"הליגה מתחילה מול דבוריה"

כך אמר ליאור סימוני, חבר הנהלת עירוני טבריה שירדה במחזור האחרון מתחת לקו האדום ונראה שליגה ב' קרובה. למרות זאת, סימוני נשאר אופטימי ויודע שהכל תלוי בטבריה: "עדיין הכל תלוי בנו", מאמין ביכולת של מוריס אוזן לעמוד במטרה ולעמוד על הקווים גם בעונה הבאה: "שאלת מעמדו אפילו לא חלפה בראשנו", ויודע שבלי תקציב מהעירייה יהיה קשה לקבוצה לשרוד: "אם לא יועבר לנו תקציב ראוי יהיה קשה למועדון להמשיך ולהתקיים"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-02-2020
  • 12:37

תשעה מחזורים לסיום העונה מצאה עצמה עירוני טבריה במקום הלפני האחרון בטבלה. מתחילת הסיבוב השני, שחקניו של מוריס אוזן לא טעמו את טעם הניצחון כשבהרבה משחקים הקבוצה מראה יכולת טובה יותר מיריבותיה, אך מאבדת להן נקודות לבסוף. סגל הקבוצה מראה על איזון של שחקנים וותיקים לצד שחקנים צעירים והקבוצה שווה לפחות מרכז טבלה ומעלה, אבל חוסר מזל (ככה לפחות אומרים שם ראשי הקבוצה) זה הגורם העיקרי למקום בו הקבוצה נמצאת. חבר ההנהלה ליאור סימוני התראיין לאתר גולר ואמר: "המטרה שלנו העונה הייתה להישאר בליגה. ציפינו שבשלב הזה של העונה נהיה במקום בטוח יותר, זה לא קרה אבל עדיין הכל תלוי בנו".

 

אתה יכול לגעת בנקודה מסוימת שהיא הגורם למצב שאתם נמצאים בו?
"מוריס מכין את הקבוצה לכל משחק בצורה טובה ורואים זאת גם על הדשא. אני חושב שלאורך כל השנה אנחנו סובלים מחוסר מזל בהתקפה".

בשבוע שעבר התפרסם שרק חלק מהשחקנים בקבוצה קיבלו שכר. אתה יכול לעשות סדר סביב כול הסיפור הזה?
"יש חצי אמת בפרסום. השנה אנחנו משלמים את המשכורות בהעברות בנקאיות ובגלל תקלה טכנית, חלק מהשחקנים קיבל שכר וחלק לא... שגילנו את זה דאגנו לטפל בזה וכל השחקנים קיבלו את שכרם".

 

"מוריס יאמן בטבריה גם בעונה הבאה" (עודד חסין)

 

איך אתם מצליחים להתנהל שנה שלמה בלי תקציב?
"קשה אפילו עד בלתי אפשרי. אנחנו מתנהלים בעיקר מתרומות שהצלחנו לגייס, אבל אם לא יועבר לנו תקציב ראוי יהיה קשה למועדון להמשיך ולהתקיים".

נפגשתם עם ראש הוועדה הממונה?
"כן, נפגשנו עם מוני מעתוק. הוא עושה רושם של אדם רציני, הוא מודע לבעיות הכלכליות של המועדון והקושי של לנהל מועדון ללא כסף. מוני הבטיח שלא יפגע בתמיכות של הכדורגל ויעביר תקציב ראוי לקבוצה".

הבאתם את מוריס אוזן, חיזקתם את הקבוצה על פי בקשתו וכרגע הוא לא מצליח להביא אותכם לחוף מבטחים. מה מעמדו מבחינתכם?
"מוריס אוזן חתום בעירוני טבריה גם לשנה הבאה ושאלת מעמדו לא חלפה אפילו לרגע בראשנו. אנחנו סומכים עליו שיוביל אותנו לחוף מבטחים".

ביום שישי הקרוב אתם מארחים את דבוריה שנמצאת במגמת עליה ועברו אתכם בטבלה. איך אתם מתכוננים למשחק הזה?
"מבחינתנו הליגה מתחילה במשחק מול דבוריה. נעשה הכל לתת שקט לשחקנים ולצוות המקצועי כדי לנצח את המשחק".

 

קהלה של טבריה - "הכח של הקבוצה" (מאור אלקסלסי)

 

גם אוהדי הקבוצה מיום שישי האחרון לא שקטים במדיה ומוציאים את מה שעל ליבם. איזה מסר יש לך להעביר להם?
"אני מבין לליבם, אבל זה הזמן לשים הכל בצד, להגיע למשחקים לתמוך ולעודד את השחקנים. הכח של עירוני טבריה היה כל השנים באוהדים הנפלאים שלנו".

ליאור סימוני מנסה להישאר אופטימי (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בעיה טכנית???? (דוד 24-02-2020, 12:52)
    חשבון מוגבל צקים חוזרים לא סתם יש לכם בעיות אתם קבוצה דתיה לא משחקת בשבת מכיר ביומו תיתן שכרו
  2. הוא צודק בהחלט, מתוך 10 תוצאות תיקו, רק חוסר מזל גדול מנע ניצחון. (אוהד עירוני טבריה 24-02-2020, 16:18)
    1) טבריה לא תרד. 2) בכמה משחקים שהובלנו קיבלנו פנדל לרעתו ושחקן הורחק. 3) המצב הכלכלי הקשה מפריע באופן פסיכולוגי על השחקנים והתוצאות בהתאם. 4) מוריס אוזן ממש לא הבעיה. 5) מאז שהפסיקו שידורי המשחקים בפייסבוק גם הקבוצה הפסיקה לשחק, לכן לשקול להחזיר את השידורים הישירים 6) בהצלחה.
  3. שקרנים (אחד שיודע 24-02-2020, 16:48)
    לא העברתם לכל השחקנים כסף לפחות אל תשקרו או שנתחיל לחשוף כאן את השמות
  4. אינדיני 26 (אינדיני 24-02-2020, 17:07)
    מספר 2 אתה קשקשן ובטח אוהד מקלדת.כל אחד חושב שהוא כתב ספורט!!! יש תמאמן הכי טוב בליגה,עונה שעברה היה פה מאמן שקיבלנו תבוסות ואנשחם שתקו אז תמשיכו לשתוק,טבריה הייתה ותהיה תמיד
  5. ל4 למה קשקשן? אתה לא קורא? כתבתי שמוריס לא הבעיה!!! (אוהד עירוני טבריה 25-02-2020, 05:15)
  6. טבריה (רונן מאילת 25-02-2020, 06:27)
    ירידת ליגה לא מילה גסה.אולי ירידה לצורך עלייה.חברים אנחנו קרובים לביקור אצל השכנה מבית שאן.בשביל להשאר בליגה צריך לנצח את כל 9 המשחקים שנישארו.לא ריאלי נכון??לדעתי לא יקרה .ואם ניגזר עלינו אז כמו גברים
  7. משפחת סימוני (אוהד טבריה 27-02-2020, 13:20)
    טבריה ירדה ליגה בגלל משפחת סימוני שלא קשורים לענף רועי גוזר עליכם קופונים מביא לכם שחקנים של שקל וחצי תעזבו את הקבוצה נכשלתם לא רוצים אתכם יותר