אוהד רון מארח את אחיקם עותמי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 22

לקראת המחזור ה-22 בליגה א' דרום, אוהד רון מארח את האיש והמגפון, אחיקם עותמי, יו"ר חוג אוהדי הפועל מרמורק - קהל האוהדים המסור הצבעוני והמתורבת בליגה, אוהד הקבוצה מבטן ומלידה. האם כפר שלם תמשיך להוביל את הטבלה גם לאחר המשחק ביבנה? האם מרמורק תחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו מול כפר קאסם? ואיך יסתיים המשחק המסקרן בין יפו לשעריים...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-02-2020
  • 15:07

ונעבור למשחקים:

הפועל מרמורק - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: האימפריה האדומה של רחובות קצת מאוכזבת השבוע לאחר שסיימה בתיקו חוץ מול שמשון כפר קאסם ובאמצע השבוע לא התייחסה ברצינות לדרבי של רחובות והודחה בשלב מוקדם מול קבוצה קטנה מהעיר, וחבל שכך. האדומים זו כבר אכזבה ארוכה וגדולה הרבה יותר והיו שמחים לסיים את העונה ולהפיק לקחים. ההימור שלי: מרמורק בבית עדיפים וכנראה הם גם ינצחו. 

אחיקם: משחק בין 2 קהלי האוהדים הטובים בליגה כשברקע מתקיימים יחסים מצוינים בין חוגי האוהדים. אדומים אשדוד, עם מאמן מצוין על הקווים, חומר שחקנים מצויין בראשות עידן שריקי (המלך) המחונן ואוהד אדלשטיין אחד השחקנים הטובים בליגה, מגיעה אחרי ניצחון מרשים על נורדיה, אבל מרמורק, אהובתי,מגיעה אחרי תיקו מאופס בכפר קאסם ואחרי הפסד בפנדלים בדרבי בגביע האזורים (או משהו כזה) וחייבת ניצחון כדי להישאר צמודה לכפר שלם.
מבחינת הפועל מרמורק 'יעדים נדל"ן'  הספונסר המדהים מוטי אברג'יל, ניסן יחזקאל, אסי דומב הקוסם ויום טוב טליאס זה להיות או לחדול, ולכן בתום מאבק עיקש בעזרת הבלם הכי טוב בליגה אסף לוי, מחולל השינוי דייגו ניקולייבסקי והמאסטרו סתיו נסיקובסקי, מרמורק תצא עם ידה על העליונה. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

קהלה הנהדר של מרמורק בראשותו של אחיקם עותמי (יוסי סוריק)

 

מכבי יבנה - הפועל כפר שלם

אוהד: יבנה עשתה ניצחון גדול שבוע שעבר על חולון, אבל מול כפר שלם החזקה זה כבר סיפור אחר לגמרי ועוד כפר שלם נראו נהדר נגד יפו ולראשונה העונה עושה רושם שהכפר התחברו ופשוט מציגים כדורגל נהדר. אבל יפו זה לא קנה מידה... יבנה בבית חייבת את הנקודות ותילחם על כל נקודה. ההימור שלי: הכפר עדיפים ולכן מאמין שהם גם ינצחו.

אחיקם: יבנה מגיעה אחרי ניצחון חשוב מאד בחולון משער של תום מדהלה שעושה עונה נפלאה (מנצל את ההזדמנות להשתתף בשם כל אוהדי מרמורק בצערם של תום ומור והמשפחה כולה על מותה של הסבתא מרים ז"ל), שאגב בחצי העונה הראשונה היה יקיר אוהדי מרמורק. מול יבנה תתייצב כפר שלם החזקה שהביסה את יפו בשבוע שעבר. על הנייר, לכאורה - משחק קשה אבל בפועל... ניצחון קליל לכפר שלם.

 

כפר שלם מתחברת בדיוק ברגע הנכון (איתן ידגר)

 

מכבי יפו - מכבי שעריים

אוהד: יפו שבוע שעבר הוכיחו שוב שהם לוזרים גדולים כי הם שוב מגיעים למצב שמדברים עליהם כמסוגלים ככאלה שיכולים להיכנס לפלייאוף העליון, ובמקום להראות אופי הם שוב בורחים ומאשימים את הסגל הצעיר. אז אולי הגיע הזמן לבנות קבוצה עם תקציב גדול? אולי להביא ספונסרים ראויים כפי שעושות הקבוצות הגדולות של האזור, ראה ערך כפר שלם, חולון ואפילו אזור שמגייסים אנשים ראויים ומעמידים תקציב ראוי. אבל פה יש לדעתי אגו של ההנהלה שרוצים לשלוט בנעשה בקבוצה ללא הכנסת יד לכיס... ואיפה הקהל שיגיד את דברו? שעריים? ישמחו לנצח את יפו בחוץ ולהמשיך במסע ההיחלצות שלהם. שעריים באים במומנטום טוב והם עדיפים על ''צעירי'' יפו. ההימור שלי: שעריים ינצחו.

אחיקם: יפו מגיעה אחרי תבוסה "כואבת" לכפר שלם. שעריים, מאידך, בתקופה מצוינת למרות התיקו הביתי מול הבקעה ומגיעה מעודדת אחרי ניצחון בדרבי בפנדלים. אני מהמר על תוצאת תיקו שתשרת יותר את שעריים בלהבטיח עונה נוספת בליגה (לדעתי אגב כבר נשארה), מאשר את יפו שרוצה פלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

 

האם שעריים תחזור עם 3 נקודות משכונת התקווה? (דדי ברק)

 

הפועל בקעת הירדן - מ.כ. אור יהודה

אוהד: משחק העונה של בקעת הירדן. אם הם לא מבינים את זה אז שיסתכלו מה מצפה להם במשחקים הבאים ויבינו שאם הם לא מנצחים הם מועמדים חזק לרדת... אור יהודה כהרגלה תבוא לשחק את הכדורגל שלה ויש הרבה כדורגל במשחקים שלה, כובשים, סופגים והעיקר שיש עניין. אור יהודה אומנם עדיפה, אבל בקעת הירדן בבית חייבת נקודות ומקווה שהם גם ינצחו. ההימור שלי: בבקעה לא אוהבים שאני מהמר עליהם אז בשביל מופז ארשום תיקו.

אחיקם: בקעת הירדן רשמה תיקו חשוב מאד מול שעריים, אור יהודה מצידה רשמה הפסד ביתי להכח. בעיניי, המשחק הרבה יותר חשוב לבקעה שרוצה להבטיח הישארות ולא להתדרדר לקרבות התחתית, למרות שעל הנייר אור יהודה לדעתי קבוצה טובה יותר הנקודות תישארנה במושב תומר. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

הכח ר"ג - מכבי הרצליה

אוהד: הכח עשו ניצחון ענק שבוע שעבר ואולי חוזרים למאבק של הצמרת. הכח התחזקו בצורה יוצאת מהכלל לפני תום מועד ההעברות ורק נגד אור יהודה התחילו להתחבר. זה לוקח זמן, אבל מול הרצליה זה משחק שונה לגמרי. הרצליה התחזקו נהדר גם כן וחייבים את הנקודות. ההימור שלי: יש לי תחושה לתיקו שלא בטוח שיספק את שני הצדדים.

אחיקם: הרצליה שעברה "מתיחת פנים" לפני תום מועד ההעברות וצירפה לשורותיה את אביעד בורלא - אחד השחקנים המוכשרים בליגה, רשמה ניצחון חשוב מאד מול עירוני אשדוד וסיבכה אותה... הכח, רשמה ניצחון חשוב מאד באור יהודה ועצרה את רצף ההפסדים. אני מהמר שמהמשחק הזה תגיע הפתעת המחזור. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

האם הכח חוזרת למאבקי הצמרת? (דדי ברק)

 

עירוני אשדוד - שמשון כפר קאסם

אוהד: עירוני אשדוד ספגה עונש כבד, שהרחיקו להם את תומר וגל אנגלשטיין עד סיום העונה. מכה קשה לכל הדעות אבל הם דאגו למחליפים ראויים. מול כפר קאסם הם חייבים לקחת נקודות אבל כפר קאסם קבוצה חזקה מאד, עם שחקנים מנוסים ובעיקר התקפה מהירה. אני חושב שלמרות שאשדוד חייבים נקודות כפר קאסם עדיפים. ההימור שלי: כפר קאסם ינצחו.

אחיקם: עירוני אשדוד וקהל אוהדיה הנפלא לא מצליחים להתאושש מתצוגת השיפוט מעוררת המחלוקת בחולון (את כל מה שבא בעקבותיה אי אפשר להצדיק). בנימה אישית - את תומר בן חיים אני מכיר כעשור ומדובר באחד השחקנים ההוגנים שאני מכיר - עבור אשדוד החיסרון שלו כל כך משמעותי ואני מקווה ומחזיק אצבעות שהקבוצה תצליח לשרוד בלעדיו. כפר קאסם מצידה עוצרת את רצף הניצחונות של מרמורק בתצוגת כדורגל מעולה ובכלל מדובר בקבוצה מצוינת. הישרדות של אשדוד עוברת דרך נקודות במשחק הזה, תיקו של אשדוד יתן להם עוד קצת מרווח ביטחון מיבנה, אבל מצד שני במחזור הבא הם מחכים למרמורק, מאחל לאשדוד 3 נקודות מול קאסם (רק כי אני מעדיף קבוצות ססגוניות עם קהל אוהדים גדול בליגה), אבל חושב שהם ייחלצו נקודה בקושי רב. ההימור שלי: תיקו.

 

בית"ר נורדיה - הפועל אזור

אוהד: אכזבת העונה מנורדיה שפשוט לא ברור מה הנהלה שלהם עושה! תקציב של מעל 2 מיליון שקל ולא מחתימים מאמן מנוסה? זהו? הרימו ידיים? אין פלייאוף? רק לפני כמה שבועות הם הצהירו שלא ירימו ידיים... ולשים את שי ניסים שהוא יכול להיות מאמן מצוין ולתת לו להוביל קבוצה של כוכבים, זה קצת פגיעה באוהדים שמלווים את הקבוצה. לדעתי שייקחו מאמן בכיר ולא חסר פנויים, ותמשיכו את המאבק עד לסיום. אזור קבוצה נהדרת שעושה עונה ממש טובה ביחס לתקציב, אבל אני חושב שנורדיה בבית למרות האי מאמן, תנצח את אזור. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה. 

אחיקם: נורדיה רוצה לעצור את רצף ההפסדים. אזור מגיעה אחרי ניצחון שנותן עוד קצת אוויר בתחתית אזור תסתפק בתיקו, אבל בנורדיה טל איילה המחונן ויוסי אסייג מלך השערים וקבלן העליות של השנים האחרונות, לא יתנו לזה לקרות. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

עירוני קריית גת - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: קריית גת חוזרת למסלול התבוסות וזה לגיטימי שקבוצה לקראת סיום העונה, שאין לה כבר סיכוי ממשי להינצל תרים ידיים, וכל השחקנים יבינו שעשו טעות שהלכו לשם והיה עדיף להם לשחק בליגה ב' ולבלוט... חולון קבוצה חזקה שחייבת ניצחון כדי להמשיך במסע שלהם לעבר הפלייאוף העליון, שייחשב הצלחה גדולה העונה. ההימור שלי: חולון ינצחו.

אחיקם: קרית גת שלהערכתי אפשר להכריז עליה כיורדת, מצליחה במחזורים האחרונים לגרד נקודות ראשונות ולהחזיר טיפה מכבודה האבוד והיא מגיעה אחרי תבוסה לאזור. חולון המצוינת לעומת זאת, מעדה בביתה מול יבנה משער שמעורר תהיות, חולון לא תרשה לעצמה למעוד שוב ותבסס את מעמדה בפלייאוף העליון. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

אוהד רון מארח את אחיקם עותמי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשקושים (המוכתר משעריים 27-02-2020, 15:36)
    אוהד מי שתיחס בזילזול לדרבי זו דווקא שעריים שעלתה עם הרכב שני מובהק ,בגלל שהיא משחקת בשישי ומרמורק שמשחקת בראשון עלתה עם ההרכב הראשון.אבל זה לא עזר כי מי שמגיע לשעריים נלחם על הסמל לעומת מרמורק שדואגים רק לכיס
  2. Fins comment (Chakimi eli.n.y 27-02-2020, 15:54)
    I think change about you,ohad ron! Full of hate to hakoach, and making sure that all your guests will behave like you! Huge enigma!?
  3. תרשמו 2:0 לאזור (אזורי בנשמה 27-02-2020, 16:34)
  4. יפו (מכבי יפו 27-02-2020, 16:37)
    ‏חברים הפעם ‏הכתב צודק כל שנה מחליפים שחקנים ‏שבאים לקבל ניסיון ולעבור לקבוצות יותר גדולות נהנו תחנת מעבר ‏במקום לבנות קבוצה לעלות ליגה נהנו סתם עוד קבוצה בליגה א׳ הפעם הכתב מדבר אחי אורגינל שיש חבל על ‏על הזמן של כולנו כל שנה אכזבה לצומת לבכם של ההנהלה
  5. אוהד רון יצאת חלש (כחול 27-02-2020, 16:44)
    אם מרמורק הייתה מנצחת היית חוגג פתאום אתה מזלזל בגלל שהפסדתם להרכב שני שלנו
  6. פרשנויות ונבואות (מאיר 27-02-2020, 18:29)
    אני נהנה כל שבוע לקרא את התחזיות ולראות לאחר המשחקים שאני מנחש הרבה יותר טוב מ כתב ומ מקורב למועדון ספורט זה או אחר. טוב. יש בידור בכדורגל. גם משהו...
  7. שערוקים תתביישו (מרמורקי 27-02-2020, 19:51)
    וואוו ניצחתם בדרבי!!!!! איך???? מה היו אחוזי אחזקת הכדור? כמה זמן בילו שחקנים כחולים שוכבים כואבים על הדשא? נכון ניצחתם. אבל אני הייתי מתבייש בדרך...
  8. תגובנ ל 7 . . רגע הממחטה בדרך (רחובות כחולה 27-02-2020, 21:05)
  9. מרמורקי בושה לקבוצה שלך (אוהד 27-02-2020, 21:18)
    מרמורק אתם צריכים להתבייש בקבוצה העלובה שלכם שעריים פתחו עם שני שחקני הרכב בלבד אתם פתחתם עם כול ההרכב ועוד חיזוק של השחקן הבן לאומי מר אייל גולן לכו תלעסו עשיו לוזרים שעריים ישבו עליכם רוב המשחק
  10. כמה שנאה יכולה להיות כלפינו (מאירה הסגולה 27-02-2020, 21:48)
    הכח משחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה למעט חמישה משחקים אלי הגבר יצאתה קטן לא מתאים אם אני רוצה אני מביאה אותך כיף ?
  11. שעריים זה זמני (רק מרמורק ברחובות 27-02-2020, 22:09)
    הגירעון חוגג בשעריים ניצחו משחק אימון בפנדלים שבמשחק בקושי עברו את החצי ויצאו לחגוג עד הבוקר קבוצה מקום 11 5 נקודות מהמבחנים 6 מהירידה ואתם הקבוצה המובילה ברחובות ?????
  12. חיים בסרט (המוכתר משעריים 27-02-2020, 22:22)
    למספר שבע את האחוזים שלך תתחוב לתחת,במיוחד ששיחקנו עם הרכב שני. אתם לא מסוגלים לנצח אותנו.אנחנו קבוצה מחויבת לסמל
  13. והרי התחזית (אחד שמבין 28-02-2020, 13:41)
    אדומים מנצח את מרמורק. כפר שלם מנצח ביבנה . יפו מנצח בשעריים הבקעה ואור יהודה יפרדו בתיקו . הכח מנצח את הרצליה שמשון מנצח באשדוד . נורדיה מנצח את אזור. חולון מנצח בקרית גת .
  14. Hakoach (Chakimi eli.n.y 28-02-2020, 15:44)
    My dearest hakoach fans. Let's face it, we do not deserve to advance to liga leumit. Today we got a gift and we could cut deletes for five points and we couldn't do it. We simply are not good as a team!! Shabbat shalom to all
  15. קשקשנים (ישראל 28-02-2020, 17:11)
    תבדקו את אחוזי ההימור שלכם ותבינו כמה ההתפלספות יש בכם.בלי הבנה מינימלית.