"אסי והצוות יכינו אותנו להרצליה בצורה הטובה ביותר"

השחקן ניר שרון הגיע להפועל מרמורק כחלק מהצהרת הכוונות של המועדון להגשים את המטרה המרכזית שלשמה הקבוצה נבנתה והיא לעלות ליגה. שרון נחשב לחלוץ צעיר ומוכשר מאוד, שרשם עלייה מרגשת לליגת העל עם נס ציונה ורוצה לעשות זאת גם עם מרמורק העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-02-2020
  • 07:45

ניר שרון (24) גדל בנס ציונה, עבר לשחק במשך שנתיים בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית איתה הגיע לחצי גמר גביע המדינה ואף התמודד על עלייה לליגת העל. לאחר מכן חתם חזר לנס ציונה איתה רשם עלייה היסטורית לליגת העל, בעונה כבש 11 גולים בכל המסגרות. 

 

את העונה הנוכחית פתחתי בנס ציונה, והודיעו לי על שחרור מנס ציונה לקראת סוף חלון ההעברות הראשון של העונה הנוכחית" מספר החלוץ, ומוסיף: "כל הקבוצות בלאומית כבר היו יחסית סגורות ולא הייתה לי אופציה אלא להישאר. הייתי חצי עונה בנס ציונה מבלי להתאמן ולשחק, דבר שהפריע לי מאוד למצוא קבוצות בלאומית כי לא רצו לקחת שחקן שלא התאמן חצי עונה."

 

לפני כחודש החלוץ המצוין הצטרף לסגל השחקנים של אסי דומב בהפועל מרמורק, לאחר שקיבל כמה הצעות מקבוצות נוספות שסימנו אותו כשחקן מוביל שיכול לעזור להם לרשום עלייה: "במועד ההעברות של ינואר השנה קיבלתי הצעה ממרמורק שהייתה נראית לי ההצעה הכי נכונה וטובה מכל שאר ההצעות. אני מכיר את המועדון ושמעתי עליו ביקורות טובות מאוד - גם משחקנים ששיחקו שם בעבר וגם משחקנים שנמצאים שם כרגע. התרשמתי מזה שלקבוצה יש מטרה לעלות ליגה ויש שם שחקנים טובים מאוד. ההנהלה והצוות נותנים את כל התנאים בשביל להצליח." סיכם שרון.

 

 

ניר שרון "אני רוצה לעזור לקבוצה לנצח ולהבקיע כמה שיותר גולים" (צילום: יוסי סוריק)

 

הפועל מרמורק פתחה את העונה בריצה מדהימה ובמשך כמה מחזורים תפסה את המקום הראשון בטבלה, אך לקבוצה הייתה ירידה משמעותית ונעשו שינויים רבים ביניהם שחרור שחקנים, החלפת מאמן והקבוצה הצליחה לחזור לעצמה כשכעת היא תופסת את המקום השני בטבלה עם 37 נקודות, מרחק נקודה אחת מהמוליכה כפר שלם. מי שמוביל את הקבוצה במחזורים האחרונים הוא אסי דומב שמכיר היטב את המועדון, "אסי מאמן מצוין. הוא תורם המון מהניסיון שלו על מנת שהקבוצה תצליח. הוא נותן תחושת ביטחון לשחקנים ואכפת לו מאוד מכולנו והוא עוזר בכל דבר שאנחנו צריכים" מספר החלוץ על העבודה מול המאמן.

 

החלוץ המוכשר שהגיע מליגת העל התייחס לרמה של ליגה א' דרום העונה : "התרשמתי מאוד השנה מליגה א', היא מאוד חזקה ויש המון קבוצות שמשקיעות כסף ורוצות לעלות ליגה. הרבה שחקנים מהליגה הלאומית ומליגת העל עברו לליגה א' והליגה נהייתה מאוד תקשורתית״.

למרות שהליגה חזקה מאוד צמרת הליגה צפופה מאוד, כך שהכל פתוח והפועל מרמורק שנראה שהיט מחוברת יותר במחזורים האחרונים תעשה את הכל כדי לרשום עלייה בסיום העונה. "אני מאמין שנצליח לעמוד במטרה, ומקווה מאוד שנצליח לעשות זאת", אמר שרון והוסיף : "יש עוד חצי עונה לפנינו ואנחנו מתעסקים כרגע רק במשחק הקרוב. המטרות שלי לעונה ברמה האישית היא לעזור לקבוצה לנצח ולהבקיע כמה שיותר גולים."

 

במחזור הבא קבוצתו תפגוש את מכבי הרצליה שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום, משחק שעל הנייר נחשב לקל, אבל בליגה א' דרום אין משחקים קלים. שרון התייחס להכנות: "גם אם על הנייר זה נחשב כמשחק קל, כל קבוצה יכולה לנצח וזה קורה בכל מקום. אסי והצוות יכינו אותנו למשחק בצורה הטובה ביותר ונעשה הכל כדי לחזור הביתה עם 3 נקודות״.

ניר שרון רוצה לרשום עלייה עם מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (המודאג 07-02-2020, 08:02)
    מי שעוזר למחבלים סופו לסיים את הקרירה טרם זמנו
  2. איזה אסי מכין אותם ? (אורן 07-02-2020, 10:59)
    אסי דומב מאמן חלש וחסר יחסי אנוש. מאמן שמחנך לתרבות של לחץ, קללות וכדורגל לא יפה לעין. בהצלחה
  3. המקום שלכם בירדן (למודאג משעריים 07-02-2020, 13:12)
    הכל בסדר הלחץ של הירידה גדול מהלחץ של העליה משם הדאגה שלך ?
  4. הכנה מעולה (הוגה דעות 07-02-2020, 15:45)
    ובכל זאת - כדאי להתאמן על פנדלים.. .
  5. מי זה המלקק התורן (אורן 07-02-2020, 20:52)
    זה שלא התלבש בנס ציונה ???? חחחח שחקן ליגה ב
  6. מכבי גנון שעריים (ג׳וני 08-02-2020, 05:11)
    לא יאומן !!! קבוצת כדורגל שמנהלה המקצועי גנן!!! אפילו בהפועל ג׳ת אל אהלי שנעלמה מזמן המנהל המקצועי סיים 10 שנות לימוד!!!!