חזרה לנצח: הפועל "אדומים" אשדוד מנצחת את נורדיה 1-2

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, קבוצתו של יובל נעים חזרה לנצח והתקרבה שוב לחבורת הפלייאוף. רחמים צ'קול העלה את האדומים ליתרון במחצית הראשונה ואוהד אדלשטיין הכפיל את התוצאה, יוסי אסייג כבש מהנקודה הלבנה לקראת הסיום והצליח לצמק , אך זה לא עזר לקבוצתו שרשמה הפסד מאכזב שמרחיק אותה מרחק 6 נקודות מהמקום החמישי

  • על ידי: לירן ביטון
  • 23-02-2020
  • 09:12

שחקני האדומים אשדוד בפתיחת המשחק (צילום: מדיה האדומים)

 

אדומים אשדוד, קבוצתו של יובל נעים, אירחה את בית"ר נורדיה במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום. נורדיה עם המאמן החדש שי ניסים על הקווים אחרי עזיבתו של ליאור זדה לנס ציונה מליגת העל, הגיעה למשחק אחרי הפסד מאכזב להפועל מרמורק ואילו אדומים אשדוד הגיעו למשחק אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות.

כבר בדקה ה-15 רחמים צ'קול העלה את האדומים אשדוד ליתרון 0-1 לאחר שקיבל כדור מהקרן ונגח פנימה ישירות לשער נורדיה. לאחר ספיגת השער, נורדיה התעוררה, הניעה כדור וניסתה לייצר מצבים, כשגם האדומים המשיכו להציג יכולת טובה ביחס למחזורים האחרונים והיתרון נשמר עד תום המחצית הראשונה.

 

צ'קול כובש ורץ לחגוג עם מאמנו יובל נעים (צילום: מדיה האדומים)

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב ובדקה ה-69 אוהד אדלשטיין הכפיל את היתרון של האדומים, לאחר שקיבל כדור מהאגף השמאלי ובעט בעיטה אדירה לעבר שערה של נורדיה, הכדור פגע בקורה וחדר פנימה. 0-2 לאשדוד.

 

אוהד אדלשטיין מגדיל את ההיתרון עבור קבוצתו (צילום: מדיה האדומים)

 

חמש דקות לאחר מכן, שופט המשחק העניק פנדל לאורחת אחרי עבירה של האדומים. יוסי אסייג ניגש לבעוט, כבש מהנקודה הלבנה וצימק את התוצאה ל-1-2. בתוספת הזמן מאמן האדומים יובל נעים הורחק וגם שחקנה של נורדיה אבי יוסף הורחק בצהוב שני.

בסיום, הפועל "אדומים" אשדוד רושמת ניצחון 1-2 על בית"ר נורדיה - ניצחון חשוב שמגיע לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות.

 

 

 

שחקני האדומים חוגגים בסיום (צילום: מדיה האדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏יובל נעים (שי בן גוזי 23-02-2020, 13:24)
    אתה ‏מלך מאמן מספר 1 בליגה ‏אל תשמע לכל אוהדי הצלחות ‏שישארו בבית לא צריך אותם אוהדים בושה