שומרת על הפסגה: 0-1 לאיכסל מול מכבי צור שלום

הפועל איכסל ממשיכה להוביל את טבלת ליגה א' צפון גם לאחר המחזור ה-17, בו ניצחה את מכבי צור שלום משער של איילון אלימלך בנגיחה. חודדה: "שלטנו בכל שלבי המשחק ואנחנו מאושרים מהניצחון" דנינו: "היה מגרש קשה לכדורגל, רטוב ובוצי- ולא הצגנו את היכולת האמיתית שלנו".

  • על ידי: אוהד רון
  • 25-01-2020
  • 08:46

הפועל איכסל אירחה אתמול במגרשה את מכבי צור שלום למשחק בליגה א' צפון במסגרת המחזור ה-17. איכסל, מוליכת הטבלה מגיעה למשחק לאחר ניצחון על דבוריה בעוד צור שלום מגיעה למשחק אחרי ניצחון על מגדל העמק. המשחק הוכרע קרוב לדקות הסיום של המחצית הראשונה כאשר אמיר לביא מוסר כדור לאגף לעבד עזאם שחולף על המגן שמולו ומרים כדור לראשו של אילון אלימלך שנוגח חזק לפינה וקובע יתרון של 0-1 שנשמר עד סיום המשחק. 

 

כובש שער הניצחון, אילון אלימלך (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה מאמנה של הפועל איכסל אמר בסיום: "שלטנו בכל שלבי המשחק. הגיע לנו הניצחון ואנחנו מאושרים שהצלחנו להכריע אותו לטובתנו בתנאים לא קלים נגד יריב עיקש. ננוח שישי שבת ונתחיל להתכונן למשוכה הקשה בשבוע הבא מול בני ערערה".

 

אלירן חודדה מאושר מהניצחון (חגאג רחאל)

 

קובי דנינו מאמנה של צור שלום אמר לאחר המשחק: "משחק לא מספיק טוב שלנו באופן קבוצתי, היה מגרש מאד קשה לכדורגל רטוב מאד ובוצי מאד , לא הצגנו את היכולת הטובה שלנו מהשבועות האחרונים , אבל יחד עם זאת אני השחקנים נתנו פייט ראוי לציון ולא היה חסר הרבה שהיינו משווים את התוצאה .  הפנים קדימה למשחק הבא שלנו נגד בקה אל גרביה אצלנו בבית ."

שחקני איכסל חוגגים ניצחון יקר מול צור שלום (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות