אוהד רון מארח את הנרי איפרגן: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 18

השבוע החלטתי לארח את חברי הנרי איפרגן. הנרי היה יו"ר מגדל העמק הרבה שנים והוביל את המועדון להצלחות גדולות. הנרי שמכיר את ליגה א' יותר מהרבה אחרים, חושב שאיכסל תנצח ואילו כאוכב ורובי שפירא חיפה לא ינצחו. אבל מה לגבי יתר המשחקים? האם הכל יהיה כשר כולל המשחק בין טמרה ודבוריה? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2020
  • 15:47

הנרי איפרגן, מי שהיה יו"ר הפועל מגדל העמק בעונות היפות של המועדון, ובתקופתו הקבוצה הגיעה לפלייאוף העליון והפסידה בגמר המחוזות. ימים שמגדל העמק היו שמחים לחזור עליהם, מגיע לתחזית השבועית ושווה לראות את התחזית של הנרי.

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אסי גלבוע - בני זלפה

אוהד: אסי גלבוע לדעתי ירדו ליגה ולמרות המשחק המצוין יחסית שלהם נגד רובי שפירא חיפה בו הם הפסידו, אני לא רואה סיכוי מול בני זלפה שנחשבים לקבוצה מהחזקות בליגה, אך גם לא יציבות. ההימור שלי: בני זלפה ינצחו.

הנרי: זאת ההזדמנות האחרונה של הגלבוע להוכיח שהם ראויים להישאר בליגה. זלפה עושים עונה טובה מאד, אבל אסי גלבוע עם החבל על הצוואר ולכן הם ילחמו ויעשו תיקו. גם זלפה עושים עונה יפה והם חייבים לעצור את הריצה שלהם מתישהו. ההימור שלי: תיקו.

 

 

אבי סבג, התוצאות של באקה מאד מוזרות ולא נראות שקשורות לכדורגל. לכאורה כמובן...יח"צ)

 

מכבי צור שלום - הפועל באקה אל גרביה

אוהד: סוף סוף באקה אל גרביה יצטרכו לנצח את על המגרש ולא בדרך אחרת... התוצאות של באקה מוזרות לי מאד ולא נראות לי כשרות, אבל לי אין הוכחה מוחשית ולכן אני לא מוסיף על זה, אבל מוזר לי שקבוצה כל כך חלשה כמו באקה מנצחת קבוצות מהמגזר בקלות...והמבין יבין... העיקר שאבי סבג לא יזקוף את הניצחונות לזכותו ויגיד שוב שהוא המאמן הכי מעוטר בליגה א'. ההימור שלי: צור שלום עדיפים והם גם ינצחו ולדעתי בקלות רבה. 

הנרי: צור שלום קבוצה ביתית מאד וקשה לנצח אותם בבית וזאת גם ההזדמנות האחרונה שלהם להידבק לחלק העליון. באקה קבוצה לא יציבה העונה למרות שעשו תוצאות יפות לאחרונה אבל יהיה להם קשה לקחת נקודות בצור שלום. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

הפועל כפר כנא - הפועל הרצליה

אוהד: כפר כנא לא יציבים והסיבה לכך לא ברורה. מנגד כשהרצליה מגיעים למשחקים בכפרים הם משקשקים ממש... וזה כבר שנים. העונה זו הקבוצה אולי הכי חלשה שהייתה בהרצליה בשנים האחרונות, למרות זאת אני חושב שהם יפתיעו את כפר כנא. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

הנרי: כפר כנא ממשיכים עם חוסר היציבות, הם שחררו שחקנים ומדברים על שחרור נוסף. להרצליה יהיה קשה לקחת נקודות בכפר כנא ולכן הכפר ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

מיקי קופל - עם ניהול נכון מגיעות ההצלחות (עודד חסין)

 
מ.ס. טירה - רובי שפירא חיפה
אוהד: רובי עושה עונה נהדרת. טירה קבוצה חזקה מאד וביתית מאד, יש להם קהל אדיר שמעודד את הקבוצה הזאת ומוביל אותה לצמרת. טירה אוהבים משחקי צמרת והקהל שלהם יגיע בהמוניו למשחק כדי לסחוב את הקבוצה לניצחון. ההימור שלי: תיקו ישקף במשחק הצמרת. 
הנרי: משחק צמרת לכל דבר, למרות שרובי בתקופה טובה מאד, קשה מאד לקחת נקודות בטירה ומה שיכריע את המשחק זה הפיזיות. רובי עושה עונה טובה מאד והרבה בזכות המנהל המקצועי מיקי קופל, שזה רק מראה שכשיש ניהול נכון הקבוצה יכולה להיות בחלק העליון. הרבה קבוצות מהאזור יכולות ללמוד מהם. ההימור שלי: ניצחון לטירה.
 
הפועל כאוכב - מכבי עירוני קרית אתא
אוהד: כאוכב קבוצה מצוינת ורואים את זה בטבלה ולא סתם הקבוצה עושה תוצאות נהדרות, כי יש להם מאמן מצוין שיודע את העבודה. מנגד קרית אתא עם ניצחון ענק מבחינתם על טירה באמצע השבוע, יבואו למשחק כשהם חייבים תיקו. כאוכב עם סדרת ניצחונות והם חייבים למעוד מתישהו ולדעתי הם יסיימו בתיקו השבוע עם קרית אתא. ההימור שלי: תיקו.
הנרי: כאוכב הפתעת העונה. אדהם הדיה מאמנה של כאוכב עושה עונה מצוינת וכנראה הניסיון שלו משפיע על הקבוצה ורואים שיש יד של מאמן והניסיון שלו בא לידי ביטוי העונה. מצד שני קרית אתא עם ניצחון גדול באמצע השבוע נגד טירה והיחלצות מהאזור המסוכן, אבל יהיה להם מאד קשה לקחת נקודות שם. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

האם כאוכב תנצח ותמשיך לדלוק אחרי איכסל? (חגאג רחאל) 

 

עירוני טבריה - הפועל מגדל העמק
אוהד: אומרים שמגדל העמק סוס שחור לטבריה? אז אומרים... מגדל העמק מנצחים משחק, מפסידים שלושה... ואם הם ניצחו במשחק האחרון, הם יפסידו לטבריה - ככה זה קבוצה לא יציבה ולדעתי גם לא מספיק טובה. טבריה קבוצה חזקה מאד בבית, יגיעו מההתחלה כדי לנצח את מגדל והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.
הנרי: מגדל העמק זה הסוס שחור של טבריה לפי התוצאות של השנים האחרונות. מגדל העמק באים לנצח בטבריה בשביל לברוח מהאזור המסוכן. ברגע שיתנו לשחקני הבית במגדל העמק להוביל את הקבוצה, זה הסיכוי היחידי של המועדון הזה להגיע להצלחות מעבר להישארות בליגה. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

שחקני דבוריה, האם כשקבוצות מהמגזר קורים פלאים וקבוצה שצריכה את הנקודות גם לוקחת? לכאורה כמובן..(חראר רחאל)

 

בני ערערה - הפועל איכסל
אוהד: ערעה חייבת נקודות ובטח כשהם בבית, אבל כל נושא החלפת המאמן של נוג'ידאת לא הגיוני ולכן יש צדק והם לא ינצחו את איכסל. איכסל קבוצה עם חוזק קבוצתי ענק והם עדיפים על ערערה בכל פרמטר במגרש. ההימור שלי: איכסל ינצחו וימשיכו אל עבר הלאומית. 
הנרי: איכסל גדולה על הליגה, יש לה שחקנים איכותיים עם מאמן איכותי שעושה עבודה נפלאה. אם ימשיכו לתת לו שקט מצד ההנהלה, הם יעלו ליגה בפער גדול. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

איכסל רוצה להמשיך לדהור לעבר הלאומית (חגאג רחאל)

 

הפועל דבוריה - מכבי טמרה
אוהד: הפועל "שכונת" דבוריה, לא רואה שיש לה סיכוי מול טמרה, אבל כשמדובר בקבוצה מהמגזר שצריכה נקודות מול קבוצה מהמגזר שלא צריכה נקודות קורים פלאים... האם נראה עוד פלא? האם הפלא שראינו במשחק בין טמרה לבאקה אל גרביה מלפני שבוע יחזור? טמרה קבוצה הרבה יותר טובה ולא בטוח שהם ינצחו... הכיצד? האם נראה פה עוד תוצאה גבוהה כפי שראינו במשחק של באקה מול טמרה? אם כך דבוריה ינצלו למרות שאם הכדורגל ינצח טמרה עדיפה... ההימור שלי: ההימור שלי: ניצחון לטמרה.
הנרי: זה הסיכוי האחרון של דבוריה לברוח מהתחתית, במידה ואת טמרה לא ינצחו הם לא ישארו בליגה. טמרה עושים עונה נפלאה עם מאמן כמו איימן חליילה שהוא מאמן יסודי שעשה עליות ויודע מה צריך כדי לעלות ליגה. ההימור שלי: ניצחון לדבוריה.
מילה לסיום: "שיהיה אחלה סופ"ש ושהכודרגל שלנו האהוב ינצח".

אוהד רון מארח את הנרי איפרגן: תחזית ליגה א׳ צפון - מחזור 18

הוסף תגובה
תגובות
  1. גועל (בקאווי 30-01-2020, 16:16)
    מר אוהד רון , אם יש בלבך שנאה כלפי באקה או כלפי אבי סבג , תשמור את זה לעצמך . יש בבאקה קבוצה צעירה ותוססת עם מאמן קליבר . כשיש על המגרש 11 שחקנים שנותנים את הנשמה , הכל אפשרי , לראיה , הנצחון של אום אל הפחם נגד מכבי ת׳א . מבטיח להמליץ לאנשי באקה לתבו
  2. שחקני הבית (דודו מגדל העמק 30-01-2020, 17:45)
    עד היום ראינו " שחקני בית " ולאורך השנים לא הבנו לאן הובילו !!! תחילת עונה אותם "שחקני בית"הוזזו הציגה , אבל עם טונה של לכלוכים הצליחו להזיז את המאמן ולחזור לכותרות עם מאמן שפוט שהוא בעצם לא קובע אלה מבצע ... בושה
  3. הנרי (השכן של בוסקילה 30-01-2020, 19:35)
    להזכירכם הנרי, מציא, את הכדורגל, שכח מה, היה, בזמנו, עם אף למעלה, חתרן וסכסכן, גם היום הוא, חותר וחופר....
  4. הנרי (השכן של בוסקילה 30-01-2020, 19:35)
    להזכירכם הנרי, מציא, את הכדורגל, שכח מה, היה, בזמנו, עם אף למעלה, חתרן וסכסכן, גם היום הוא, חותר וחופר....
  5. אוהד (חסאם 31-01-2020, 07:38)
    אתה גזען ומלוכלך בעזרת השם באקה יביסו את צור שלום אתה גועל נפש מגעיל חלאת אדם
  6. מוטי קריספל (אוהד מגדל העמק 31-01-2020, 11:03)
    מוטי טיפה כבוד לא יזיק לך , אתה תמיד גלגל רזרבי , ללא הערכה , אף אחד לא שם עלייך ואף אחד לא שומע לך . אתה חייל של כמה שחקנים בקבוצה שהם הקובעים ואתה בובה שלהם . אם נשאר לך טיפה כבוד תברח משם
  7. קריספיל (השכן של בוסקילה 31-01-2020, 17:01)
    מי שקובע ועושה את ההרכב, זה האפסנאי
  8. אתה מוזמן לבקה לצפות בחיילי אבי סבג מאמן מס 1 מוציא 300 אחוז מכל שחקן תראיין אחד מהם .תוצאות מוזרות! (ראמי 31-01-2020, 23:53)
    קבוצת לכאורה שלך לא שייכת לכדורגל. ובמקום לפרגן לילדים תכנס לאתר ההתאחדות ותכיר אותם אחד אחד באים מחורפיש ומירושלים .גם עם קדוסי וגיא כהן ואורי כהן וגיא סלם לא ראינו כדורגל כמו היום.