״שמח שחזרנו לנצח״

לאחר שני המחזורים האחרונים, הפועל איכסל ידעה שהיא חייבת להוציא שלוש נקודות מול אסי גלבוע, נועלת הטבלה, והחניכים של אלירן חודדה התפוצצו במחצית הראשונה וניצחו 4-0. חודדה מסכם את התקופה האחרונה ומביט קדימה לעבר המשחק הקרוב נגד מ.ס טירה

  • על ידי: יובל יוספי
  • 16-02-2020
  • 16:41

גבירותי ורבותיי, אחרי שבועיים קשים, הפועל איכסל חזרה ובגדול. החניכים של אלירן חודדה, שנמצאים במומנטום לא טוב וסופרים שני משחקים רצופים ללא ניצחון, התארחו אתמול באצטדיון התענך של אסי גלבוע בתקווה לצאת לדרך חדשה מול נועלת הטבלה. איכסל סיפקה מחצית ראשונה אדירה, כאשר כבשה ארבעה שערים וניצחה 4-0 את החניכים של אדהם זועבי, שמצידם, ממשיכים לסחוב את כל הליגה על הגב. 
עבדאללה עזאם כבש בדקה ה-2, תימור אביטן הוסיף בדקה ה-21, ניר אברג’יל כבש את השלישי בדקה ה-28, ואביטן כבש שער נוסף בדקה ה-44 וסיים יום מוצלח מבחינתו עם צמד ובישול. 

 

שחקני איכסל גמרו את המשחק כבר במחצית הראשונה (חגאג רחאל)


אלירן חודדה, מאמנה של איכסל, מסכם את המשחק: "עברנו שבועיים לא פשוטים והגענו למשחק בידיעה שאנחנו חייבים לנצח. אני שמח שהצלחנו להכריע את המשחק כבר במחצית הראשונה, כבשנו ארבעה שערים והצגנו יכולת טובה ואני גאה בשחקנים. המשחק התנהל בתנאי מגרש לא פשוטים, ואם אנחנו רוצים לעלות ליגה בסיום העונה, צריך לדעת להביא נקודות גם בתנאים כאלה. באופן טבעי הייתה לנו ירידה ביכולת במחצית השנייה, היינו פחות טובים, אבל אני שמח שחזרנו לנצח והשגנו שלוש נקודות חשובות". 


במחזור הבא איכסל תפגוש את מ.ס טירה לקרב צמרת, וחודדה מבטיח שחניכיו יגיעו מוכנים ויעשו הכל כדי להשיג ניצחון שני ברציפות: ״טירה קבוצה חזקה ומאומנת, מצפה לנו מאבק קשה מולם ונצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח אותם. נעשה הכל כדי להגיע בשיא הריכוז והמוכנות למשחק נגדם ואני בטוח שהחניכים שלי ייתנו את הכל גם מול טירה״.
 

חודדה ואיכסל חוזרים למסלול הניצחונות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חכמים על חלשים (עבד 16-02-2020, 18:49)
  2. מאמן חודדה חלש מתאים רק לקבוצות בינוניות בליגה ב' (בקה 17-02-2020, 22:20)