אוהד רון מארח את גארי שפורי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב גארי שפורי. גארי היה כוכב בליגות שלנו ושיחק בלא מעט קבוצות עם הצלחה גדולה. הקשר שפרש אשתקד מונה למאמן הנוער באור יהודה, אבל עדיין עוקב אחרי ליגה א' וחושב שיפו תפתיע באזור, הכפר תנצח את הכח ואור יהודה תנצח את כפר קאסם. אבל מה עם יתר התוצאות? שווה לראות את התחזית של המאמן הבא בכדורגל הישראלי..

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-02-2020
  • 13:47

ונעבור לתחזית:

הפועל כפר שלם - הכח עמידר ר"ג

אוהד: איזה משחק יש לנו השבוע! משחק על עונה שלמה, מי שיפסיד פה יעשה חושבים ויהיו שינויים רציניים אצלו...כפר שלם עלו לפסגה בשבוע שעבר והוכיחו שהם מסוגלים להיות במקום הראשון וגם לעלות ליגה לאחר שעמדו בלחץ שבוע שעבר. הכח נמצאת בתקופה פחות טובה ויש תחושה כאילו סחטו את הלימון כבר מעבר למה שהוא יכול לתת ואם לא יחזקו את הסגל בשחקנים בכירים, הקבוצה הזאת לא תמשיך להיות חלק מהצמרת הגבוהה. ההימור שלי: הכפר קבוצה חזקה והם גם ינצחו.

גארי: אומנם בטבלה זה משחק צמרת אבל לדעתי פערי הרמות גדולים ולהכח נגמר האוויר. כפר שלם לעומת זאת ממשיכה להתחזק ונראית טוב בתקופה האחרונה. ההימור שלי: ניצחון מוחץ לכפר שלם.

 

האם כפר שלם ינצחו את הכח במשחק העונה? (איתן ידגר)

 

הפועל אזור - מכבי יפו

אוהד: הדרבי הגדול של אזור מול יפו! כמה "אהבה" יש בין שני המועדונים האלה, כמה היסטוריה יש ביניהן ותמיד יש משחק מעניין בין שני המועדונים האלה, כשאני זוכר שתמיד אזור יוצאת על העליונה כי הם עדיפים על יפו. אני חושב שאזור גם מגיעים בכושר טוב יותר מיפו. אזור קבוצה ביתית שקשה לנצח אותה אצלם בבית - ראה ערך הכח ר"ג. מנגד יפו קבוצה צעירה שהשחקנים שלהם ירצו לשחק כדורגל במגרש הקשה. ההימור שלי: אזור כרגיל מבחינתי עדיפה על יפו והם גם ינצחו. ואולי אפילו אגיע לעודד אותם. 

גארי: סוג של דרבי עם יריבות של שנים בין שני המועדונים.. שתי קבוצות שמגיעות בכושר טוב לקרב אמיתי. ההימור שלי: למרות המגרש הביתי של אזור אני הולך עם יפו.

 

מכבי שערים - עירוני אשדוד

אוהד: שעריים מקבלים את אשדוד במצב אידאלי לאחר כל הבלגן שהיה באשדוד, שעריים בבית ינצלו את המצב וינצחו אותם בקלות. אשדוד צריכים לשחק כמו ששעריים משחקת העונה, בונקר חסר פשרות עם 9 שחקנין מאחורה, בלם אחורי אחד, ולנסות לעקוץ אותם כי אשדוד במצב שאם הם מפסידים הם במדרון תלול לליגה ב'. ההימור שלי תיקו. 

גארי: שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית. צפוי להיות משחק די סגור ולא הרפתקני מצד שתי הקבוצות. ההימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - הפועל בקעת הירדן

אוהד: חולון הפתעת העונה ונמצאת בכושר נהדר לאחר שניצחו את הכח ר"גו הם מדברים חזק שהם יכולים לעלות ליגה. חולון בנו קבוצה מצוינת וחזקה אבל לעלות ליגה זו כבר ליגה אחרת לדעתי. בקעת הירדן החליפו מאמן והביאו את חנן אזולאי שנחשב למאמן מצוין שמכיר את הליגה ויכול להוציא את המיטב משחקניו. ההימור שלי: אפקט החלפת המאמן יבוא לטובת הבקעה שיחלצו תיקו מפתיע בחולון.

גארי: ירמיהו באים אחרי ניצחון גדול בכח ויהיה מעניין לראות אם הם באמת מסוגלים להתמודד בצמרת. הבקעה לאחר חילופי מאמנים וזה בדרך כלל משפיע לטובה במשחק הראשון. ההימור שלי: תיקו.

 

עונה ענקית לחולון עד כה, זה יימשך גם מול הבקעה? (דדי ברק)

 

מכבי הרצליה - הפועל מרמורק

אוהד: הרצליה ממשיכה בהתרסקות שלה והיא אכזבת העונה. למרות שמחליפים שם שחקנים ומאמנים, אין שינוי לכן אני מקווה שיבינו בהנהלה ששיימן כבר לא חד כבעבר וחייב להביא מחליף, אחרת קבוצתו תיעלם לליגה ב'. מרמורק עשו שינוי קיצוני ואם כולם חשבו שהם וויתרו על העונה אז הם הוכיחו בשקט ניהולי מצוין שאפשר לבנות קבוצה גם בתקציב שפוי. מרמורק הוכיחה שלפעמים שמשחררים שחקנים האחרים נראים הרבה יותר טוב. ההימור שלי: מרמורק אומנם עדיפה אבל הרצליה ילחמו על החיים שלהם ויחלצו תיקו. 

גארי: הרצליה עושה רושם לא טוב לאחרונה למרות סגל שחקנים לא רע. מרמורק עשתה שינויים וחזרה לעניינים והיא חזק בצמרת. הרצליה מועדון גדול עם מסורת של ליגות גבוהות, דווקא במשחק כזה הם יכולים להתעלות על עצמם. ההימור שלי: מרגיש לי כמו הפתעה, ניצחון להרצליה.

 

מ.כ. אור יהודה - שמשון כפר קאסם

אוהד: אור יהודה עם ניצחון ענק בהרצליה מוכיחה הרבה אופי וכיף לראות קבוצה שעולה לליגה א' ומציגה יכולת כל כך גבוהה ותוצאות מרשימות. שמשון כפר קאסם גם התחזקה השבוע ומציגה קבוצה חזקה מאד עם שני סילונים על הקווים. משחק שקול שיש לי תחושה להפתעה השבוע וכפר קאסם יפתיעו את אור יהודה למרות שאני לא חושב שאור יהודה יוותרו בקלות. אור יהודה קבוצה ביתית חזקה מאד ולכן הפתעה גדולה צפוי בניצחון של הכפר. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

גארי: משחק מסקרן מאוד בין שתי קבוצות שרוצות לדגדג את הפליאוף העליון.. מי כמוני יודע ורואה מקרוב את העבודה של יעקב טל ונעשית שם עבודה טובה ומקצועית. יש סגל שחקנים טוב, תוסיף לזה מגרש בייתי אני צופה שיהיה משחק שקול ואור יהודה יעשו ניצחון דחוק שיקרב אותם עוד קצת לחלק העליון של הטבלה. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

יעקב טל עושה עבודה טובה ומקצועית באור יהודה (רמי גרידיש)

 

אדומים אשדוד - מכבי יבנה

אוהד: משחק עונה מבחינת האדומים כי הם יודעים שהפסד השבוע ויתחילו לפרק את החבילה שנקראת אדומים, כי לעלות ליגה אין להם סיכוי והפסד מול יבנה גם לפלייאוף הם יתקשו להגיע. מנגד יבנה באים למשחק חוץ סופר קשה. האדומים מצוינים בבית ונדיר שמפסידים נקודות ולכן העדיפות היא שלהם. יבנה חייבת נקודת ותילחם עד הרגע הראשון. ההימור שלי: אדומים ינצחו (אחרת יתפרקו).

גארי: אשדוד עם סגל חזק מאוד לא ממשים את הפוטנציאל כרגע ולא ברור למה. האמת גם ביבנה הסגל לא כזה גרוע כמו המיקום שלהם.. אם אשדוד רוצים להיצמד לצמרת, הם חייבים לנצח משחק כזה בבית. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד. 

 

יובל נעים יודע שהפסד יכול להוציא את קבוצתו גם מתמונה הפלייאוף (דדי ברק)

 

נורדיה ירושלים - עירוני קריית גת

אוהד: משחק הכי קל על הנייר. נורדיה אומנם אכזבת העונה ולא מציגה יכולת טובה מול יבנה בייחוד שיבנה הייתה עדיפה והחמיצו מצבים שאסור להחמיץ ונורדיה השבוע קיבלו קבוצה בהזמנה... קריית גת מתחילה לספוג תבוסות של חמישיות ונראים רע מאד. נורדיה לא תתקשה לתת לדרומיים חמישייה בטח כשמדובר במשחק באצטדיון טדי שקשה להתבנקר שם. ההימור שלי: חמישייה קלה לנורדיה בטדי.

גארי: נורדיה פתחו לא טוב את העונה ועכשיו לאחר חילופי המאמנים הם מתחילים להתייצב. לקרית גת אפשר להגיד שהעונה נגמרה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

שיהיה בהצלחה לכל הקבוצות המאמנים והשחקנים ושיהיה לנו סופ"ש מהנה של כדורגל עם הרבה גולים.

אוהד רון מארח את גארי שפורי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד רון (יוסי 06-02-2020, 14:04)
    ההייתה חרא ותישאר חרא. איפה זה בכלל אזור.
  2. Hakoach (Chakimi eli.n.y 06-02-2020, 14:14)
    Reporter full of hate nurse and so is well all his friends. No any other or better word to describe it!!!
  3. אתה בדיחה, אוהד, אפילו גם זה לא (יפואי 06-02-2020, 14:18)
    בשבע שנים ניצחה אזור את יפו פעם אחת. בשלושת המשחקים האחרונים, כולל שניים העונה, יפו ניצחה. חלאס עם גניבת הדעת. אזור ניצחה את יפו 3 פעמים בכל ההיסטוריה שלה ושתגיד תודה שהיא בכלל באותה ליגה איתה. אם לא היו מפרקים אותנו, הדרבי שלנו היה מול הפועל ת"א.
  4. כפר שלם תבואו צנועים (בן ברוך 06-02-2020, 14:23)
    לבוא צנועים לנצח אחת ולסמוך בשבתח
  5. כמה שאתה חסר בכפר שלם באימונים (פינוקיו 06-02-2020, 14:24)
    תבוא לכפר אוהבים אותך פינוקיו הגדול
  6. אוהד (אדיוט 06-02-2020, 14:36)
    אסייג לא משחק הוא מורחק...
  7. אוהד רון (פיגושון 06-02-2020, 14:40)
    לך תשטוף פנים אבאל'ה,,, אזור רק הפסידו בשנים האחרונות,,, יאללה יה טמבל
  8. פגושון עם זכרון של עיפרון (אזורי 06-02-2020, 14:44)
    רק בשנה שעברה הפסדתם אצלנו 2 אפס אז תעשה קצת שיעורי בית
  9. חבל (הוגה דעות 06-02-2020, 14:47)
    משחקי נדמה לי....בזבוז זמן....את מי מעניין מה חושב אדון אוהד או אדון גארי...הנבואה ניתנה לשוטים
  10. לאזורי (יפו 06-02-2020, 15:08)
    טוב שיש לכם ניצחון אחד בשבע שנים שאתם תחיו עליו לנצח. הפסדתם מאז 3 פעמים
  11. אוהד רון זה ידוע שאתה שונא את יפו (אוהד יפו 06-02-2020, 15:12)
    מה תהיה התוצאה מחר בין אזור ליפו אני לא יודע אבל אני כן יודע שאתה ממציא עובדות מופרכות
  12. אוהד רון (אלי 06-02-2020, 15:14)
    אוהד רון טמבל ברמות
  13. אוהד רון מציע לך אל תתקרב למגרש מחר (חולה יפו 06-02-2020, 15:26)
    אם תגיע בשביל לגרום לסיכסוכים ועצבים חבל עלייך..... הפעם לא תקבל רק קללות
  14. לאזורי נתגובה 8 (אוהד יפו 06-02-2020, 15:37)
    אתה צודק אכן זה היה הנצחון היחיד שהיה לכם בעשרת המשחקים האחרונים ואם יש בך מעט הגינות תודה שיפו ניצחה ברובם , לאוהד רון יש ארכיון ויכול לבדוק ולאמת אך הוא מעדיף לספק עובדות מופרכות מסיבה פשוטה השנאה מעוורת וכל מטרתו להרגיז את אוהדי יפו כמו האמירה שהוא יבוא לעודד את אזור ממש "כתב אובייקטיבי" נאלח וחסר בושה .
  15. אוהד רון לתשומת ליבך (אוהד יפו 06-02-2020, 15:55)
    במקום להתעסק בעיקר את מתעסק בטפל יפו מועדון שמתנהל בצורה יוצאת דופן אף פעם לא יוצא שם ליכלוך כמו בשאר המועדונים למרות שאתה מנסה כל פעם ללכלך ולמצוא על המועדון ליכלוך!!יפו בעונה מצויינת עם שחקנים צעירים מוכשרים ומאמן מצויין שאתה תראה אותם בליגות גבוהו
  16. מר רון אתה אדם מכוער וטיפש (שי 06-02-2020, 16:11)
    אוהד רון יצא לראות אותך מעט פעמים. שפת הגוף שלך מצחיקה. אתה אדם מכוער חיצונית וחושב שהוא להיט ומוחצן. על פי ניתוחי תכנך אתה בעל עברית כלוכלת אוהב ללק לאחרים באופן מופרז. עוד דבר איך עירקי=רון? אתה חסר בטחון שמתבייש במשפחתו ובמוצא שלו. איכס של אדם
  17. בדיחה (המוכתר משעריים 06-02-2020, 16:26)
    אוהד אתה על כדורים? כותב ששעריים ינצחו בקלות ובסוף רושם תיקו. חה חה
  18. רון הרכלן (אבי 06-02-2020, 16:43)
    בשנים האחרונות יפו מנצחת את אזור אפילו מביסה .אל תתן לעובדות לבלבל אותך רכלן קטן ולא אקטואלי
  19. מחר תחזרו לחורים (אזוריה 06-02-2020, 17:05)
    0-3 קל לאזוריה
  20. אוהד רון (ליגות נמוכות 06-02-2020, 19:05)
    אתה פשוט טמבל במקרה הטוב ובמקרה הרע אתה פשוט מטומטם אם אתה חושב שככה אתה מעצבן את אוהדי יפו אתה גם נותן עובדות לא נכונות תהיה אובייקטיבי ותעשה כמות מיפגשים בין יפו לאזור עם מס' ניצחונות והפרש שערים .אתה כתב שקרן
  21. מחר פותחים ליפו את התחת (אזוריה 06-02-2020, 19:24)
    אזור בתקופה טובה ויפו רחוקה מלהרשים , מחר אזור טוחנים את יפו הערכה שלי 3 פור
  22. מילה לאהד (מאיר 06-02-2020, 19:44)
    הגזמת הפעם. זכותו של האורח שלך להביע דעתו וזה יתקבל בהבנה. אבל, אתה כעורך המדור צריך להישאר אוביקטיבי עד כמה שאפשר. אני אוהד הפועל אזור אבל צרמו לי דבריך. בקשר לדרבי. כמו שכתב מס 3: יפו תיזכר לעד בדרבים מול הפועל תל אביב עוד מימי באסה. הרבה לפני בלומפילד. יפו זו אגדה.
  23. 17. אתה צודק(לא מתייחס לכדורים) (מאיר 06-02-2020, 19:47)
    "...וינצחו אותם בקלות. אשדוד צריכים לשחק כמו ששעריים משחקת העונה... ההימור שלי תיקו"....
  24. אוהד תבוא מחר למשחק נקבל אותך בפרחים אין עליך (אזורי בלב 06-02-2020, 19:53)
    הכתב מספר אחד בליגה
  25. לאזורי (פיגושון 07-02-2020, 15:33)
    זיכרון של עיפרון,,, תוציא את העיפרון ותרשום עוד אחד,,, היידה דטייבה מאקייתי... אזור שמזור,,,
  26. וכרגיל יפו ניצחה! אוהד יצאת פיתה!!! (מייק 07-02-2020, 16:03)
  27. חבל שלא ראיתם אך נורדיה ניצלו בנס (שני ליצנים 07-02-2020, 18:44)
    אתם יושבים ופשוט מדברים שטיות אולי פגעתם בשני משחקים אני אומר לכם חבל שלא ראיתם אך נורדיה התחנינו לשופט שאישרוק לסיים קרית גת אחי מסוכנת יופי של קבוצה