"המטרה זה להמשיך ולייצר כמה שיותר יציבות בסיבוב השני"

הקשר שלומי מראד הגיע העונה לרובי שפירא חיפה, והפך לעמוד תווך עבור הסגל הצעיר ברובו. הוא כבש שער אחד ובישל שבעה שערים, ומהווה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה שמסיימת את הסיבוב הראשון, במקום השלישי עם 31 נקודות , מרחק של שלוש נקודות מהמוליכה איכסל. המטרה המרכזית עבור הקשר וקבוצתו היא לייצר כמה שיותר יציבות לקראת הסיבוב השני, כשהפנים קדימה לעירוני טבריה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-01-2020
  • 19:33

רובי שפירא חיפה, היא אחת הקבוצות המסקרנות שנבנו העונה בליגה א' צפון. היא משלבת שחקנים צעירים יחד עם שחקנים מנוסים שנותנים את הטון בליגה, ביניהם הקשר שלומי מראד שהגיע לקבוצה העונה, ומציג יכולת טובה, מחבר בין השחקנים ומשמש כבורג מרכזי בהצלחת הקבוצה. מתחילת העונה הוא כבש שער אחד, ובישל שבעה נוספים שהביאו נקודות חשובות לקבוצתו. במחזור האחרון רובי שפירא רשמה ניצחון גדול על אסי גלבוע, שהוביל אותה לסיים את הסיבוב הראשון במקום ה-3 בטבלה עם 31 נקודות, מרחק של שלוש נקודות מהמוליכה איכסל. מראד מאמין שקבוצתו תהווה פקטור משמעותי בליגה, ובגזרת רובי הכל עוד פתוח, אך הם מעדיפים להתרכז בלייצר יציבות לאורך זמן בסיבוב הבא, לשפר את היכולות במקומות בהן היא איבדה נקודות, ולהסתכל ממשחק למשחק, כשבמחזור הבא היא תפגוש את עירוני טבריה.

 

שלומי, ניצחתם במחזור האחרון את בני ערערה, איך התחושה?

"התחושה היא מדהימה!זה לא עוד משחק רגיל,זה משחק מלא אמוציות 3 אדומים,3 פנדלים גול בדקה ה95 וזה ניצחון של הרבה אופי שייתן כוח להמשך הדרך."

 

המחזור האחרון נעל את הסיבוב הראשון, איך אתה מסכם את היכולת של קבוצתך לאורך הסיבוב?

"אני חושב שעשינו סיבוב ראשון טוב, ועשינו ניצחונות על קבוצות צמרת ובמגרשים קשים לצד זה איבדנו נקודות במשחקים שלא היינו צריכים, ואת זה אנחנו צריכים לשפר לסיבוב השני."

 

במהלך העונה לפרקים הייתם במקום הראשון, אתם מסיימים את הסיבוב הראשון במקום השלישי, האם אפשר לדבר על עלייה?

"אנחנו נמצאים למעלה כרגע 3 נקודות מהמקום לעליית ליגה,הכי חשוב מבחינתו זה לייצר יציבות לאורך זמן ואם נהיה במחזורים 24-25 למעלה זה יתבקש לדבר על עלייה. כרגע אנחנו צריכים להתרכז בכל משחק לגופו ולהישאר למעלה."

 

שלומי מראד "אנחנו צריכים להתרכז בכל משחק לגופו, ולהישאר למעלה" (צילום: חגאג ראחל)

 

מה לדעתך היה חסר לרובי שפירא כדי לשמור על המקום הראשון?

"אני לא רוצה להסתכל מה היה חסר וגם זה לא מתפקידי, אני בוחר להסתכל על זה שאנחנו סגל צעיר פרט לתומר אלבז ,מישל חליל ,אוסאמה שעאבן ואני עם המון צעירים מוכשרים שעתידם לפניהם ואני שמח מהסיבוב הראשון,המטרה זה להמשיך ולייצר כמה שיותר יציבות בסיבוב השני."

 

איך התרשמת מליגה א' צפון בסיבוב הזה?

"ליגה א צפון ״משוגעת״ השנה!בכל יום נתון כל קבוצה יכולה לנצח אחרת ובגלל זה הכל צפוף ואין קבוצה שברחה לליגה עד כה ומגלה עליונות מוחלטת."

 

במחזור הבא תפגשו את טבריה איך תתכוננו למשחק?

"נתכונן כמו לכל משחק,הצוות המקצועי יעשה את התאמות הדרושות ואנחנו השחקנים נצטרך ליישם,אין לנו הרבה זמן להתכונן סיימנו לשחק בשני בערב ובשישי כבר המשחק."

 

 

 

שלומי מראד, בורג חשוב בהצלחת רובי העונה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה לרובי שפירא (אבי 16-01-2020, 22:32)
  2. שחקן ענק ומנטור לצעירים ...חייב לידו פלימקר !!! (דני 17-01-2020, 17:20)
    אחלה שלומי מנטור לצעיריים , חייב לידו עושה משחק פלימיקר