"אני מאמין שנעשה סיבוב שני טוב"

החלוץ דור מלכה, פתח את העונה במדי הפועל כפר שלם והגיע לפני כחודש לקריית אתא, כחלק מהרצונות של הקבוצה להימנע ממאבקי תחתית ולהבטיח את מקומה בליגה כמה שיותר מהר. במחזור האחרון נגד אסי גלבוע, מלכה כובש שלושער אדיר ומביא ניצחון חשוב לקבוצתו. רגע לפני שקבוצתו תפגוש את טירה במחזור הבא, שוחחנו איתו על השאיפות המחודשות ועל ההכנות של הקבוצה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-01-2020
  • 08:14

דור מלכה (26), משחק בעמדת החלוץ/ כנף פתח את העונה בהפועל כפר שלם מליגה א' דרום, ולפני כחודש הגיע לקריית אתא מליגה א' צפון. מלכה, נחשב לחלוץ מצוין , והחתמתו בקריית אתא הגיעה כחלק מהצהרת הכוונות של הנהלת המועדון לשפר את המיקום של הקבוצה בטבלה, ולצבור נקודות אחרי סיבוב ראשון מאכזב שבו קריית אתא  נמצאת במקום ה-15 מתחת לקו האדום, עם 9 נקודות בלבד. במועדון יש שאיפות לעשות סיבוב שני יותר טוב , ולצבור כמה שיותר נקודות במטרה לשפר את המיקום של קריית אתא בטבלה ולהימנע מאבקי תחתית. במחזור האחרון מול אסי גלבוע מלכה כבש שלושער אדיר, שהביא נקודות חשובות לקבוצתו, כשהוא שואף להמשיך ולכבוש ובמטרה להוביל את הקבוצה להצלחה כשהפנים קדימה למ.ס טירה. 

 

"אין ספק שזו תחושה אדירה. אין דבר יותר כיף מלנצח במשחק ואם אפשר לקנח עם גול זה עוד יותר כיף". מספר מלכה שחתם את המשחק מול אסי גלבוע עם שער שלישי בדקה ה-64. מלכה התייחס בדבריו גם ליכולת המאכזבת של קריית אתא בסיבוב הראשון שעוררה בקרב הקבוצה את הצורך להביא חיזוק משמעותי לסגל השחקנים הקיים כדי לרשום ניצחונות, "הגעתי לקבוצה רק לפני חודש. יש תחושת אכזבה, מסיבוב לא הכי טוב של הקבוצה, 9 נקודות בסיבוב, לא מספק אף שחקן ואיש מקצוע, אבל ההנהלה נהגה בהתאם, והביאה שחקנים חדשים שבע"ה ינסו להביא את הקבוצה למקומה הטבעי", סיכם מלכה.

 

מלכה חוגג שלושער אדיר במחזור האחרון (חגאג ראחל)

 

דור, הגעת לקבוצה לפני חודש, האם המטרות מתחילת העונה השתנו?

"המטרה היחידה שלנו כרגע זה לצאת מסכנת הירידה והמבחנים, להגיע לכל משחק בצורה הכי טובה והכי מקצועית ולקחת את הנקודות."

מה המטרות האישיות שלך לקראת הסיבוב הבא? 

"כרגע אני פחות חושב על טובתי האישית אלא הקבוצתית. אני רוצה להגיע לכל משחק בצורה הכי טובה ולעזור לקבוצה להביא בע"ה כמה שיותר נקודות."

איך התרשמת העונה מליגה א׳ צפון?

"הליגה השנה לא פשוטה! כל קבוצה מגיעה במלוא הרצינות והמקצועיות, וכל משחק בליגה הוא מלחמת עולם, אין משחק יותר קל או פחות."

איך תתכוננו למחזור הבא?
"לקראת המחזור הבא, נמשיך לעבוד קשה כמו שאנחנו עושים בתקופה האחרונה. ההנהלה והצוות המקצועי לא מחסיר מאיתנו דבר, ודואג להביא אותו בצורה הכי טובה, ואני מאמין שבע"ה נעשה סיבוב שני טוב."

דור מלכה רוצה להשאיר את קריית אתא בליגה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות