר שחקנים מעולה ומאמן צעיר וטוב שעושה תוצאות טובות. יש לי תחושת בטן שאזור ינצחו שאצלה מגיע שאפו ענק לליאור ראובן על עבודה יוצאת דופן. הפועל אזור קבוצה מאומנת קשה שלוקחת נקודות בחדש וחצי האחרונים בכל מגרש, יש לי תחושה שזאת תהיה הפתעת המחזור. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

 

מכבי הרצליה - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: הרצליה החליפה עוד מאמן וזה כבר נראה ממש שכונה להחליף ככה מאמנים... ולא ברור למה לא השאירו את עידן בראון שהיה מצוין אשתקד עם פחות או יותר אותו סגל שחקנים, אבל כשבעל הבית חושב שהוא יודע הכל לפני כולם - זו הבעיה של הרצליה וזה גם מה שיכול לחסל את המועדון קליל. כי אם הם ירדו ליגה, אני לא רואה סיכוי לקבוצה הזאת בעתיד, ואולי זה עדיף... מנגד חולון זה הלהיט החם של הליגה, מציגה יכולת מצוינת והיא קבוצה חזקה שקשה לנצח אותה. ההימור שלי: תיקו.

שי מאור: לחולון מגיע שאפו ענק על עונה ענקית עד עכשיו, למרות סגל השחקנים הבינוני, אבל עם דרך מעולה ורואים שיש תביעת יד של מאמן ובעלים בקבוצה. במכבי הרצליה לא מוסבר מה קורה... שחקנים מאד איכותי אבל כנראה חוסר שקט מצד הבעלים לכל מאמן שעובד שם, מביא את הרצליה למלחמות הישרדות וכך אני צופה לה עד סוף העונה. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל בקעת הירדן - עירוני קרית גת

אוהד: קרית גת היא הבושה הגדולה של ליגה א' בעשרים השנים האחרונות וחבל שבכלל פתחו את העונה. אצל בקעת הירדן אני אוהב את השקט שה"שריף" קרגולה מקרין על הקבוצה שלו. מצרף שחקנים טובים כמו אליחי צברי ועובד כמו מקצוען והתוצאות בהתאם. ההימור שלי: בקעת הירדן תנצח.

שי מאור: בקעת הירדן עושה עונה טובה ומאד יציבה, לטעמי הם ינצחו את המשחק מול קריית גת שירדו ליגה עוד לפני שהתחילה העונה. ההימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

אוהד רון מארח את שי מאור: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. Fins comment (Chakimi eli.n.y 09-01-2020, 13:59)
    To everyone. Since I do not have Hebrew keyboard I have brought with a lot of difficulty my message in Hebrew Ward but just in English letter!! Please excuse me
  2. הפסד לנורדיה (אוהד שרוף 09-01-2020, 14:12)
    נורדיה לא יעזור לכם תחפשו ניצחון במקום אחר
  3. אוהד ושי- תודה על ההימור (הסגול עולה 09-01-2020, 14:27)
    בזמן האחרון היית המנחוס שלנו,תמשיך להמר שנפסיד וניתן לזאדה בראש.נורדיה נצחו את אשדוד לא את ריאל.
  4. מה יש לך עם גל ספיר שכל שבוע אתה מלקק לו ? (בולולולולו 09-01-2020, 16:44)
  5. אוהד רון (משה 09-01-2020, 18:01)
    תחזיות של אוהדים מכל הקבוצות אוהבים
  6. שי מאור (עירוני 09-01-2020, 19:12)
    אתה ליצן חצר אצל סידי אמרת משאו אחר חחחחחח
  7. שעריים (אוהד 09-01-2020, 20:01)
    בשעריים יש חביתוש שבטח ובטח בטוח בתפקידו ומעמדו לא מתערער מהמעורערים שישנם מסביבו אנטיכדורגל יהיר שחצן מני סויסה שמו הרס את שעריים בא ממרמורק להרוס אותנו לך הבייתה אנחנו חייבים לך כסף תקבל כשיהיה תעוף הרסת אותנו
  8. שי מאור מכיר את הליגה??? הליגה לא רוצה להכיר אותו !! ( צוללת צהובה 09-01-2020, 20:03)
    נמאס ממנו לא רוצים לשמוע עליו וחבל אוהד שאתה מנסה לשווק אותו כולם טועים בקבוצות רק אדון שי הצליח מאד בבנית הקבוצה באשדוד כמעט וריסק אותנו
  9. שעריים (שערוקי מלידה 09-01-2020, 20:11)
    אוהד רון למה אתה עם כפפות של משי מסקר את שעריים תקרא לילד בשמו מני גרוע הוא שהרס את שעריים מבחינה מקצועית כספית עשרות שחקנים מתערב בכל דבר ממש עבד כי יימלוך כשמוסא בן חיים היה הוא לא נשם היה כמו זבוב על הקיר מוסא הלך וזה השתלט על הכל הוא הבעיה של שעריים תדגיש זאת שיילך הבייתה איש גועלי ומקצועי זה ממנו והלאה אל תתנו יד לזה יילך מני הבייתה משעריים לך הרגת אותנו
  10. שי מאור עוד דוקטור לליגה א. (אוהד יבנה. שי מאור אתה כזה לקקן 09-01-2020, 22:33)
    שי אתה יכול לתת פרשנות בליגה ב. לשם אתה שייך ומבין. לאמן אתה לא יודע. וגם לפרשן אתה לא יודע. לך לחפש קבוצה בליגה ב
  11. Fins comment (Chakimi eli.n.y 10-01-2020, 00:29)
    To the people behind the comment I did send another message that was the major one making comment about the reporter who being unfair and objective about hakoach!!! How come you did not aired it up?? It took me long time to write it an English word but in Hebrew so everybody can understand that why you have decided not to put it up?
  12. דוד מרטן זה לא זה שהוריד את הפועל ים ? (אורי 10-01-2020, 03:00)
  13. דעתן (מאמן 10-01-2020, 10:15)
    זה תחילת הסוף של מאמן פרשנות
  14. בדיחה (המוכתר משעריים 10-01-2020, 13:01)
    שי לקקו קטן מי ישמע מרמורק לא החליפו 10 שחקנים.מלקק לשונא שעריים
  15. 60 שניות על שי מאור (מאיר 10-01-2020, 14:41)
    פעם גרתי ב אזור. 35 שנים לא ראיתי משחק שלהם עד שבא שי מאור ועשה ממנה קבוצה מצויינת שעלתה ליגה ושלוש שנים היתה בצמרת. . שי מאור היה ונישאר בעיניי כמאמן מהטובים שהיו בליגה. נקודה.
  16. זהו מהיום קרית גת רק מנצחת (גקו 13-01-2020, 16:54)
    אוהד רון אני לא יודע איך להסביר לך שקרית גת היתה לפניך ותשאיר אחריך זהו נשמה מהיום רק נצחונות נגמרה החגיגה של כל הקבוצות. קדימה מ כ ב י