״בטוח שנעלה ליגה בסיום העונה״

הפועל כאוכב ניצחה ביום שבת 2-0 את בני זלפה משני פנדלים של החלוץ הוותיק עבד מורגאן והיא ממשיכה להוביל את טבלת ליגה א׳ צפון. מורגאן מסכם את המשחק ומסתכל באופטימיות אל עבר הליגה הלאומית

  • על ידי: יובל יוספי
  • 17-02-2020
  • 11:06

הפועל כאוכב ממשיכה להיות הלהיט של ליגה א׳ צפון ובשבת היא רשמה ניצחון חשוב, 2-0 על בני זלפה, שמבסס את חניכיו של אדהם האדיה בפסגת הטבלה. 
עבד מורגאן כבש בפנדל בדקה ה-62 וחתם את התוצאה כאשר הכפיל בדקה ה-90. החלוץ הוותיק (33) חווה עונת שיא עם 15 שערי ליגה והוא חלק מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה: ״ההצלחה היא קבוצתית, עם חדר ההלבשה מגובש וזה מה שעוזר לנו בכל משחק. יש שחקנים שאני משחק איתם כבר שלוש שנים ברציפות ועם הזמן צוברים ניסיון. השנה יש לי יותר אחריות, אדהם סומך עליי ונותן לי קרדיט. הוא מתייעץ איתי לפני משחקים, ויש בנינו מערכת יחסים טובה".

 

מורגאן מרוצה מהניצחון ומסביר שתנאי המגרש הקשים מקשים על היכולת, אבל זה מסוג המשחקים שצריך לעבור בדרך לעליית ליגה: ״שיחקנו במגרש לא פשוט, נגד קבוצה חזקה ומאומנת. במחצית הראשונה הם היו טובים יותר ובהחלט הרגשתי קושי מבחינת התנאים. במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר ומשחקים כאלה צריך לדעת לנצח״.

 

החלוץ מסתכל באופטימיות אל עבר הליגה הלאומית ובטוח שביכולת הנוכחית הקבוצה הצנועה תעלה ליגה בסיום העונה: ״אם נמשיך להציג יכולת גבוהה וכל אחד ייתן מעצמו את ה-100 אחוז, אני בטוח שנעלה ליגה. בתחילת העונה אף אחד לא חשב שנהיה במקום הראשון ועם הרעב בא התיאבון. יש לנו משחק לא פשוט נגד מגדל העמק במחזור הקרוב, ולא יהיה קל נגדם. צריך לנצח כדי להמשיך לשמור על המומנטום״.

עבד מורגאן, יוביל את כאוכב לליגה הלאומית? (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהד (אוהד 17-02-2020, 12:37)
    אתם לא תעלו אכסאל עולה נתראה בסוף העונה