אשדוד צהובה: עירוני אשדוד מנצחת בדרבי את 'אדומים' אשדוד 0-2

לעיני כ-2400 צופים וכנגד כל התחזיות, קבוצתו של יגאל זריהן רשמה ניצחון אמש בדרבי האשדודי. אלירן שמש הימם את הקבוצה האדומה כבר בדקה ה-5 עם שער אדיר אחרי טעות של סתיו ישראלי, האדומים נותרו עם עשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של משה בן לולו ותומר בן חיים הגדיל את היתרון במחצית השנייה בדרך לניצחון צהוב. קבוצתו של יובל נעים רושמת הפסד ראשון העונה. אוהדי האדומים אשדוד: "אכזבה גדולה! לא הייתה מחויבות על המגרש"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 11-01-2020
  • 12:40

כ-2400 אוהדים הגיעו אמש לאצטדיון הי"א באשדוד, כדי לצפות בדרבי האשדודי הידוע שחזר העונה בליגה א' והוא זה שחתם את הסיבוב הראשון של הליגה. אוהדי שני המועדונים הציגו תצוגת עידוד שלא הייתה מביישת קבוצות מהליגות הגבוהות יותר. מצד אחד הפועל "אדומים" אשדוד אותה מוביל יובל נעים, שמגיעה אחרי ניצחון גדול על שמשון כפר קאסם, כשהיא תופסת את המקום החמישי בטבלה עם 26 נקודות, מנגד היריבה הצהובה, עירוני אשדוד, אותה מוביל יגאל זריהן, שמגיעה למשחק אחרי שנחלה תבוסה לבית"ר נורדיה כשהיא תופסת את המקום ה-11 בטבלה עם 17 נקודות.

המשחק נפתח בקצב טוב ונראה היה ששתי הקבוצות באו להילחם על המגרש, אך טעות קשה בהגנת הקבוצה האדומה של סתיו ישראלי, אפשרה לאלירן שמש להמם את המארחת כבר בדקה ה-5 ולעלות את עירוני אשדוד ליתרון 0-1. השער של שמש, פתח את המשחק וגרם לקצב לעלות, ולקבוצתו של יובל נעים להתעורר. 

 

עירוני אשדוד עולה ליתרון וחוגגת את השער של אלירן שמש (מוטי קדוש)

 

בדקה ה-7, לישי ביטון בעט כדור חופשי לכיוון השער של אנגלשטיין אך נעצר ע"י הגנת אשדוד. בדקה ה-11 עידן שריקי בעט כדור מסוכן למוחא בדיר שהיה מול השער, אך הוא בעט כדור חלש מדי. בדקה ה-16 אוהד אדלשטיין קיבל כדור לפינה השמאלית, אך נעצר ע"י הגנת עירוני שהרחיקה את הכדור החוצה. בדקה ה-20 יואל גנון הרים כדור מהקרן למרכז הרחבה, אך הגנת האדומים הרחיקה. בדקה ה-27 אלירן שמש שהיה בסמוך לשער, קיבל כדור וניסה להכפיל את יתרון קבוצתו, אך גיא סלם יצא החוצה ועצר אותו. עד לסיום המחצית הראשונה, הקבוצות המשיכו לייצר מצבים במשחק אגרסבי מאוד ושלוש דקות לסיום המחצית הראשונה, משה בן לולו הורחק בצהוב שני לאחר שתי עבירות גסות והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

עירוני אשדוד שלטה ברוב המשחק (מוטי קדוש)

 

המחצית השנייה המשיכה באותו קצב כשברובה עירוני אשדוד שולטת ומציגה חיבור ויכולת טובה על המגרש. בדקה ה-54 לישי ביטון יצא למתפרצת מהאגף הימני, אבל נעצר ע"י הגנת עירוני אשדוד. כמה דקות לאחר מכן, שוב הקפטן האדום הרים כדור מהקרן לכיוון השער, רוי עמוס נגח גבוה מדי והכדור עבר את השער. בדקה ה-63 נתנאל מוריס הרים כדור לאלירן שמש שניסה לנגוח לשער, אך הכדור הגיע ישירות לידיו של גיא סלם שמנע את הכפלת היתרון. בדקה ה-68 מאיר כהן בעט מאמצע לעידן שריקי שהיה בפינה הימנית, שריקי בעט את הכדור ישירות לידיו של גל אנגלשטיין. בדקה ה-78 קפטן האדומים, לישי ביטון, בעט כדור מסוכן, אך קפטן עירוני אשדוד מאור זוהר הרחיק את הכדור. עירוני אשדוד המשיכה לייצר מצבים ולנסות להגדיל את היתרון, ארבע דקות לסיום תומר בן חיים שלח כדור מקרוב לרשת של גיא סלם לאחר מבצע גדול וקבע את תוצאת המשחק ושלח את קבוצתו לחגוג.

 

תומר בן חיים מגדיל את היתרון ורץ לחגוג עם הקהל (מוטי קדוש)

 

כנגד כל התחזיות, עירוני אשדוד רשמה אמש ניצחון 0-2 על הפועל "אדומים" אשדוד בדרבי העירוני וקבוצתו של יובל נעים עם הפסד ראשונה העונה.

 

לסיכום: על הנייר להפועל "אדומים" יש קבוצה חזקה יותר והפערים באים לידי ביטוי בטבלת הליגה, אבל אמש המשפט "לדרבי חוקים משלו" הוכיח את עצמו באצטדיון הי"א. נראה כי שחקני הקבוצה האדומים הגיעו למשחק אחרי ניצחון במחזור הקודם, וצפו כי גם הדרבי יהיה בידיים שלהם, מנגד הקבוצה הצהובה שהגיעה אחרי תבוסה, הכינה את עצמה לדרבי ו'התאבדה' במגרש והתוצאות לא איחרו לבוא. זהו הפסד מאכזב בקרב האדומים שבניגוד לקבוצה הצהובה מכוונים לעליית ליגה וערכו לא מעט שינויים, לשם כך גם החתימו את המאמן המנוסה יובל נעים, שהחילופים שערך אמש לא היו מובנים ולא תרמו למשחק. הפועל "אדומים" אשדוד שהצליחו לרוץ 14 מחזורים ללא הפסד, רשמו אותו אמש מול היריבה העירונית, ויצטרכו להתרכז בהמשך דרכם בליגה וגם בגביע.

 

אלירן שמש כובש השער הראשון במשחק בתגובה: "משחק הקרבה ולחימה שלנו ורק הנשמה ניצחה פה. כולם היו אחד בשביל השני, זה לא שאנחנו קבוצה יותר טובה כי הפועל "אדומים" זו קבוצה חזקה, אבל נתנו את הנשמה ובאנו על שכרנו".

אוהדי האדומים אשדוד: "אכזבה גדולה! לא הייתה מחויבות על המגרש, השחקנים ידעו מה זה דרבי בשבילנו ולמרות הכל זלזלו בעירוני, כי היא הגיעה אחרי הפסד לנורדיה. מאכזב מאוד שלא רשמנו ניצחון".

שחקני עירוני אשדוד חוגגים בסיום המשחק (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים ( סגול 11-01-2020, 12:52)
    מחכים לכם שבוע הבא,תתכוננו לעוד הפסד, השני ברצף.
  2. לאדומים (אימפריה בצהוב 11-01-2020, 15:27)
    תשתחוו יא בני זונות!!!
  3. מברוק עירוני (יפו 11-01-2020, 15:37)
    כל הכבוד על הניצחון בדרבי תמשיכו כך
  4. שבוע הבא עוד הפסד ליובל נעים (אוהד עירוני 11-01-2020, 16:07)
    הבלוף של אדומים אשדוד מתגלה כקבוצה בונקר. הבקעת שערים דלה מאוד. בשבוע הבא עוד הפסד לאדומים
  5. חיים בסרט (מרמורקי חכם 11-01-2020, 18:24)
    אדומים איפה אתם כמה דיברתם שבאשדוד יש רק אחת
  6. איפה גולן יפרח בניצחונות ? (עירוניה 11-01-2020, 21:49)
    הבחור המציא מושג חדש " אוהד כשלונות " רק שאנחנו מפסידים הוא מתעורר הזקן