נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון

המחזור ה-15 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו כל קבוצות הצמרת מסיימות בתיקו ורק רובי שפירא חיפה מנצחת את בני ערערה ומצמצמת פערים מהמובילה איכסל. בתחתית דבוריה עם ניצחון גדול מבחינתה על מגדל העמק שנותן לה לברוח מקרית אתא ואסי גלבוע. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-01-2020
  • 16:51

מצטייני הצפון:

שוער: מוחמד עקריה (הפועל כפר כנא)

שוערה של כפר כנא היה מצוין מול באקה אל גרביה, עם הצלות יפות ובעיקר הרבה שקט וביטחון שהשרה על ההגנה. 

 

הגנה:

נתאי ביתן (הפועל הרצליה)

בלמה הצעיר של הרצליה בעונתו הראשונה בבוגרים, היה מצויין בחלק האחורי של הרצליה, לקח כל כדור ראשון בראש וגם על הקרקע היה מעולה. ביתן סגר חזק ולא איפשר לשחקני אסי גלבוע לכבוש ועזר לחבריו בהתקפה ואפילו כבש שער.

 

רואי ארז (רובי שפירא חיפה)

מגנה הימני של רובי היה מצוין מול בני ערערה, סגר נכון בהגנה, הצטרף רבות להתקפה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו.

 

דן פרידריך (באקה אל גרבייה)

בלמה של באקה היה מצויין מול טמרה, סגר חזק בהגנה ולא אפשר להתקפת כפר כנא להגיע למצבים. דן הגיע לכל כדור ראשון בראש עם הרבה נשמה והוא היה פעיל מאד והוא הסיבה שקבוצתו סיימה בתיקו.

 

איהאב עווקיז (הפועל דבוריה)

בלמה המצוין של דבוריה היה נהדר מול מגדל העמק, סגר את התקפות של מגדל, נלחם על כל כדור ובעיקר הביא הרבה לב ונשמה וזה מה שניצח לדבוריה את המשחק. 

 

קישור:

לי אגמי (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה מייצר מצבים לחבריו מהצד שלו, עושה הגנה והתקפה כאחד, מסוכן מאד באחד על אחד. אגמי משחק לעומק כל הזמן וללא ספק כשהכדור אצלו, קורה משהו מסוכן לטובת הרצליה.

 

דודו אדרי (מ.ס. טירה)

קשרה הצעיר של טירה היה פעיל מאד במשחק הצמרת מול כאוכב, ניהל את משחק קבוצתו יחד עם סמיר עבדלחי ויחד היו מאד מעורבים במשחק של קבוצתם. דודו שחקן עם יכולות גבוהות שצפוי לו עתיד בליגות הבכירות.

 

שלומי מראד סחף את רובי לניצחון יקר מאוד (חגאג רחאל)

 

שלומי מראד (רובי שפירא חיפה)

קשרה הוותיק של רובי שפירא חיפה, מציג יכולת נהדרת למן פתיחת העונה ומול ערערה היה מצוין, הניע את הכדור, ייצר מצבים לחבריו ובעיקר היה המנהיג של רובי במרכז המגרש וסחף את חבריו לניצחון גדול. 

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל)

קשרה המצוין של איכסל היה נייד מאד, סיכן את שער היריבה מספר פעמים ובאחת ההזדמניות הוא הכניע את שוער טמרה אך נעצר בקורה. איילון שחקן מעל לליגה א' ולא ספם חתם בבני יהודה לעונה הבאה.

 

איילון אלימלך שחקן מעל הליגה שבעונה הבאה יראה את יכולותיו בבני יהודה (חגאג רחאל)

 

התקפה:

אביאל גבאי (עירוני טבריה)

חלוצה של טבריה היה מצוין מול קרית אתא, הטריד רבות את הגנת היריבה בעיקר על הקו, ייצר מצבים טובים ומסוכנים וכבש שער שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו. 

 

סעיד דיאב (בני זלפה)

הקשר-חלוץ של זלפה הוא ווינר אמיתי, כבש שער ניצחון בתוספת הזמן, אבל מעבר לשער היה דומיננטי בקישור של זלפה יחד עם מוטי אוחיון והם הגורמים לניצחון הגדול של קבוצתם על צור שלום.

 

עודד קוטר - מאמן המחזור של ליגה א' צפון (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: עודד קוטר (רובי שפירא חיפה)

איזה ניצחון ענק הביא קוטר עם קבוצתו על ערערה בחוץ, משחק של גברים היה שם וקוטר הכין את שחקניו בצורה יוצאת מהכלל. רובי חוזרת למאבק הצמרת בגדול, כשהיא מנצלת את המעידה של כל שאר קבוצות הצמרת.

נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות