אור יהודה מחכה לשמשון כפר קאסם

מ.כ. אור יהודה תארח את שמשון כפר קאסם במסגרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום, כשבין הקבוצות מפרידות שתי נקודות בלבד. כפר קאסם עם שתי תוצאות תיקו במחזורים האחרונים, תגיע להילחם במטרה לרשום ניצחון ואילו אור יהודה שמגיעה במומנטום חיובי למשחק תרצה להשאיר את הנקודות בבית

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-02-2020
  • 23:23

מ.כ אור יהודה:

אור יהודה, מי שרשמה עלייה בעונה הקודמת הצליחה לבנות תלכיד שחקנים מחובר שמציג יכולת טובה העונה והקבוצה מוכיחה שהיא ראויה לליגה א'. כשכעת היא תופסת את המקום ה-8 בטבלה עם 27 נקודות. אור יהודה נמצאת שני מקומות מתחת לשמשון כפר קאסם בטבלה והפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות. קבוצתו של יעקב טל רשמה ניצחון על מכבי הרצליה במחזור הקודם, והיא תגיע להילחם במגרשה הביתי במטרה להמשיך את המומנטום החיובי ולקחת נקודות חשובות.

סגל השחקנים:

במחזור האחרון מול הרצליה בלטו בעיקר שלושת כובשי השערים המצוינים מתן ארביב, עומרי פרל וניסן דנון. החלוץ המוכשר מתן בית יעקב הוא בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה, הקשר המצוין עידן גמליאל, המגן השמאלי רביד אשר, הבלם אילן שאולסקי שמציג יכולת טובה מתחילת העונה, הקבוצה החתימה השבוע את הקשר טל שגב שהגיע מטירה והוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי למשחק הקרוב. מעבר לכך, אור יהודה קבוצה איכותית והיא תנסה להשאיר את הנקודות בבית.

 

האם שמשון כפר קאסם תעצור את אור יהודה במגרשה הביתי? (דדי ברק)

 

שמשון כפר קאסם:

קבוצתו של איסמעיל סרסור נבנתה העונה בצורה שקולה מאוד, ומראה על המגרש חיבור ויציבות כשהיא תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 29 נקודות ובסביבת המועדון יש רצון גדול להמשיך ולהציג יכולת טובה ולהתברג בפלייאוף העליון. כפר קאסם תגיע למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות רצופות, ועם רצון גדול לרשום ניצחון על אור יהודה ולקחת נקודות. 

סגל השחקנים:

לכפר קאסם יש נכס בסגל והוא סיראז' נאסר, שחקן מנוסה מאוד ששיחק ברמות הגבוהות ומהווה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה, כבש 7 שערים והביא נקודות חשובות לקבוצתו. מוחמד ג'ינג'י מחאמיד שחקן מוכשר שרשם עלייה בעונה קודמת עם אום אל פחאם,  הקשר המוכשר מוסטפא מורעב, משה סולימנוב שחקן מנוסה ובורג מרכזי בקבוצה, אלון סולטן שעבר לחזק את הקבוצה ממרמורק והשוער המוכשר דודי אלון, כך ששמשון כפר קאסם לא תעשה לאור יהודה חיים קלים.

המשחק יתקיים ביום שישי 7/2/20 במגרש באור יהודה בשעה 13:30

אור יהודה מחכה לשמשון כפר קאסם (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה הפועל אור יהודה לאליפות (רחמו 07-02-2020, 04:34)
    אמרתי לכם שחקו ביום שישי ולא במוצש ותהיה ברכה גם היום אתם מפרקים את קסם מתן בית יעקב י
  2. שבוע הבה (עירוני אשדוד 07-02-2020, 07:09)
    נפרק את אימה שלכם זונות אור יהודה