ליגה א' מחזור 15 - צל"ש או טר"ש?

בתום המחזור ה-15 בליגה א' צפון ודרום, סוכנות השחקנים D&A, מביאה בפנינו את את הצד החיובי והצד השלילי במחזור הנוכחי. מיהן קבוצת השבוע של סוכנות השחקנים? ומיהן הקבוצה שאכזבו השבוע? הכל בטור הדעה הבא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 16-01-2020
  • 07:58

ליגה א' צפון:
את הטר"ש השבועי נעניק לאלעד בראון /קרית אתא - אלעד בראון "מוביל" את קרית אתא למחוזות שלא ידעו זמן רב! הקבוצה מסתבכת קשות בחמשת מחזורים האחרונים עם שלושה הפסדים רצופים ושתי תוצאות תיקו, כשההפסדים מגיעים מול קבוצות התחתית. קרית אתא מתחת לקו האדום עם 9 נקודות בלבד, 10 הפסדים מתוך 15 מחזורים והיא צמודה לאסי גלבוע שבמקום האחרון! שני ההפסדים ברצף  בשבוע האחרון הן לערערה בבית והן לטבריה בחוץ, צריכים להדליק פרוז'קטור אדום לקברניטי הקבוצה. הקבוצה נראית כבויה, נרפית, שהיא כמעט ולא מגיעה למצבי כיבוש ואם לא יהיה שינוי משמעותי ועמוק המועדון הוותיק ואהוב הזה עשוי למצוא עצמו בליגה ב'. חבל שמועדון כזה, שנחשב לאחד המקומות המסודרים באזור ימצא עצמו בליגה ב'... קריית אתא רושמת סיבוב פשוט חלום בלהות והשינוי בעמדת המאמן לא רק שלא תרם, אלא עשה את ההפך והקבוצה מתדרדרת אל מתחת לקו האדום!

 

אלעד בראון, "יוביל" את קריית אתא לליגה ב'? (חגאג רחאל)

 

את הצל"ש השבועי נעניק לרובי שפירא. עם כל הלחץ ויכולת לא משכנעת בשבועות האחרונים, מגיעה למשחק חוץ נגד ערערה, נקלעת למשחק לא טוב ולפיגור מוקדם, מצליחה להתעלות על הרגע, לנצח ולהידבק לדבוקת הצמרת בשער דרמטי של אוסמה שעאבן בדקה ה-95! 
רובי שפירא אחת הקבוצות עם הסגלים הטובים בליגה, מועדון מסודר שיכול וחייב ללכת עד הסוף חזק לעלייה! 
המרחק מהמקום ה-1 (איכסל) הוא 3 נקודות בלבד ועם חיזוק נכון הקבוצה יכולה וצריכה לרוץ לעלייה. עודד קוטר צריך לעשות שינוים נקודתיים ולדחוף את הקבוצה שלו עד הקצה, כי הסיבוב הראשון לא היה איכותי באופן יחסי כמובן ביחס לסגל הקיים ולתנאים ולסדר של המועדון. המטרה מושגת בגדול - הקבוצה צמוד לדבוקת הצמרת ועם דחיפה נכונה, הקבוצה יכולה לרוץ חזק לעלייה בסיבוב השני.
 

ליגה א' דרום:
הטר"ש השבועי יוענק לאורי קרגולה ובקעת הירדן!
הפסד ביתי מביך 2:0 לקרית גת!!! קרית גת לפני המשחק עם 0 נקודות ב-14 משחקי ליגה ואין שום סיבה לקבוצה ברמה של בקעת הירדן ולמאמן שמכיר כל כך טוב את הליגה, להגיע למשחק מסוג כזה לא מוכנים, רפויים ומזלזלים שעלה להם בהפסד 2:0! אין ספק שהסטירה המצלצלת הזו לא תעבור בשקט אצל קרגולה! אנו מצפים מבקעת הירדן ליותר...
 

צל"ש לקבוצה הצהובה של אשדוד (מוטי קדוש)

 

הצל"ש השבועי יוענק לעירוני אשדוד בשיתוף עם קרית גת! שתי קבוצות שעשו את התוצאות המפתיעות של המחזור ומנצחות 2:0! אשדוד מנצחת בדרבי את האדומים ומנצחת במשחק סופר חשוב לאוהדי הקבוצה!
קרית גת מנחילה לבקעת הירדן הפסד ביתי 2:0 והיא ללא ספק הפתעת המחזור!
 

ליגה א' מחזור 15 - צל"ש או טר"ש?

הוסף תגובה
תגובות