רועי סימוני מארח את האני פייסל: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 17

המחזור ה-17 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני, מסוכנות השחקנים 'נימ-גרופ' מארח את האני פייסל, יו"ר עירוני טמרה ומעניין יהיה לראות מי מכיר טוב יותר את ליגה א' צפון. רובי חייבת לקחת נקודות מול אסי, איכסל תארח את צור שלום וקריית אתא רוצה להמשיך את המומנטום מול טירה...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-01-2020
  • 12:54

הפועל אסי גלבוע – מ.ס. רובי שפירא חיפה

רועי: אסי ממשיכה בדרך הבטוחה לליגה ב׳! רובי מגיעה אחרי ניצחון ענק בשבוע שעבר שמראה שהיא עשויה מחומר אחר והם צריכים לקחת את הנקודות בכדי להמשיך לעבר המטרה. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

האני: הזדמנות מצוינת לרובי שפירא להיצמד עוד יותר למקום הראשון לאור משחקי קבוצות הצמרת. מדובר במשוכה קלה, שאותה רובי שפירא חייבת לעבור ומה גם שאסי גלבוע עם רגל וחצי בליגה ב' וזאת לאחר הפסדה הביתי בקרב התחתית עם קריית אתא בשבוע שעבר. ההימור שלי: ניצחון לרובי.

 

רובי תגיע לתענכים לאחר ניצחון דרמטי בשבוע שעבר (עודד חסין)

 

הפועל מגדל העמק - הפועל בני ערערה

רועי: שתי הקבוצות רוצות לברוח מהתחתית הבוערת ולהבטיח את ההישארות בליגה מוקדם מהצפוי. שני המאמנים יחפשו לקחת את הנקודות, קל זה לא הולך להיות לאף אחד... ההימור שלי: תיקו.

האני: שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים במחזור האחרון. מגדל העמק במשבר עמוק וחייבת נקודות ובמיוחד במגרש הביתי, ערערה קבוצה עיקשת וטובה, אומנם ערערה לאחר שני הפסדים רצופים לקבוצות איכותיות - מול זלפה ורובי שפירא, כאן היא תצליח להשיג לפחות נקודה. ההימור שלי: תיקו. 

 

עירוני קריית אתא – הפועל טירה

רועי: קרית אתא התפוצצה בשבוע שעבר והשחקנים קיבלו קצת ביטחון שיעזור להם לצאת מהתחתית. מ.ס טירה עדיין חולמת להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית אבל לא מצליחה לייצר רצף ניצחונות. ההימור שלי: תיקו.

האני: טירה איכותית ולא ויתרה על חלום העלייה ועובדה שהשבוע התחזקו בעוד שחקן איכותי. מצד שני קריית אתא מגיעה לאחר מאבק על שש נקודות בשבוע האחרון שניצחה בו. השבוע הינו מבחן אמיתי עבורה לראות אם היא יצאה לדרך חדשה. המגרש הלא איכותי יקשה על צורת המשחק של טירה וישרת קריית אתא. ההימור שלי: תיקו.

 

יגאל אנטבי, יצליח לעצור את כאוכב? (אלעד ירקון)

 

הפועל הרצליה - הפועל כוכב

רועי: הרצליה נמצאת בתקופה נהדרת וברחו מהתחתית הבוערת. בבית הם ירצו לקחת את הנקודות, אך מולם מגיעה הקבוצה הטובה ביותר בליגה שחולמת להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית. בכאוכב יודעים שזה מוקש עבורם, אך יחזרו עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

האני: מוקש קשה עבור כוכב שנמצאת במקום השני ורוצה לעלות ליגה. היא פוגשת קבוצה איכותית וצעירה במומנטום חיובי במשחקים האחרונים וחילצה תיקו ממגרש קשה בטירה. לפי הטבלה כאוכב צריכה יותר את הנקודות במיוחד בשבוע זה. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

הפועל איכסל – מכבי צור שלום

רועי: מוליכת הטבלה ממשיכה לנצח למרות שזה הולך לא קל ואפילו קשה, אך כדי לעלות בסיום העונה לליגה הלאומית צריך לעבור את כל המכשולים ואת זה באהה חליל וחודדה יודעים לעשות מצוין. צור שלום קבוצה מצויינת שמוכיחה מדי שבוע שנבנה שם משהו חזק וטוב. תיקו יספק את קובי דנינו, באיכסל ירצו רק 3 נקודות. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

האני: משחק ביתי חשוב לקבוצה שבמקום הראשון ואסור לה למעוד במשחק ביתי. היא תשחק מול קבוצה שמשחקת כדורגל טוב ואיכותי שמגיעה לאחר ניצחון. לא יהיה קל לשתי הקבוצות. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

איכסל רוצה לשמור על המקום הראשון (חגאג רחאל)

 

באקה אל גרבייה - הפועל דבוריה

רועי: משחק תחתית בו כל אחת מהקבוצות חייבת את הנקודות. באקה מגיעה אחרי ניצחון ענק בטמרה, דבוריה מפסידה מדי שבוע ונמצאת בדרך הבטוחה בחזרה לליגה ב׳. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

האני: משחק חשוב שתוצאתו תשפיע הרבה על מאבקי התחתית. באקה קבוצה עם הרבה צעירים והרבה התלהבות, שניצחה בשבוע שעבר את מכבי טמרה ויכולה לברוח מהתחתית הבוערת ולסבך יותר את דבוריה. דבוריה קבוצה שלא ויתרה ובשבוע שעבר התקשתה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה כשגם תיקו אפשרי.

 

הפועל בני זלפה – הפועל טבריה

רועי: זלפה מחברת שני נצחונות רצופים ומוצאת את עצמה בתמונת הפלייאוף העליון. בטבריה הפסידו בשבוע שעבר לרובי אחרי שהובילו בשני שערים... שתי הקבוצות רוצות לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר כדי להבטיח את ההישארות בליגה ואולי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. ההימור שלי: תיקו.

האני: מינוי המאמן  החדש - נידאל שלאעטה בזלפה עשה את שלו והיא מגיעה לאחר שלושה ניצחונות ובמומנטום חיובי. מדובר בקבוצה עם אחד הסגלים הטובים בליגה שהתחזקה היטב בשבועות האחרונים. מצד שני טבריה עם מאמנה מוריס אוזן שמכיר היטב את זלפה, יקשה עליהם וינסה לחולל הפתעה ולברוח מהתחתית במיוחד, לאור משחקי התחתית במחזור זה. הההימור שלי: ניצחון לזלפה.

 

מוריס מכיר את זלפה, זה יעזור לו? (עודד חסין)

 

הפועל כפר כנא - מכבי טמרה

רועי: בכפר כנא השלימו עם זה שהם לא יעלו ליגה ובטח לא ירדו ולכן הקבוצה משחקת משוחרר ממשחק למשחק. בטמרה עדיין חולמים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון למרות המעידה בשבוע שעבר. ההימור שלי: תיקו.

האני: מדובר בשתי קבוצות עם סגלים איכותיים, שתי הקבוצות מגיעות לאחר הפסדים. טמרה עם הפסד ביתי מביך לבאקה וכפר כנא לכאוכב .הפסדים אשר הגבילו את מטרות שתי הקבוצות להישאר בליגה בהקדם האפשרי. טמרה חייבת יותר הנקודות ותנצח. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

רועי סימוני מארח את האני פייסל: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 17

הוסף תגובה
תגובות
  1. להעביר את המשחק מהמגרש באתא (טיראוי 23-01-2020, 17:11)
    אי אפשר לשחק כדורגל שם ולא מבין את האתחדות לכדורגל איך מאשרים לשחק במגרש הבוץ באתא פשוט בושה
  2. לא לשחק במגרש באתא אם תנאי המגרש כפי שהיו לפני שבוע (לעבד תיתי 23-01-2020, 17:24)
    רוצים לשחק כדורגל לא לעשות מלחמות בבוץ אני קורא להנלה שלנו של טירה אם המגרש באתא לא מאפשר לשחק כדורגל לא לשחק בוא נעשה ענישה להנהלות שלא מצליחות לעשות שזרוע דשא שזה הסטנדרט המינימלי בעולם הכדורגל .
  3. לא נשחק במגרש באתא אם המגרש לא מאפשר לנו לשחק כדורגל (אוהד טירה 23-01-2020, 17:27)
    נצלם את המגרש והדשא והבוץ וכל מה שמפריע למהלכים במשחק ונפיץ בכל האתרים והפייסבוק .
  4. מוריס אוזן מאמן חלש בלי אופי ומושג (טבריני 23-01-2020, 20:59)
    כל עוד מוריס הציקימוקו הזה בטבריה אנחנו נרד ליגה מאמן חלש שהשחקנים לא סובלים לפעמים שיש זמנים קשים שחקנים משחקים בשביל מאמן הפעם זה לא המיקרא להעיף אותו מהר ולא נרד ליגה
  5. המשטח במגרש בקרית אתא גרוע להעביר את המשחק לסמי עופר (ראמי 23-01-2020, 22:05)
  6. המגרש בקרית אתא מעולה (אבנר 24-01-2020, 05:55)
    אחרי שיזרוע ממש שטיח
  7. קודם תשלם את החובות שיש עליך אחר כך תתראיין אדון האני (עוביידה 24-01-2020, 09:03)
  8. האני פייסל חחחחחח (צפוני 25-01-2020, 10:19)
    לא מצאתם את מי לראיין את כל התוצאות שהוא נותן זה על רקע תן וכך הראש שלו עובד רק מי יתן ומי ימכור ואיזה חשבונות יש מהעבר תעשו טובה תראיינו אנשים ראויים ולא כאלה שייש להם קרניים על הראש ודי לחכימה ברמיזה