שיגעון בדרום, מהפך בצפון

סיכום מחזור, ליגות א': ירמיהו חולון הנחילה הפסד שני להכח ונצמדה אליה בטבלה, מרמורק העפילה למקום הראשון ומכבי יבנה בדרך לליגה ב'. איכסל ספגה הפסד מפתיע לערערה, כאוכב דילגה בקלילות על קריית אתא והחליפה את המוליכה. טירוף במחוזות של ליגה א'!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-01-2020
  • 16:53

המחזור ה-18 בליגות א' נפתח היום ונתחיל מהמשחק המרכזי של ליגה א' דרום בו ירמיהו חולון הצליחה לגבור 0:1 על הכח רמת גן משער של אדיר רחמים בדקה ה-39. החבורה של דוד מרטן סופגת את הפסדה השני העונה והשני ברציפות (!) ומאפשרת לחולון לצמק את הפער ממנה עד לכדי נקודה אחת בלבד!

 

דוד מרטם מאבד את המקום הראשון 

 
מי שניצלה עד תום את ההפסד של הכח רמת גן היא הפועל מרמורק שחזרה למקום הראשון בליגה לאחר שפירקה בקלילות 0:5 את קריית גת החלשה שבקרוב תרד לליגה ב' ותעשה סוף לסבל הזה העונה. אוהד ברזילאי, רז יצחק, ים ששון, מולאט גברה ואיברהים ספורי כבשו לזכות הפועל מרמורק.
 
מכבי קביליו יפו ואדומים אשדוד רצו מאוד להתקרב לצמרת, אבל במשחק ביניהם הן נפרדו בחלוקת נקודות ו-1:1 נהדר. נתי ארזואן כבש את השער הראשון לזכות יפו בדקה ה-68, אך תשע דקות לאחר מכן נכבש השוויון כאשר פיליפ חאיכ עשה את השוויון. שתי הקבוצות מתרחקות מהצמרת אבל לפחות הן לא הפסידו.
 
בקרב תחתית בין בקעת הירדן להפועל אזור, ידה של האחרונה הייתה על העליונה כאשר גיא עובדיה כבש את הראשון בדקה ה-34 ואילו אדיר חליפה הוסיף את השני בדקה ה-90. החבורה הנהדרת של אזור עושה צעד משמעותי מאוד אל עבר ההישארות בליגה כאשר היא עולה למאזן של 21 נקודות, 8 יותר ממכבי יבנה שנמצאת במקום שמוביל לליגה ב'.
 
אסף גובזה וחבריו חוגגים ניצחון ביבנה (אבייתר ברק)
 
ואם כבר במכבי יבנה עסקינן, הקבוצה של יוסי זוזוט שוב נכנעה לנורדיה ירושלים, בפעם השנייה העונה - ושוב היה זה שחקן שגדל במכבי יבנה שעשה את העבודה עבור הירושלמים. בסיבוב הקודם היה זה נבו מזרחי שהוביל את המהפך המופלא בדקות הסיום, הפעם היה זה אסף גובזה שיבנה ויתרה עליו, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-85 והעניק לנורדיה ניצחון מדהים. יבנה בדרך לליגה ב'.
 
מתן ארביב ואור יהודה מנצחים את הרצליה שממשיכה להסתבך (דדי ברק)
 
עוד קבוצה שעשויה להצטרף ליבנה באופן מפתיע היא מכבי הרצליה שפשוט לא מצליחה להתרומם מהמשבר שלה. היום היא ספגה הפסד 3:1 מאור יהודה החזקה שהצליחה להתקרב מאוד אל חבורת הצמרת. הרצליה נמצאת עדיין במקום שמוביל לפלייאוף מול ליגה ב' ובמרחק נקודה אחת בלבד מהמקום שמוביל לליגה א'. מי היה מאמין שעד לא מזמן הקבוצה הזו הייתה בליגת העל.
 
במשחק נוסף, שמשון כפר קאסם ומכבי שעריים נפרדו ב-0:0 משמים.
 
בצפון - מהפך! הפועל איכסל איבדה את המקום הראשון לאחר שיצאה למשחק חוץ סופר קשה בערערה מהתחתית שהצליחה לגבור על המוליכה 0:1 משער של וואליד צידאוי הנהדר. איכסל תצטרך עכשיו לעבוד עוד יותר קשה בשביל לעמוד במשימת החזרה לליגה הלאומית.
 
הפועל כאוכב כאמור ניצלה את את ההפסד של איכסל עד תום כאשר גברה בביתה 0:2 על קריית אתא כאשר שני הכובשים היו סלאח חוסיים וקאסם נג'אר. כעת, כאוכב פותחת פער של נקודה אחת בפסגת הטבלה והיא בעמדת זינוק לליגה הלאומית. מי היה מאמין!
 
במשחק שבעבר היה קרב צמרת מרתק נפרדו עירוני טבריה והפועל מגדל העמק ב-2:2 נהדר ורווי מצבים. מיקי יאזו כבש ראשון מול האקסית, אופק מלול הצליח לאזן מהנקודה הלבנה. כפיר בן דוד הנפלא החזיר את היתרון לטבריה של מוריס אוזן, אבל אמיר קובלסקי כבש את השוויון וקבע חלוקת נקודות בין השתיים, שעדיין נמצאות באזור הסכנה בתחתית.
 
גם המשחק בין מכבי טמרה לדבוריה הסתיים ב-2:2. טמרה עלתה ליתרון משער של אורי כהן, אך אסף פחימה ואדם שוועד קבעו מהפך. שגיא סבא היה האיש שכבש את השער השני לזכות טמרה וגם הוא קבע חלוקת נקודות. טמרה תמשיך להיאבק על מקום בפלייאוף, דבוריה משיגה נקודה חשובה במאבקי התחתית.
 
שחקני זלפה חוגגים ניצחון על אסי (חגאג רחאל)
 
הפועל בני זלפה מצידה עשתה צעד מאוד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון כאשר הצליחה לגבור 1:2 על אסי גלבוע, שמתקרבת מאוד לליגה ב'. סולטאן זועבי העלה את אסי גלבוע ליתרון מפתיע, אך חמאדה גבאריםן וסעיד דיאב קבוע מהפך ושלוש נקודות מאוד יקרות לבני זלפה.
 
אווירה טובה הייתה בטירה, איך שערים אין...
 
טירה אירחה את רובי חיפה למשחק צמרת שהבטיח רבות, אך לא קיים. טירה שיחקה מצוין ורואים את עבודתו של חיים סירוטקין בקבוצה, אך היא הרבתה להחמיץ ממצבים שאסור להחמיץ בהם במשחקים כאלה. בסיום תיקו ללא שערים, אבל לפחות למי שהיה קיבל משחק טוב וקצבי.

הוסף תגובה
תגובות
  1. טובי (אדומים 31-01-2020, 17:05)
    מושה בן לולו שחקן גמור גמור שחקן אפס לא רוצים אותו באדומים
  2. מיספר 7 (יפו בדם 31-01-2020, 17:07)
    עדן בן מנשה שחקן מגעיל רק מקלל ‏ומדבר שטויית בושה למעדון להחזיק אותו רק באדומים יכול לשחק שלוכים אמרנו חחחח
  3. שיימן עובדים עליך (אוהד הרצליה 31-01-2020, 17:11)
    שחקנים ושמות ופרוטקציות לא משחקים על הדשא. ככה נראה מועדון מכבי הרצליה. וזה לא משנה כמה שחקנים תביא.
  4. מכבי יבנה (אמיר 31-01-2020, 17:23)
    מכבי יבנה בדרך לליגה ב׳ בזכות המאמן וההנהלה שיותר חשוב להם לתת לאחיין הגרוע שלהם לשחק! אין הגנה !!!!! איך אתם משחררים את השחקנים הכי טובים שלכם ???? איפה המגן הימני ? איפה הקשר ? אתם מתרסקים והכל בגללכם !
  5. מכבי יבנה (מוטי עובדיה 31-01-2020, 17:24)
    את כל השחקנים הכי טובים שהיו לנו שיחררתם ! הכל פרוטקציות תמשיכו להפסיד פעם אחרי פעם , תגידו שלום לליגה ב׳ זכיתם בו בכבוד בזכות משפחת זוזוט
  6. שעריים ענקים (אוהד 31-01-2020, 17:31)
    מגיע שאפו לשעריים במישחק ענק עם עשרה שחקנים כנגד כפר קאסם עם עזרה של השופט ושני הקופונים אפשר להגיד בהחלט שעריים יצאו מקופחים תמשיכו כך עם כוח רצון ומלחמה לעבר המטרות בהצלחה אלופים
  7. כל הכבוד לאדהם האדיה (מישהו 31-01-2020, 18:35)
    מי מאמן השבוע של גולר? איימן ח'לאיילה? חחחחח כל שבוע בוחרים בחבר שלכם, זה קצת הזוי לא? חחחחח....בדיחה
  8. מיספר 7 (אוהד יפו 31-01-2020, 20:22)
    של אדומים סמרטוט שלוכי בדייק כמו אשדודים
  9. שעריים גאים בכם (כחול 31-01-2020, 21:03)
    איזה מלחמה שמש אתה שוער גדול הבאת המון ביטחון לקבוצה
  10. מחר לעשות חושך לשלומי והבה ביציע (לכל אוהדי עירוני אשדוד 31-01-2020, 21:47)
    פוגע בכבוד שלנו פעם אחר פעם , אוי ואווי אם מישהו יצחק איתו או שהוא ינסה לערבב אותו , נתן לו להרגיש מי זה הכבוד של עירוני
  11. תלכו לאכול קבב (יפו העלובים 31-01-2020, 21:59)
    אתם הקבוצה הכי ותיקה בליגה א ולעולם לא תתקדמו בלי אוהדים כל משחק אצלכם זה משחק חוץ בלי מגרשים ובלי תקציבים הימים של יפו פעם היו גדולים זה נגמר מה שהיה לא יהיה לכו תאכלו קבב בולגרי תשנו על האף קצת ע ל ו ב י ם
  12. יפו+ אשדוד לנצח תצחצחו לנו את הנעליים (יפו= אשדוד מין מצא את מינו 31-01-2020, 22:14)
    יפו+ אשדוד....חחחח 2 קהלים מהדוחים במזרח התיכון