1-0 ליפו באזור. איציק ברוך: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש"

מכבי יפו יצאה למשחק חוץ באזור, ניצלה מחצית ראשונה לא טובה של אזור וכבשה מהמצב הראשון אליו הגיעה, המחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש – הפועל אזור שלא השכילה לכבוש וירדה מנוצחת. ברוך: "הניצחון מוקדש לאוהדים שלנו". ליאור ראובן: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שמגיעים למצבים ומחמיצים"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 08-02-2020
  • 12:55

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח ברובו במרכז המגרש עם שליטה מעט גדולה יותר של אזור שהגיעה לאזורים המסוכנים לא ידעה לנצל זאת. יפו בהתקפה הראשונה הגיע למצב אדיר וגם כבשה. בדקה ה-15 נתי ארזואן נשלח נהדר על אגף שמאל ע״י עידן וקנין, חודר לרחבה ונראה היה שהוא מאחר במסירה, אך כנראה שארזואן ידע מה הוא עושה כשהקפיץ כדור מדוד לסתיו טוריאל שבנגיעה מהאוויר קובע 1-0 ליפו.

 

מבצע יפה של ארזואן מסתיים בשער של טוריאל (איתן ידגר)

 

לאחר מספר דקות אזור מנסה לחזור למשחק והגבהת כדור מצד שמאל מוצאת את גיא עובדיה שבבעיטת יעף בועט, אך הכדור חלש מדי והולך ישר לידיו של בן וולובלסקי. לאחר חצי שעה של כדורגל קיבלנו את החמצת המשחק, כדור ענק של הגנת יפו מגיע לאור אילוז שמנצל נפילה של בלם אזור, אילוז משתלט על הכדור ומול עזרא חייב היה לכבוש את השני, אך אילוז בועט גבוה ומפספס הזדמנות ענקית להכפיל את היתרון.

 

אור אילוז עם שתי החמצות ענקיות (איתן ידגר)

 

את המחצית השנייה אזור פתחה בסערה ורצתה להשיג שוויון מהיר. ליאור אסמאררה פתח נהדר האגף ימין והכניס שני כדורי רוחב מצוינים, את הראשון יפו הרחיקה לקרן ואת השני חליפה בעט קרוב לעמוד.

 

חליפה לא הצליח להושיע את אזור (איתן ידגר)

 

20 דקות בתוך המחצית השנייה ואזור מגיעה למצב נהדר לקבוע שוויון, כדור שמבלבל את הגנת יפו מגיע לגיא עובדיה, שעוצר נהדר את הכדור במרכז הרחבה, ובועט למרכז השער, וולובלסקי במקום והודף. עוד דקה עוברת וליאו אסמאררה מנסה את מזלו מרחוק, אך הוא בועט מעל השער. דקות טובות של אזור שקרובה מאוד לשוויון. דקה לאחר מכן, שוב ליאור אסמאררה מגביה כדור חופשי לרחבה, אדיר חליפה עולה גבוה מעל כולם אך החלוץ נוגח גבוה מעל השער. בדקה ה-87 אזור מגיעה לעוד מצב אדיר לקבוע שוויון, כששוב אסמאררה הפעיל בשחקני יפו מגביה כדור אדיר לרחבה, עופר אברה המחליף עוצר את הכדור בתוך תיבת החמש יכול היה לבחור עם לכבוש או לתת רוחב קל לחבריו, אברה בעט מעל השער ורשם עוד החמצה ענקית של אזור!

 

עופר אברה רושם החמצה גדולה (איתן ידגר)

 

עם הכניסה לדקה ה-90 גל בן דיין, אקס אזור מוביל מתפרצת מהיר של יפו שרוצה לגמור את המשחק, בן דיין מעביר כדור רוחב מדויק לתוך תיבת ה-5 של אזור, שם נמצא אור אילוז ששוב מחמיץ ממצב קורץ! אין ספק שבאופן אישי זהו משחק שאילוז ירצה לשכוח...

מנגד, אזור יצאה לעוד התקפה בתקווה אולי להשיג שוויון דרמטי. ליאור אסמאררה, הבולט בשורות אזור מכניס כדור רוחב מצד ימין לתוך רחבת יפו, ליעד שבירו המחליף ורון גבאי מגיעים לכדור אך לא מצליחים להכניע את וולובלסקי ויפו יורדת עם ניצחון יקר מאוד!

 

אזור לא מצליחה לקבוע שוויון (איתן ידגר)

 

במחזור הבא יפו תארח את הקבוצה החזקה של חולון במטרה להתקרב לפלייאוף העליון, מנגד אזור תצא למשחק תחתית לא קל בכלל מול מכבי יבנה שמנסה להתרומם מעל הקו האדום.

 

שחקני יפו חוגגים בסיום (איתן ידגר)

 

איציק ברוך, מאמנה של מכבי יפו סיכם את הניצחון מול אזור: "מחצית ראשונה יותר טובה שלנו, ידענו לכבוש את שער הניצחון. הניצחון הזה היה מאוד חשוב לאוהדים שלנו והשחקנים מקדישים את הניצחון לאוהדים. לא היה פה כדורגל גדול, ידענו שתהיה מלחמה על המגרש ומה שינצח זה לב נשמה. הגענו למשחק עם ארבעה שחקני נוער בהרכב, ואני חושב שאין קבוצה שיכולה להרשות את זה לעצמה, בטח בליגה א' ".

על כך שקבוצתו לא נראתה כלל במחצית השנייה על כר הדשא אמר ברוך: "יש לנו בעיה במחציות השניות, אנחנו לא ישנים בלילה ואנחנו מנסים לפתור את הבעיה ולנסות לפתור את זה". 

 

איציק ברוך יכול לחייך בסיום (איתן ידגר)

 

לקראת המשחק הבא מול חולון שעלתה היום למקום השלישי: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה, ניצחנו את כפר שלם אבל מנגד יצאנו תקיו עם קריית גת וגם זה קורה. יש פה חבר'ה צעירים, שחקנים פייטרים, אנחנו נעשה הכל להביא אותם מוכנים ואנחנו מסתכלים כרגע רק לקראת המשחק מול חולון. מה יהיה? מכבי יפו מגיעה לנצח בכל מגרש". 

 

ליאור רואבן חייב לעבוד עם שחקניו על הסיומת מול השער (איתן ידגר)

 

ליאור ראובן מאמנה של אזור אמר בסיום המשחק: "פתחנו את המשחק לא טוב. ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה מאוד מול קבוצה שלא סתם נמצאת בחלק העליון של הטבלה. למעט הגול של יפו הם לא הגיעו ליותר מדי מצבים. במחצית השנייה השתלטנו על המשחק, הגענו לכמה מצבים טובים, אך לצערי לא השכלנו להבקיע וזה הכדורגל. שבוע אחד מבקיעים ושבוע אחד לא". 

על ההחמצות של שחקניו אמר ליאור: "אני לא יכול לבוא בטענות לשחקנים שמחמיצים, אין שחקן שלא רוצה להבקיע גול".

לקראת המשחק מול יבנה בשבוע הבא מול יבנה אמר ראובן: "צפוי משחק תחתית קשה, כמו כל הליגה הזאת. נאסוף את עצמנו, נתכונן טוב למשחק על מנת לבוא ולנצח את המשחק".

שחקני יפו חוגגים ניצחון יקר באזור (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאזוריה (יפו 08-02-2020, 13:40)
    עכשיו שקט באמא שקט מבצר עלק גבינה מחוררת זה לגמד ‏ ‏תפוו ‏יא גמד 10 שנים שאתם מוצצים לנו
  2. מאמן שחצן (רחמו 08-02-2020, 14:17)
    מי אתה בכלל שתנצח בכל מגרש כמעט והפסדתה לקריית גת גינגי חצוף ומשעמם
  3. הכפר יפרקו לכם את התחת כמו 2012 (א.ב יהושוע 08-02-2020, 14:41)
    הפעם איציק על הקווים
  4. ליפו (אזוריה 08-02-2020, 15:07)
    קופים על הגדר
  5. לאזוריה (יפו אימפריה 08-02-2020, 15:09)
    ‏מאוד מקווה שתישארו בליגה ‏אחרת מאיפה ניקח שש נקודות בתוךות וגם להעיף אותכם מהקווים עכשיו כנסו להורים שלכם ואל תדברו על המשחק הבא ‏בשנה הבאה עכשיו רק שקט לשחקנים של אזור קובי כהן והשני כמו ‏טנק חליפה אם הייתם שחקנים טובים לא הייתם באזור דרך אגב קבוצה של ילדים ניצחו אתכם חבל שתרדו מקווה שתישארו כי אחרת חבל לנו על שש נקודות עכשיו שקט שקט שקט לחורים ‏בבקשה
  6. תגובה ל3 חחחחח ‏יא דפוק אתם לא יכולים אלינו כמו ילדים רגע יביא את הכי הגדול (מכבי יפו 08-02-2020, 15:12)
    ‏אתם ‏יא דפוק אתם לא יכולים אלינו כמו ילדים רגע יביא את הכי הגדול ‏מבטיח לך גם בכפר שלם נפרק ‏כמו במחזור הקודם וכדאי שתשב בשקט מפגר
  7. מאמן חלש יפו (אבני שועל בליגה הזו 08-02-2020, 16:10)
    כל המחצית פחד לעשות חילוף עד שכמעט קיבל גולים גם בראשונה לא התעלתם אז תירגע שאפו על המשחק לחימה של השחקנים
  8. לא מאמין בסיסמאות (יפואי 08-02-2020, 17:25)
    נכון שניצחנו אבל האמת שלא נראנו טוב, יש לשפר הרבה דברים בקבוצה וכל הסיסמאות האלו מיותרות, אני חושב שכדאי לשנות כמה דברים בקבוצה כדי שנראה כמו בהתחלת העונה קבוצה רעבה ותוססת מה שלא ראיתי אתמול
  9. לזה שלפני (יפואי מרוצה 08-02-2020, 18:15)
    לא ראית קבוצה רעבה אתמול או שאתה לא מבין מה זה רעב. עם הרכב טלאים כזה אפשר לנצח רק אם רעבים!
  10. ליפו (אזורי 08-02-2020, 18:45)
    ליפו שפו ניצחתם אותנו אבל מקום 6 ומקום 13 אותו דבר אז תרגעו קבוצה עם ציפיות כול שנה תישארו בליגה א
  11. יופי קובי כהן! משחק פנטסטי, אתה המלך של המגרש! (מני א.ש יבוא ויצוא 08-02-2020, 19:18)
    כפרה, תעבור בדגים של אשר, שם לך בצד 6 פלמידות ושקית ברבוניות, רק שתהיה בריא, איזה שחקן
  12. יפואים, אדיר כליפה והסגן שלו קובי כהן ייתנו לכם בראש סיבוב הבא (ג'רבי ההודי 08-02-2020, 19:43)
    שיהיה לכם ברור ששום דבר לא סגור העונה
  13. לאזורי (יפו 08-02-2020, 21:01)
    לא יודע על איזה ציפיות אתה מדבר. התקציב שלכם גדול בהרבה משלנו. יש לכם שחקנים זוללי תקציב ולנו נוער
  14. רק באזור (יפואי 08-02-2020, 21:58)
    אזור המקום היחידי בעולם שמנסה להתנחם בעובדה שמקום 6 או 12 אותו דבר ילוזרים אתם מתים לסיים לפנינו
  15. לאזורי (אוהדי יפו 08-02-2020, 22:03)
    אין לכם בושה. כל הזמן להכחיש, לגמד, לזלזל. מה זה נותן לכם? אתם חוג חברתי של כמה שחקני עבר וכמה רפי שכל. לא מבקשים שתפרגנו, קשה לכם, אבל סתמו את הפה יום אחד. 4 הפסדים רצופים, אפילו בסטנדרטים שלנו מולכם זה יפה, ואתם ממשיכים לקשקש. ואל תדברו על קופים אחרי מה שעשיתם אתמול לאוהד שלנו.