״כשהספינה טובעת כולם נוטשים״

הפועל אסי גלבוע נמצאת בדרך הבטוחה לליגה ב׳ כשהיא שקועה בתחתית הטבלה, כאשר הקבוצה סופרת 11 הפסדים רצופים. יו״ר המועדון, לירן דניאל, עובר ימים קשים ובראיון אישי לאתר ״גולר״, הוא מספר על היעדר התמיכה הכלכלית מהמועצה והאכזבה הגדולה מהאנשים שהיו במועדון לאורך השנים ונעלמו עם דעיכת הקבוצה...

  • על ידי: יובל יוספי
  • 19-02-2020
  • 15:34

הפועל אסי גלבוע ידעה ימים יפים יותר בשנים האחרונות. המועדון הצנוע שעד לפני כמה שנים נאבק בצמרת, חווה את העונה הקשה בתולדות המועדון, והקבוצה מדורגת במקום האחרון בליגה א׳ צפון, ומסומנת כמועמדת המרכזית לירידת ליגה בסיום העונה. בתחילת העונה היו דיבורים על איחוד אפשרי עם הפועל בית שאן מליגה ב׳, בעקבות המצב הכלכלי הקשה במועדון, אך זה לא יצא לפועל. כזכור, בתחילת העונה החליטה המועצה אזורית גלבוע שלא להעמיד תקציב לרשות המועדון, דבר שפגע קשות בקבוצה, ומהווה את הסיבה המרכזית להתדרדרות המהירה. למרות הרצון הטוב והעבודה הקשה של מאמן הקבוצה, אדהם זועבי, והאמונה בשחקנים הצעירים, אסי גלבוע נמצאת ברצף מזעזע של 11 הפסדים, ובמחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל באקה אל גרביה, אותה מאמן אקס הקבוצה, אבי סבג.

 

אסי פוגשת את האקס, "המאמן הטוב בליגה" (חגאג רחאל)

 

יו״ר הקבוצה, לירן דניאל, פותח את הלב בראיון לאתר ״גולר״ ומספר על התקופה הקשה שעוברת על המועדון: ״עוברת עלינו עונה מטורפת והזויה. כל מי שליווה את אסי גלבוע בשנים האחרונות עזב את המועדון, ובגלל שאין כסף להחזיק את הקבוצה כולם בורחים. המצב מאוד קשה, ומאז שהמועצה החליטה להפסיק את התמיכה הקבוצה בקושי מתקיימת. אין לנו מעסה או אפסנאי ואפילו את הכביסות אנחנו עושים בעצמנו. אני לא רואה אור בקצה המנהרה, ואני מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויחליט לתמוך בנו״.

במחזור הקרוב הקבוצה תפגוש את באקה אל גרבייה, אותה מאמן אבי סבג, שבעונה שעברה חולל מהפך הישארות אדיר עם אסי: ״העונה הקודמת רשומה על שמו של אבי סבג. כל ההישארות ההירואית שעשינו זה אך ורק בזכותו, ולא נשכח לו את זה לעולם. בעיניי הוא המאמן הטוב בליגה, ואני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. אנחנו מגיעים לכל משחק כאנרדוג מובהק, ולא יהיה קל נגדם. אני מאמין בשחקנים ומקווה שהם ייתנו את הכל על המגרש״.

כאמור, אסי גלבוע היא מועמדת מרכזית לירידת ליגה, והיו״ר מתפלל לנס: ״אני מקווה שיקרה נס ונצליח להישאר בליגה. קשה לשרוד כשאין תקציב, ואי אפשר אפילו לחזק את הקבוצה בשחקן או שניים. עברו עלינו ימים יפים יותר, ואני מקווה שנצא מהתקופה הקשה שעוברת על המועדון״.

לירן דניאל עובר עונה קשה מאוד (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבורה של נוכלים, שקרנים (שחקן 19-02-2020, 16:08)
    נשארתם בליגה לא בגלל סבג אלא בגלל קניית משחקים.
  2. עוד מעט תבוא המכה (שחקן מעונה שעברה 19-02-2020, 18:12)
    הכסף שחייבים משנה שעברה לשחקנים עוד לא שולם והתביעה הוגשה עוד מעט תקבלו תמכה להיתפרק בושה וחרפה .
  3. בהימורים לא חוקיים (משפחת זועבי עושים כסף על הגב שלכם 19-02-2020, 22:04)
    תתעוררו כבר באתאחדות
  4. אבי סבג (אבו סייף 20-02-2020, 07:29)
    אבי סבג, אכן המאמן הכי טוב בליגה, אבל המשורר התכוון בליגה הפלסטינית,
  5. לירן דניאל הכושל (מכיר ויודע 20-02-2020, 14:39)
    יו״ר עאלק ליצן יותר מתאים לך מה לך ולכדורגל אתה לא שייך לענף , אתה קורא לעצמך יו״ר אגיד לך מה התפקיד של יור , בתקופות קשות למצוא פיתרונות וכסף , לא צריך לא אותך ולא אף אחד שהמועצה מ תומכת והכל ורוד לא צריך אותך יחתיכת ליצן תעוף ושלא ניראה את הפרצוף שלך