לקראת המחזור ה-17: הפועל הרצליה תארח את הפועל כואכב

הפועל הרצליה שתופסת את המקום ה-8 בטבלת ליגה א' צפון, תארח את סגנית מוליכת הטבלה הפועל כואכב במסגרת המחזור ה-17. כואכב שנמצאת מרחק נקודות אחת מהמוליכה איכסל תבוא להילחם במטרה לקחת נקודות חשובות, מנגד הפועל הרצליה שנמצאת במגמת שיפור לא תעשה לה חיים קלים.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-01-2020
  • 19:15

הפועל הרצליה:

למועדון הייתה פתיחת עונה לא מוצלחת במיוחד, אבל מאז הגעתו של המאמן יגאל אנטבי שהביא איתו רוח חדשה לקבוצה, חל שיפור ניכר ביכולת של השחקנים ובחיבור שלהם על המגרש. והקבוצה תופסת את המקום ה-8 בטבלה עם 21 נקודות , כאשר הקבוצה כבר חמישה מחזורים ללא הפסד, כשהמחזור הקודם מול טירה הסתיים בתיקו 1-1.  

 

סגל השחקנים:

עומר כהן כבש שער במחזור האחרון ומנע מקבוצתו הפסד, מיכאל בן ברוך שכבש שלושה שערים מתחילת העונה,  דניאל אגמי חלוץ צעיר ומוכשר מאוד, הקשרים סתיו בן אהרון ודודי הילל, והמגן עידו וייר שכבש שני שערים מתחילת העונה.  למרות ההבדלים בין המיקום של הקבוצות בטבלה חניכיו של יגאל אנטבי לא יעשו להפועל כאוכב חיים קלים על המגרש.

 

האם חניכיו של יגאל אנטבי יצליחו לעצור את כואכב? (צילום: דן יידוב)

 

הפועל כואכב:

המאמן המצוין אדהם הדיה הוביל את הפועל כואכב ישירות למקום השני בטבלה והוכיח שקבוצתו לא באה לשמש תפאורה בליגה העונה, כשכעת היא עם 36 נקודות והפער מהמוליכה איכסל עומד על נקודה אחת בלבד. כואכב אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה א' צפון העונה, מציגה סגל שחקנים איכותי שמציג יכולת טובה מאוד, והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון על הפועל כפר כנא הקבוצה היחידה שהצליחה לנצח את כואכב בסיבוב הראשון, ואחרי 15 מחזורים ללא הפסד.

 

 

סגל שחקנים:

אחמד דיאב כבש שני שערים במחזור האחרון מול כפר כנא, ועבדאללה כרם ועבד מוראג'אן הוסיפו שער כל אחד מהם. הקשר המצוין ואיל חרבאוי בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה, קאסם נגיר שכבש שלושה שערים מתחילת העונה, יזן נאסר המגן המצוין , והבלם המנוסה סמאח סרחאן. זהו משחק חשוב מאוד עבור חניכיו של הדיה, והם יבוא להילחם על המגרש במטרה לקחת נקודות. 

 

 

המשחק יערך ביום שישי 24/1/19 , באצטדיון הרצליה בשעה 12:45

האם כואכב תנצח את הפועל הרצליה? (צילום: גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כאוכב באים במטרה אחת 3 נקודות (כאוכב מנצחת 23-01-2020, 22:00)
    המשחק הזה הוא מוקש אמיתי, אבל כאוכב עם איכות השחקנים ורוח הלחימה שלה פייבוריטית במשחק, ולהוסיף גם שיש לכאוכב יתרון בעמדת המאמן הסופר מקצועני אדהם האדיה.... קדימה כאוכב...רק ניצחון בעזרת השם...והשמיים הם הגבול...