"אני לא מסתכל על השערים, רוצה להוביל את הקבוצה ליעדים שלה"

אוהד קדוסי, חלוצה של הפועל כפר שלם הוא כוכב כדורגל במונחים של ליגות נמוכות, ואצל הגיל לא משחק תפקיד. היכולות שלו על המגרש מהפנטות כל חובב כדורגל גם מבלי להיות האוהד של קבוצתו. בעונה הקודמת הוא סיים כמלך שערי ליגה א' צפון עם 27 שערים, והעונה הוא נמצא בצמרת עם 16 שערים ויש עוד הרבה מחזורים לסיומה. למרות כמות השערים המרשימה, החלוץ המנוסה לא מתמקד בהצלחה האישית, ורוצה להוביל את כפר שלם לליגה הלאומית.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-02-2020
  • 19:03

כפר שלם היא אחת מהקבוצות הטובות בליגה א' דרום העונה, כשהיא מציגה סגל שחקנים מהטובים בליגה והיא תופסת את המקום הראשונה בטבלה עם 41 נקודות, מרחק של נקודה אחת בלבד מהפועל מרמורק שתופסת את המקום שני. מי שמוביל את הקבוצה העונה להצלחה ומוכיח כל פעם מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים, הוא החלוץ אוהד קדוסי, שהיה מבוקש במס' קבוצות העונה ולבסוף חתם בכפר שלם.  "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אנחנו בכושר טוב בתקופה האחרונה והתחזקנו במקומות שהיינו צריכים להתחזק. הבאנו שחקנים שיעזרו לנו להשיג את המטרה", מספר קדוסי את היכולת של קבוצתו שנבנתה העונה במטרה לעלות ליגה. 

 

אוהד, מה סוד ההצלחה של כפר שלם העונה?

" יש אווירה טובה, קבוצה חזקה, מאמן מצוין צוות מעולה! כל מי שקשור לכפר שלם העונה דואג שיהיה כיף להיות שם, איתן או האפסנאי שלנו וגם הפיזוטרפיסט ועוזר מאמן. אנחנו גם הכי מקצוענים בליגה מבחינת האימונים."

 

במשחק הקודם קבוצתו פגשה את הכח עמידר רמת גן, אחת מהקבוצות הטובות העונה שתופסת את המקום הרביעי בטבלה, ובמרבית הסיבוב הראשוןהייהת בצמרת. זו הייתה משוכה לא פשוטה עבור כפר שלם, לאור העובדה שעבור המאמן עומר פרץ זה מפגש עם האקסית, ובסיבוב הראשון הכח הייתה עם היד על העליונה. אך הפעם כפר שלם תפסה את הכח אחרי שני הפסדים רצופים, קדוסי כבש שער והביא לקבוצתו ניצחון חשוב. "באנו למשחק הזה במטרה לנצח אותו, כי זה היה מאוד חשוב לנו להמשך הליגה, ובעיקר על מה שהיה לנו בסיבוב הקודם איתם אני שמח שעשינו את זה" סיכם קדוסי. 

 

אוהד קדוסי " כל מי שקשור לכפר שלם העונה דואג שיהיה כייף להיות שם" (צילום: דדי ברק)

 

בעונה הקודמת החלוץ המצוין שיחק במדי באקה אל גרבייה מליגה א' צפון, שהייתה מועמדת מובהקת לעלייה אך לבסוף סיימה במקום השני בטבלה, וראתה את אום אל פאחם עושה את דרכה ללאומית.  זו הייתה עונה מצוינת ברמה האישית עבור קדוסי, אך ההאכזבה מפספוס העלייה הייתה גדולה. קדוסי סיים את העונה הקודמת עם 27 שערים כמלך שערי ליגה א' צפון, והוא צפוי לעשות זאת שוב כשכעת הוא עומד על 16 שערים. "אני פחות מסתכל על השערים, יש חקנים שמסתכלים על כמות השערים כי הם רוצים להתקדם בקריירה, חשובה לי הצלחת הקבוצה. אמר קדוסי והוסיף: "אני שמח שאני עוזר לקבוצה לעמוד ביעדים שלה, בשביל זה הביאו אותי. שנה שעברה סיימתי מלך השערים ולא עליתי ליגה, זה ביאס אותי וזה מאכזב."

 

החלוץ המצוין הספיק להתרשם משתי הליגות ומספר כי: "השנה הליגה מאוד חזקה בדרום, יש קבוצות טובות ושחקנים מצויינים שמקומם בליגות היותר גבוהות, ונוצר מצב שהגיעו לליגה א' וזה יצר עניין. מי שילכו עד הסוף מרמורק, חולון ועדין הכח לא אמרו את המילה האחרונה שלהם."

 

איך תתכוננו למחזור הבא מול בקעת הירדן, משחק לא פשוט במגרש שקשה לשחק בו?

"בד"כ אנחנו מתכוננים רגיל, אבל המגרש של בקעת הירדן לא פשוט לשחק בו ותמיד מדברים על זה. זה לא יהיה אותו משחק כדורגל סביר להניח, אבל זה לא תירוצים אנחנו נעשה הכל כדי לרשום ניצחון ולקחת נקודות."

 

 

 

 

 

אוהד קדוסי, רוצה לרשום עלייה עם כפר שלם (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גנבתם לנו ניצחון (הסגול עולה 13-02-2020, 19:11)
    80 דקות עשיתם בונקר.קבוצה של 3 מליון שקל.לא יעזור לכם ,לא תעלו ליגה עם המאמן הזה .מנחוס!!!!!!!!
  2. תאכל תלב (שושו 13-02-2020, 19:49)
    סגול עולה, תאכל תלב יאפס, אחרי שלושה הפסדים רצופים הייתי מתבייש לרשום משהו יחיידקי קורונה שכמותכם
  3. למגיב 1 (כפר שלם בלב 13-02-2020, 20:27)
    צוויגי יסמרטוט אנחנו יודיעים שזה אתה אולי לא נעלה אבל אתה הכלב של גל קודם כל תשלמו משכורות יאפס
  4. למגיב 1 (כפר שלם בלב 13-02-2020, 20:30)
    הכי מתוק לגנוב לכם ככה את הניצחון למרות שפסלו לנו שער חוקי לגמרי תוכלו את הלב יפח זבל זביגי השפן
  5. אוהד קדוסי המלך! (אוהד 13-02-2020, 22:58)
    אוהד קדוסי! אוהד קדוסי! אוהד אוהד אוהד! יא מלך אנחנו אוהבים אותך אוהד!
  6. יאללה כפר שלם! (אוהד 13-02-2020, 23:01)
    כל הכבוד! אוהבים!
  7. עולים (איבי כפר שלם 14-02-2020, 04:54)
    אחלה קדוסי קודם כול בנאדם אחרי זה שחקן מספר 1 אוהבים אוהב היום 4 אפס קל על הביקעה אם נרחם עלהם ניתן להם 5 עדיף שלא יגיעו
  8. היום (איבי כפר שלם 14-02-2020, 04:55)
    ניצחון קל 7 אפס בקטנה לא חנן ולא אזולי יעזרו להם עדיף להם לא להגיע כי נפרק אותם במגרש