סטטוס קוו בצפון, אשדוד נצבעה בצהוב!

המחזור האחרון של הסיבוב הראשון בליגה א׳ יצא לדרך עם חמישה משחקים בכל מחוז, כשתנאי מזג האוויר השפיעו ודחו מספר משחקים. עירוני אשדוד מנחילה לאדומים הפסד ליגה ראשון, הכח תסיים את הסיבוב ראשונה ויבנה מתחת לקו האדום. בצפון איכסל וכאוכב משיגות נקודה אחת בלבד ואסי גלבוע ממשיכה לשקוע

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 10-01-2020
  • 15:53

שחקני הכח חוגגים ניצחון יקר מאוד (איתן ידגר)

 

משחקי הדרום:
הכח ר״ג - בית״ר נורדיה ירושלים 0-1
מוליכת הטבלה רצתה לסיים את הסיבוב במקום הראשון מול נורדיה, שהגיעה במומנטום נהדר לאחר שהביסה את עירוני אשדוד במחזור הקודם. לקראת הסיום, מהלך ענק של הייפורד אדג׳יי סידר לעמית מלכה שער קל בדרך לניצחון יקר של הכח ולמקום הראשון בתום הסיבוב הראשון. 

 

תומר בן חיים חוגג עם הקהל הצהוב (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד - אדומים אשדוד 0-2
עירוני אשדוד פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון כבר לאחר 4 דקות משער של אלירן שמש. מנגד האדומים נותרו ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של משה בן לולו רגע לפני המחצית. בדקה ה-90 תומר בן חיים הבטיח את הניצחון וקבע 0-2 לצהובים עם שער נהדר. בסיום עירוני מנצחת 0-2 ומנחילה לאדומים הפסד ליגה ראשון. 

 

חיים לוי במשחק הראשון על הקווים בהרצליה (דדי ברק)

 

הרצליה וחולון נפרדות ללא הכרעה (דדי ברק)


מכבי הרצליה - ירמיהו ״גריל טאון״ חולון 0-0
משחק לא טוב נערך היום בהרצליה. מכבי המארחת, הגיעה יחדה עם מאמנה החדש, חיים לוי ורצתה לצאת חדשה מול חולון הנהדרת של ויקטור גניש. שתי הקבוצות לא השכילו למצוא את הרשת והמשחק מסתיים בתיקו מאופס. ויקטור גניש הורחק. 

 

נתי ארזואן חוגג, יפו מנצחת את יבנה (דן יידוב)

 

מכבי יפו - מכבי יבנה 0-3
קבוצתו איציק ברוך הגיעה למשחק לאחר חמישה ללא ניצחון ואפשר לומר שקיבלה משחק בהזמנה. גיל קיין ונתי ארזואן כבשו במחצית הראשונה, גל בן דיין קבע את תוצאת המשחק ויפו רושמת ניצחון מול יבנה המסובכת שמסיימת את הסיבוב הראשון מתחת לקו האדום.

 

אבו סאבר חזר לשמשון והעניק לה ניצחון חשוב

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אזור 0-1
שמשון כפר קאסם שנחלה הפסדה כואב במחזור הקודם מול אדומים, אירחה את אזור שמגיעה בכושר לא רע בכלל. אבו סאבר שחזר השבוע לקבוצה, העלה את שמשון ליתרון יקר שנשמר לסיום והעניק לה ניצחון חשוב. אזור לא מצליחה להתרחק מהאיזור המסוכן.

מחר:
מ.כ. אור יהודה - הפועל כפר שלם
שני:
מכבי שעריים - הפועל מרמורק 
הפועל בקעת הירדן - עירוני קריית גת 


משחקי הצפון:

עירוני טמרה - הפועל איכסל 0-0

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול עירוני טמרה שמגיעה לאחר חמישה משחקים ללא הפסד. איכסל שרצתה להשיג ניצחון שייתן לה דחיפה גדולה לקראת הסיבוב השני לא השכילה לכבוש, כמו גם המארחת והמשחק מסתיים ללא הכרעה. איכסל מסיימת את הסיבוב הראשון במקום הראשון ביתרון של נקודה. 

 

מ.ס. טירה - הפועל כאוכב 1-1

מי שרצו לנצל את איבוד הנקודות של איכסל היו טירה וכאוכב בכדי לצמצם פערים מהפסגה. כאוכב עלתה ליתרון משער של ואיל חרבאוי וכבר ראתה את המקום הראשון, אך שער משווה של עאמר מנסור מהנקודה הלבנה קבע חלוקת נקודות. מי שיכולה לנצל את תוצאת התיקו היא רובי שפירא שתוכל להיצמד לכאוכב עם תנצח ביום שני את בני ערערה.


הפועל באקה אל גרבייה - הפועל כפר כנא 1-1

קבוצתו של אבי סבג אירחה את הפועל כפר כנא של אחמד סבע. שתי הקבוצות מגיעות בכושר לא טוב כשבאקה לא זוכרת מתי ניצחה בפעם האחרונה ואילו כפר כנא מגיעה לאחר שני הפסדים שמעט הרחיקו אותה מדבוקת הצמרת. אחמד סבע החלוץ העלה את כפר כנא ליתרון כבר בדקה ה-15, אך דניאל עמר קבע שוויון בדקה ה-40 והשתיים נפרדות עם חלוקת נקודות.

הפועל אסי גלבוע - הפועל הרצליה 3-0

הפועל הרצליה של יגאל אנטבי יצאה למשחק חוץ מול אסי גלבוע שהניצחון האחרון שלה היה מול באקה אל גרבייה במחזור השישי. הרצליה שהגיעה לאחר שלושה משחקים ללא הפסד המשיכה את המומנטום הטוב שלה, כבשה שלושה שערים (עידו וייר, נתאי ביתן ומיכאל בן ברוך) והשיגה ניצחון שממקם אותה במקום השביעי עלי זועבי הורחק בשורות אסי. 


מ.ס. דבוריה - הפועל מגדל העמק 0-1

דבוריה שערב המחזור הייתה מתחת לקו האדום אירחה את הפועל מגדל העמק שמגיעה בתקופה לא רעה. שער של אחמד חג'יר הפתיע את מגדל העמק והעניק לדבוריה ניצחון יקר מאוד שמעלה אותה מעל לקו האדום בסיום הסיבוב הראשון.


יום שני:

עירוני טבריה - עירוני קריית אתא
הפועל בני ערערה - מ.ס. רובי שפירא חיפה
מכבי צור שלום - הפועל בני זלפה

שחקני עירוני אשדוד חוגגים ניצחון יקר בדרבי (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכח עמידר (יגאל 10-01-2020, 16:12)
    לא יעזור כלום לאף אחד שגל יוסף וזויגי רוצים לעלות אף אחד לא יעצור אותם גם לא הקניות משחקים של הכפר אור יהודה פחי אשפה הכסף מסנןןר אותכם
  2. הכח שלנו (אבי ניצני ניו יורק 10-01-2020, 16:13)
    עשיתם לי את השבת שנמשיך להצליח אמן שבת סגולה ומבורכת לכול אוהדי הכח לדורותיה
  3. יללה הכח (מוטי 10-01-2020, 17:23)
    אוהב אותכםםם אחלה של שבת מגיע לכם לעלות ליגה אוהב אותכם
  4. טירה - כוכב ( שופט בושה) (עבד אלחי סעיד 10-01-2020, 17:29)
    איך איגוד השופטים שולח למשחק צמרת שופט גרוע כזה , השופט והקוונים הכריעו את המשחק , עם מלא טעיות , עבד טיטי נא פנה לאיגוד השופטים שלא ישלחו את השופט שהיה למשחקי טירה , הוא בכל משחקי הקבוצה שהיה הרס את הקבוצה , ותמיד היה אנטי בכוונה , כמובן עם הקוונים שלו שאפילו אופסיד לא יודעים (לא יודעים מה זה אופסד פסיבי ואופסיד אקטיבי) , כל משחקי טירה שהגיע התכוון להיות נגד טירה , והיה שופט חד כיווני . בושה של שופט , בושה .
  5. אור יהודה (אוהד 10-01-2020, 17:36)
    מה שייך או יהודה שאתה מלכלך יחתיכת זבל תיסתכל על הקבוצה שלך שעוד מעט לא ישאר לכם שחקנים יפח זבל
  6. הכוח (יוחנן 10-01-2020, 17:51)
    לא תלכלכו בין כפר שלם לאור יהודה אנחנו אחים ואות עם ביחד נזיין
  7. אטר יהודה מוכרים משחקים (הסגול 10-01-2020, 18:14)
    התוצאה מול הכפר סגורה מראש.חבל!!!
  8. טירה חבל על ההשקעה אתם בחיים לא תעלו. נתראה בסוף העונה. רק אכסאל תעלה (הוגה דעות 10-01-2020, 18:46)
  9. בדויי (אבי 10-01-2020, 20:11)
    ל5 מה אתה כועס? הרי כל הארץ מדברים בריש גלאי שכפר שלם קנו את המשחק מראש
  10. Fins comment (Chakimi eli.n.y 11-01-2020, 00:22)
    Leohadey hakoach.bevakasa al tigareru letarbut lekuya,vesimru al lason,nekeya.gam lemaan,htzlacat,hamoadon! Hach,hach,hakoac!! Shabbat shalom