נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון

המחזור ה-16 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו כל הצמרת מנצחת ואיכסל, כאוכב ורובי וממשיכות את המאבק שלהן. בתחתית קרית אתא עם ניצחון ענק שנותן לה קצת אוויר בתחתית. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2020
  • 14:02

ונעבור לנבחרת:

שוער: אבירם זיאת (באקה אל גרביה)

שוערה של באקה הביא שלוש נקודות לקבוצתו. אבירם שוער מהטובים בליגה, הציל את קבוצתו ממצבים טובים של היריבה, השרה הרבה ביטחון לכל החלק האחורי של קבוצתו. אין ספק שאבירם שוער שמביא נקודות.

 

אבירם זיאת - שוער שמביא נקודות (חגאג רחאל)

 

הגנה:

עלי כיאל (מכבי צור שלום)

בלמה המצוין של צור שלום היה בכל מקום בהגנה, סגר חזק והוציא את חבריו להתקפות. עלי בלם חזק פיזית שלא מוותר על אף כדור, שיחק אגרסיבי ולא נתן לחלוצי היריבה לייצר מצבים.

 

טל בוייס, בלמה המצוין של זלפה. מאז שהגיע לקבוצה ההגנה התייצבה (חגאג רחאל)

 

טל בוייס (בני זלפה)

בלמה המצוין של בני זלפה הגיע רק לפני שבועיים, אבל מאז ייצב את ההגנה של קבוצתו ומול ערערה היה במיטבו ומנע כל מצב הבקעה של היריבה, שמר על רשת קבוצתו נקייה והוכיח שהוא אחד הבלמים הטובים בליגה. 

 

אחמד חגג (באקה אל גרביה)

מגנה הימני של באקה היה נהדר במשחקו מול מכבי טמרה, עשה הגנה נהדר ולא אפשר להתקפת טמרה לחדור דרכו ומנגד תמך רבות בהתקפה של קבוצתו וייצר מצבים מאד מסוכנים לחבריו.

 

קישור:

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב בעוד משחק ענק שלו, כבש שער ובישל אחד נוסף, אבל מעבר למספרים המצוינים הוא מוכיח שוב שהוא מעל הליגה. קשר ברמה גבוהה מאד - בעל הבית בכאוכב. 

 

מישל חליל (רובי שפירא חיפה)

קשרה המצוין של רובי שפירא חיפה ניהל את המשחק נהדר והיה בולט בקישור של רובי, לחץ על שחקני טבריה, חילץ כדורים וסידר לחבריו מצבים טובים לשערים.

 

ליאור דהן (עירוני קרית אתא)

קשרה של קרית אתא היה מבולטים במרכז השדה של קבוצתו, ניווט את משחק קבוצתו ובישל שער נהדר. היה מעורב בכל התקפות של קבוצתו וסידר לחבריו מצבים נוחים לכיבוש.

 

אמיר לביא (הפועל איכסל)

משחק נהדר לקשרה של איכסל שהיה מעורב בכל התקפה של קבוצתו ובישל שני שערים בדרך לניצחון חוץ חשוב לקבוצתו ושמירה על המקום הראשון. אמיר היה מספר אחד על המגרש! 

 

התקפה:

דור מלכה(עירוני קרית אתא)-כוכב המחזור!

החלוץ "התפוצץ" במגרש מול אסי גלבוע, היה במשחק ענק, כבש שלושער נהדר ובישל עוד שני שערים ומעבר לתפוקה הנהדרת הזאת, הוא סידר לחבריו עוד מצבים לכיבוש. דור מתחיל לפרוע שטרות בקרית אתא ורואים את זה בתוצאות.

 

 

דור מלכה. שלושער ושני בישולים לכוכב המחזור של אתר גולר! (חגאג רחאל)

 

אחמד דיאב (הפועל כאוכב)

צמד שערים לחלוצה המצוין של כאוכב, איים על השער לאורך כל המשחק, הגיע למצבים וסיים אותם עם שערים שהביאו ניצחון גדול לקבוצתו.

 

משחק ענק לאוסמה שעאבן (עודד חסין)

 

אוסמא שעאבן (רובי שפירא חיפה)

חלוצה של רובי עם שלושער אדיר בפחות מ-20 דקות, הביא הרבה לב ונשמה למשחק של קבוצתו, כבש שערים והיה עירני מאד במשחק והגיע לעוד מצבים מסוכנים ליד שערה של טבריה. 

 

מאמן המחזור של אתר גולר - אלעד בראון (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אלעד בראון (עירוני קרית אתא)

עודד קוטר עשה מהפך אדיר על עירוני טבריה וחזר עם שלוש נקודות מול קבוצת בית מהטובות בליגה, אבל השבוע הצטיין בניצחון אלעד בראון מאמנה של קרית אתא, שהגיע למשחק העונה מבחינתו מול אסי גלבוע ועשה ניצחון משכנע שלא משאיר אופציה ליריבה ועם הצהרה גדולה שקרית אתא לא תרד.

נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלעד בראון מאמן ענק בחירה מצויינת שאפו (אשר 22-01-2020, 23:28)