אזולאי: "עם קצת מזל היינו מנצחים", גניש: "ניצחון חשוב מול קבוצה חזקה"

כך אמרו שני המאמנים לאחר המשחק רב השערים בין חולון לבקעת הירדן שהסתיים בניצחון של חולון שהעלה אותה למקום ה-3 על חשבונה של הכח ר"ג. חנן אזולאי מאמנה החדש של הבקעה: "הגענו לחולון לשחק כדורגל וגם לאחר ה 2-2 לא הסתגרנו". ויקטור גניש מחולון: "הגענו מוכנים למשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-02-2020
  • 10:42

המחזור ה-19 בליגה א2 דרום הפגיש את הקבוצה החזקה מחולון ובקעת הירדן. חולון ממשיכה בקצב הגבוה שלה באיסוף נקודות ואילו בקעת הירדן מגיעה לאחר החלפת מאמן והחזרתו של חנן אזולאי לקווים בתקווה שהוא יהיה הרכש שישנה את העונה של הבקעה.

הבקעה פתחה טוב את המשחק כשבן שאנן מרים קרן ועידן ניסנוב הבלם כובש וקובע 1-0 לבקעת הירדן. כעבור מספר דקות חולון השוותה גם היא מכדור קרן של מאור אסור שמרים היישר לדור אלברמן.

 

מאיר אוחיון מקבל כדור בכנף, הרים כדור היישר לבן זיני שבא מאחור ומהאוויר כבש שער אדיר והשלים את המהפך, 1-2 לחולון.

בדקה ה-40 לערך, חולון יצאה לא טוב לתרגיל נבדל, שחר בליליטי בעט, שערי הדף היטב אך הכדור חזר למאור עידה שכבש וקבע 2-2 עם הירידה לחדרי ההלבשה.

המחצית השנייה המשיכה בקצב טוב, בדקה ה-77 לערך דוד יצחק בלם חולון מכשיל את עידן בנימין ברחבה, ירדן אזולאי קיבל את ההזדמנות להחזיר את היתרון לבקעה, בועט את הפנדל טוב אך דניאל שערי הודף יפה ומשאיר את התוצאה בעינה.

לאחר כדקה, חולון יצאו למתפרצת, אדיר רחמים מוסר לבני טרידובסקי המחליף שמוכיח שהוא עוד חילוף מנצח של ויקטור גניש כדי לקבוע 2-3 לחולון.

 

חנן אזולאי, מאמין בכדורגל התקפי "עם קצת מזל היינו מנצחים" צילום: איתן ידגר.

 

חנן אזולאי מאמנה של בקעת הירדן לאחר המשחק אמר: "שיחקנו כדורגל, הגענו למצבים אבל כדי לנצח צריך לכבוש שערים. עשינו 2-2 ובמקום לכבוש פנדל ולנצח, ספגנו שער וירדנו מנוצחים. אני די מרוצה מהקבוצה שהגעתי אליה ועם טיפת מזל היינו יוצאים עם נקודות היום. ב 2-2 לא חזרנו אחורה והמשכנו קדימה, כי ככה משחקים כדורגל ואם זה בגלל חוסר מזל אין לי בעיה להפסיד".

מה אתה חושב על היריבה מחולון?

"לא הכרתי את הליגה. בחולון יודעים מה הם רוצים, כל שחקן עומד במקום המיועד לו. יש מומנטום ובקבוצה שלוקחת נקודות הכל הולך קל וכל הכבוד לה".

לגבי ההמשך העונה: "הלוואי ונמשיך לשחק כמו ששיחקנו היום, נעשה אימונים יותר טובים בהגנה ובעיקר נעבוד על ההגנה כי לחטוף 3 שערים זה הרבה מדי. נעשה, נתרגל ונשפר אתמה שצריך ואני בטוח שיהיה בסדר".

 

ויקטור גניש, "כל הכבוד לשחקנים" (גיא צמח)

 

מן העבר השני, ויקטור גניש, מאמנה המצליח של חולון אמר בסיום המשחק: "משחק קשה מאד מול קבוצה שהחליפה מאמן ובאה מוכנה למשחק, אבל אנחנו היינו מוכנים למשחק שלהם, שיחקנו פתוח, ומגיע כל הכבוד לשחקנים שלי. הפנים כבר לשבוע הבא למשחק מול מכבי יפו. במשחק אני רוצה לציין את דניאל שערי שהדף פנדל שהשאיר אותנו במשחק במצב של 2-2 ואני מאד שמח שבהופעת הבכורה של בני, הוא כבש שער ניצחון".

אפרופו בני - חילוף מנצח, תיכננת את זה?

"הכנסתי אותו שבאמת יעשה שינוי ויכריע את המשחק ואני שמח שהוא עשה את זה וכבש שער ניצחון והביא לנו שלוש נקודות במשחק מאד קשה".

שחקני חולון חוגגים ניצחון יקר מאוד בדרך למקום השלישי (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏ ‏ ‏ויקטור גניש מאמן מצוין בחצי מחיר (עירוני אשדוד 09-02-2020, 11:53)
    הבעיה בעירוני אשדוד זה ‏מנכל של שקל וחצי לא מבין בכדורגל מחתים מאמן של ילדים בושה ומשלמים לא כמו מאמן של ליגה לאומית בושה מנכל ‏ כושל מנכל מרביצ לילד בו 14 מנכל ‏ ‏שמדבר לשופטים בזלזול בושה למועדון. עירוני אשדוד
  2. ויקטור מאמן גדול (שי אבו 09-02-2020, 11:56)
    לא דופק חשבון להנהלה ‏כמו אדון ‏מאמן עירוני אשדוד בושה משחק 7 שחקנים ‏בהגנה ובסוף ‏מקבל 3 חחחח מאמן חלש והנהלה חלשה ‏מי שמתנהג לשחקנים ‏בזלזול משלם על הכל בגדול בושה למעדון עירוני אשדוד בושה
  3. ‏תמיד אמרתי ‏ (יעקוב קרדי 09-02-2020, 12:01)
    להחתים את ויקטור גניש מאמן בעירוני רק הנהלה לא ‏סופרת אותי ‏אדון ‏יגאל + ‏סרז׳יו מרוויחים כפול ממה שמרוויח אדון יובל נעים אז תעשו את החשבון בושה וחרפה של ניהול
  4. רק אני מחליט (מנכל מנכל 09-02-2020, 14:47)
    אני ‏‏לפי דו״ח השופט התנהגתי בזלזול לשופט לגבי ניזאר ניזאר ירק ‏על השופט זה בסדר ‏מבחינתי תומר בן חיים ‏מרוויח ב-15 מאדון ניזאר אז צריך לזרוק אותו ממעדון ‏רק אני מחליט
  5. ‏איגוד השופטים (עירוני אשדוד 09-02-2020, 14:49)
    ‏אם יש לכם ביצים אדון מנכ״ל עירוני אשדוד ‏צריך להיות מורחק ‏לצמיתות למה ‏בגלל שהוא מעודד שחקנים שזה בסדר ‏לירוק על שופטים וגם זה בסדר לדבר כמו שהוא דיבר לשופטים הגיע הזמן לסדר
  6. תומר בן חיים לא מורחק (עירוני אשדוד 09-02-2020, 14:57)
    משקרים את אוהדים גם ניזאר והמנכל רשומים בדוח ‏עד שאין בית דין יכולים לשחק ‏כמובן עם אישור של ההתאחדות ‏ ‏כמו שנעשה במקרה של ניזאר
  7. תבדקו טוב לפני שאתם ממליכים מלכים לשווא... (ויקטור לא דופק חשבון להנהלה? המצאת המאה 09-02-2020, 16:35)
    האמת היא השקר הכי טוב...המבין יבין
  8. אם ככה... (הוגה דעות 09-02-2020, 18:32)
    גבר אומר לאשתו -אם היה לי עוד חצי סנטימטר ההיתי מלך אומרת לו אשתו -אם היה לך פחות חצי סנטימטר היית מלכה...