1-3 לקלנסווה על עמישב פ''ת

הקבוצה של מוחמד עוואדי ממשיכה בכושר הטוב לאחר ניצחון 1-3 על עמישב פ''ת, במשחק שנערך במושבה לעיני 100, צופים רובם ילדים שחקני הפועל קלנסווה שבאו לעודד את קבוצתם ולא הפסיקו לעשות זאת כל המשחק

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 16-02-2020
  • 08:21

במחזור ה-21 בליגה ב' דרום א' הפועל קלנסווה אירחה במגרש המושבה את עמישב פ"ת. קלנסווה הגיעה למשחק לאחר ניצחון יקר מול שמשון תל אביב ועל המגרש המשיכו בכושר הטוב מתחילת העונה. כבר בפתיחה בדקה ה-6, אלון לוי שחקנה של קלנסווה שבר את היד ופונה לבית החולים - שתהיה לו החלמה מהירה. לאחר 10 דקות של גישושים התחילה קלנסווה לסכן את שערה של עמישב פ''ת, בדקה ה-15 כדור עונשין מרחק 20 מטרים לטובתה של קלנסווה. דניאל אברהם בועט כדור מסובב לפינה השמאלית הגבוהה וקובע 0-1 לקלנסווה. 

 

קלנסווה חוגגת את השער הראשון (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-18 עוד התקפה לקלנסווה, אמיר תקרורי מרים כדור לרחבה לאלעד דן שמוכשל ברחבה - פנדל לקלנסווה. בר בלומברג בועט את הפנדל לפינה השמאלית פנימה וזה כבר 0-2 לקלנסווה. 

 

בר בלומברג כובש וחוגג עם חבריו (אלי שמואלי)

 

שחקני עמישב למעט מספר מצבים לא סיכנו את שערה של קלנסווה. בדקה ה-39 מתפרצת לעמישב, דניאל אילמו שולח את אלי כהן שעובר שני שחקנים ברחבה ומול טולדו בועט, השוער הודף ושקד יפרח משתלט על הכדור ובועט לשער, טולדו בעוד זינוק מצוין מציל שער בטוח. עוברות מספר דקות ואלי כהן מגיע למצב של אחד על אחד מול טולדו בועט לפינה הימנית וטולדו שוב בזינוק טוב הודף לקרן.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של עמישב פ''ת, דני פרדה מרים לרחבה, איתי נייברג בועט לשער וטולדו הודף לקרן. עוברות 5 דקות ודני פרדה פורץ מימין, מוסר לרפי עמרן שמרים כדור לרחבה לנתנאל אליהו שנוגח מעל השער. בדקה ה-65 עוד התקפה של עמישב מימין, שקד יפרח מוסר כדור לרחבה לאיתי נייברג שמול טולדו בועט וטולדו הודף לקרן. דקות טובות של עמישב.

בדקה ה-70 עמישב יוצאת לעוד התקפה, שקד יפרח  פורץ לרחבה, מוסר לאיתי נייברג שמול טולדו בועט לפינה הימנית ומצמק את התוצאה ל-1-2.

 

שחקני עמישב חוזרים למשחק... (אלי שמואלי)

 

עוברות 5 דקות בלבד, קלנסווה יוצאת להתקפה, אמיר טימניהר מוסר כדור לדניאל אברהם ששולח את אלעד דן שמול השוער לא מתבלבל ובועט לפינה הימנית וסוגר את המשחק, 1-3 לקלנסווה בסיום.

קלנסווה חוגגת בדרך לניצחון חשוב (אלי שמואלי)

 

שחקני קלנסווה חוגגים בסיום (אלי שמואלי)

מוחמד עוודי יכול לחייך בסיום (אלי שמואלי)

 

תגובתו של מאמן קלנסווה, מוחמד עוודי: "שיחקנו נגד קבוצה חזקה ומאומנת, היה כדורגל מהיר והתקפי של שתי הקבוצות. עשינו ניצחון חשוב מאוד וכל הכבוד לשחקנים שלי. אנחנו מסתכלים קדימה ומקווה שכל הפצועים יחזרו, כי הסגל של הקבוצה מאוד קצר".

 

צביקה לוי יודע שקבוצתו שיחקה רע... (אלי שמואלי)

 

תגובתו של מאמן עמישב, צביקה לוי: "משחק גרוע מאוד שלנו! היינו רכים מאוד ונאיביים ונתנו לקלנסווה גולים על מגש. לצערי הקבוצה לא יציבה ובדרך הזו לא נצליח להיכנס לפלייאוף. שחקנים מקבלים קרדיט ולא מספקים את הסחורה. אני מקווה שניראה טוב במשחקים הבאים".

כובשי השערים לקלנסווה חוגגים (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלי שמואלי (בית דגן 16-02-2020, 14:10)
    איפה אתה ראית 100 אוהדים ? הייתי במגרש בלחץ 50 וגם בתמונות שלך אפשר לספור 50 אלק 100
  2. תגובה ל-1 (שמואלי 16-02-2020, 17:37)
    תסתכל ביציע היו לפחות 40 ילדים ועוד מבוגרים ועוד 4 סדרנים חחחחחח
  3. גובה (אלי 17-02-2020, 11:44)
    אם תרצה אשלח לך תמונה של היציע , התמונה לא עלתה לכתבה