בעזרת הקוון: צעירי טירה מנצחת 0-2 את אורנית

הפועל אורנית אירחה במגרשה הביתי באורנית את צעירי טירה לעיני 150 צופים, שרובם הגיעו מטירה לעודד את קבוצתם עם תופים ויצאו עם ניצחון חשוב (2-0) להמשך מאבק העלייה. הנהלת אורנית הגישה תלונה כנגד השופט וביקשה לפסול אותו מלשפוט אותה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 02-02-2020
  • 09:04

קהלה של טירה הגיע לתמוך בקבוצתו

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות עד לדקה ה-25 כאשר בהתקפה של צעירי טירה שחקן טירה ושחקן אורנית קפצו כדי לנגוח ברחבה ולהפתעת כולם נשמעה שריקה של השופט שקבע פנדל לטובת צעירי טירה, יש לציין שהשופט היה רחוק מהאירוע - באמצע המגרש והקוון שהיה קרוב לאירוע לא סימן כלום, שוערה של אורנית עוצר את הפנדל אך הקוון מרים את דגלו, השופט ניגש אליו ופוסק פנדל חוזר שגם אותו עוצר שוער אורנית!!! 

חמש דקות לסיום המחצית, התקפה לצעירי טירה בה שחקנה זורק עצמו ברחבה, שוב היה זה הקוון שנופף את הדגל ובהתייעצות נוספת קבע השופט פנדל נוסף לטירה. את הפנדל בעט עבד מנצור והעלה את צעירי טירה ליתרון של 1-0. יש לציין שהשופט לא הוציא אפילו צהוב אחד לאחר שריקות הפנדלים.

עד לשריקת הסיום למחצית, היו הזדמנויות לשתי הקבוצות שלא צלחו והתוצאה נשארה בעינה עם הירידה להפסקה.  

 

שחקני טירה עולים ליתרון

 

במחצית שחקן אורנית אמר לשופט שיש שתי קבוצות שמשחקות "תשרוק ניטרלי" ולטענתו שמע תשובה מבזה מהשופט: "יש רק קבוצה אחת שמשחקת".

 

במחצית השנייה ניסו שחקני אורנית להשוות אבל החמצות של לירון יצחק ויוגב ציפרוט מנעו מהם את השוויון. בדקה ה-55 נכנס עומר עיראקי לשחק והשליטה עברה לצעירי טירה לחלוטין. התקפה מימין של צעירי טירה בה נדים עודה שולח כדור לרחבה לעומר עיראקי שבועט ממרחק של 20 מטרים ושוערה של אורנית הודף. בדקה ה-67 התקפה לאורנית, יוגב ציפרוט מכניס כדור לרחבה ללירון יצחק שבועט לשער ושוער טירה קולט מצוין. 

8 דקות לסיום המחצית קיבלנו עוד התקפה של טירה, מוחמד עיסוואי שולח כדור לרחבה לעומר עיראקי שמול השוער בועט מעל השער. בדקה ה-86 נדים עודה נופל על קו הרחבה, הגנת אורנית מרחיקה אך טירה חוטפת כדור ועומר עיראקי מוסר לסאהר פדילה שמול השוער בועט לפינה הימנית ופנימה, 2-0 לצעירי טירה.

 

אורנית טוענים לקיפוח מצד צוות השיפוט

 

מנהלה של אורנית, אריה רוקח, אמר בסיום: "לצערי הרב לאחר השיפוט החד צדדי של המשחק היום ובעוד מספר משחקים שהשופט שפט אותנו נגד ספורטינג תל אביב ובני טירה, אני נאלץ להגיש תלונה נגד השופט ולבקש לפסול אותו מלשפוט אותנו".

טירה חוגגת ניצחון חשוב ותמשיך להיאבק בצמרת

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמיר (אמיר 03-02-2020, 00:29)
    תאמין לי אתה חתיכת שקרן ליצן לעולם לא תעלה ליגה אתה וקבוצת הזייפנים שלך מניסיון שלי איתך שמנ שעברה אתה לא גבר , עיתונאי חצר