"נעשה הכל כדי לנצח את הרצליה"

אחד החלוצים הצעירים והמוכשרים בליגה א' צפון, גיל חדד, פותח את הלב בראיון בלעדי לאתר "גולר" ומספר על החיבור החזק עם מאמנו עודד קוטר, שגרת האימונים האינטנסיבית, החלום הגדול שלו, ומאבקי העלייה עם רובי שפירא

  • על ידי: יובל יוספי
  • 13-02-2020
  • 11:26

בכל עונה יש את השחקן הצעיר והמבטיח שעורך את שנת הפריצה שלו וצד את עיניהם של אנשי המקצוע. אחד כזה שמטריף את הקהל, ובשבילו הסקאוטים יעבדו שעות נוספות. גיל חדד (20), החלוץ המוכשר של הפועל רובי שפירא, ביסס העונה את מעמדו כשחקן פותח בקבוצת הצמרת, וכאחד החלוצים המבטיחים בליגות הנמוכות. חדד והכדורגל הם סיפור אהבה - מגיל קטן החלוץ עובד קשה כדי להגיע רחוק, ושומר על שגרת אימונים אינטנסיבית ותזונה קפדנית. העונה יש לו תשעה שערי ליגה, וקבוצתו מדורגת במקום השלישי, כאשר השאיפות ברורות לכולם - עליית ליגה בסיום העונה. חדד מסביר שהיכולת הטובה על המגרשים נובעת מהחיבור החזק עם מאמנו עודד קוטר.
"אני מכיר את עודד לא מעט שנים, הוא אימן אותי כמורה לספורט בביה"ס ביוקנעם, ואני שמח שדרכינו נפגשו שוב. הוא מאמן מצוין, ויש בינינו מערכת יחסים טובה. הוא נותן לי ביטחון ואת מלוא הקרדיט בהרכב, ואני שואף להחזיר לו על הדשא. בנוסף, אני קפדני בענייני התזונה ויש לי תפריט קבוע שאני לא חורג ממנו. אני עורך אימונים אישיים ועובד קשה במכון כושר, וזה משתלם. מאמנה של בני סכנין, אלדד שביט, מלווה אותי כבר כמה שנים ועוזר לי להתפתח כשחקן כדורגל".

 

גיל חדד, יצליח לחזור לקובצת נעוריו? (עודד חסין)

 

חדד גדל במחלקת הנוער של מועדון הפאר מכבי חיפה, והוא שואף לחזור לשם בעתיד: "  אני בקשר טוב עם עופרי ארד ומוחמד עוואד, ששיחקו איתי בנוער, ואני בהחלט אשמח לחזור לשם בעתיד. אם אקבל את ההזדמנות, אין לי ספק שאקח אותה בשתי ידיים ואטרוף את הדשא. אני מאמין שאם אמשיך להציג יכולת טובה ולעבוד קשה, זה יקרה מעצמו".

 

זה לא סוד שהעונה רובי שפירא נאבקת על עלייה, וחדד מאמין שהחיבור החזק בחדר ההלבשה יתרום לקבוצתו במאבקי העלייה: "ברובי שפירא קיים גרעין טוב של שחקנים צעירים ורעבים, ביחד עם שחקנים בעלי ניסיון, שתמיד נותנים לנו ביטחון ועצות, וחדר ההלבשה מגובש. יש אווירה חיובית בקבוצה, ומי שלקח אותי תחת חסותו הוא החלוץ שלומי מראד, שמתחילת השנה עוזר לי בהכל ואנחנו חברים טובים גם מחוץ למגרש. יש לנו קהל תומך שמגיע לכל משחק, ואני אשמח שהם יבואו לדחוף אותנו בהמוניהם. יצאנו מאוכזבים לאחר התיקו מול כאוכב ביום שישי, ונעשה הכל כדי לנצח את הפועל הרצליה במחזור הקרוב. אני אמשיך לעבוד קשה למען המטרות של הקבוצה, ומקווה שנחגוג בסיום העונה".

גיל חדד רוצה לחזור לקדמת הבמה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גיל דחקן (אסף 13-02-2020, 11:42)
  2. 3 רמות מעל הליגה (יוסי 13-02-2020, 14:41)
    יגיע רחוק שחקן וחלוץ קטלני
  3. איזה ילד (הפועל רובי 13-02-2020, 14:58)
    ככה אתה קורא לאוהדים לבוא? ביזיון. לך למכבי חיפה למשחקים שהם ישלמו לך משכורת. משתין מהמקפצה. ילד טמבל
  4. בהצלחה גיל (אריה 13-02-2020, 16:59)
    רק ניצחון על הקבוצה השנואה מהרצליה
  5. גיל חדד.. (אלעד 13-02-2020, 17:48)
    בושה. לך למכבי. כל משחק אתה ב10 נבדלים, לא רוצים ירוקים בהפועל!!!
  6. שחקן בינוני חסר תשוקה (אדום בלב ובנשמה 13-02-2020, 22:51)
    לך למכבי , מה אתה מחפש אצלינו אם האדישות שלך , לא תגיע לשום מקום , לא מפרגן , סוליסט , לא פלא שעודד מכיר אותך , אצל מאמן אחר היית רואה דשא רק מהספסל , שחקן בינוני -
  7. ארי ה משפירא גם אם תעלו לשמים לא תנצחו את הרצליה כל משחק מקבלים מהרצליה בתחת (הרצליה 14-02-2020, 19:29)
    בגלל שהרצליה מזדינת אותכם לא תעלו ליגה אתם יכולים לעלות במדרגות או על הסולם יזבל מה חשבתם שנפתח לכם
  8. גיל חגג לספסל ומהר (Rubi 16-02-2020, 08:27)
    השתן עלה לך לראש אתה לא זז במגרש , תחזור למכבי ואל תעשה לנו טובה , אנחנו לא תחנת מעבר , לספסל ומהר ( גם בגךל מה שאמרת ) ובעירר בגלל ביכולת הירודה שלך !!! אדום עולה .