רועי סימוני מארח את מוטי קריספיל: תחזית ליגה א' צפון מחזור 22

לקראת המחזור ה-22 בליגה א' צפון, רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את מוטי קריספיל מאמנה של הפועל מגדל העמק לשעבר. איכסל יוצאת לקרב על הפסגה מול כאוכב... טבריה תפגוש את דבוריה לקרב תחתית... ומי ינצח בין השניים בתחזית השבועית?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-02-2020
  • 17:31

עירוני קריית אתא - בני זלפה

רועי - קרית אתא חייבת את הנקודות, בזלפה עדיין חולמים להשיג את הכרטיס לפלייאוף, אך נראים לא טוב בתקופה האחרונה וזה הולך להיות קשה. ההימור שלי: ניצחון לקריית אתא.

מוטי - קריית אתא עשתה שינוי בחומר השחקנים ובעמדת המאמן ובמשחקים האחרונים זה מוכיח את עצמו, היא יודעת שמבחינתה זה משחק של להיות או לחדול. מהצד שני עומדת זלפה, קבוצה טובה ומאוד מאוזנת עם מאמן נהדר. זה הולך להיות משחק מצוין. ההימור שלי: ניצחון לקריית אתא.

 

אלעד בראון רוצה להמשיך את מסע ההישארות (חגאג רחאל)

 

מכבי טמרה - הפועל אסי גלבוע

רועי - טמרה נמצאת בתקופה נהדרת ורחוקה צעד קטן מהשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, היא מגיעה אחרי ניצחון חשוב על טבריה בשבוע שעבר. אסי מפורקים והם בדרך הבטוחה לליגה ב׳. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

מוטי - מכבי טמרה רוצה להיכנס לפלייאוף העליון, מבחינתם הם קבלו משחק די נוח כדי להשיג את המטרה. אסי גלבוע, אחד המועדונים הוותיקים בליגה ומאוד כואב לי באופן אישי לראות אותם ככה נועלים את הטבלה. למרות זאת, מגיעה מילה טובה למאמן הנהדר שלהם שעדיין מצליח להחזיק אותם כקבוצה. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

 

עירוני טבריה - מ.ס. דבוריה

רועי - אחד המשחקים המסקרנים ביותר של המחזור. דבוריה מגלה סימני התאוששות במחזורים האחרונים ובורחת במעט מהתחתית הבוערת, אך הפסד יסבך אותם חזק מאוד בחזרה. בטבריה אומנם מציגים כדורגל יפה, אך לא מצליחים להשיג נקודות ולראשונה העונה הקבוצה ירדה מתחת לקו האדום. כולם מבינים שזהו צו השעה וכל תוצאה אחרת מלבד ניצחון במשחק הזה ימשיך את כדור השלג שבו הם נמצאים. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

מוטי - טבריה עם סגל שחקנים מצוין ומאמן שלטעמי הוא אחד הטובים בליגה, אך משהו שם לא מתחבר. טבריה קבוצה שיודעת להוציא את הנקודות כשהיא נמצאת עם הגב אל הקיר. דבוריה כרגע נמצאת בפורמה טובה, עושה תוצאות טובות לאחרונה ומבחינתם זה משחק על 6 נקודות. בעיר הכנרת יהיה קשה לקחת נקודות. ההימור שלי: ניצחון טבריה.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס רובי שפירא

רועי - משהו רע מאוד עובר על הפועל כפר כנא ואם לא יתעוררו שם, הקבוצה תמצא את עצמה במאבקי התחתית ואחמד סבע חייב להוציא את הקבוצה מהבוץ שבו היא נמצאת. ברובי שפירא ככל הנראה לא רוצים לעלות ליגה ויסתפקו במקום בפלייאוף. הקבוצה שמנוהלת הכי טוב בליגה ע״י מיקי קופל, מגלה חוסר יציבות במשחקים האחרונים. ההימור שלי: תיקו.

מוטי - בכפר כנא כבר חשבו על העונה הבאה ושחררו המון שחקנים, היום הם מבינים שהם נמצאים קרוב מאוד לתחתית. אני לא מבין איך קבוצה שהתמודדה עד לא מזמן על העלייה, הגיעה למצב כזה. מנגד רובי שפירא קבוצה מצוינת, מאוד מאומנת עם תוצאות פחות טובות במחזורים האחרונים. אני בטוח שעודד קוטר יידע להכין את השחקנים מצוין למשחק מאוד קשה. ההימור שלי: ניצחון לרובי. 

 

אחמד סבע לא רוצה להסתבך בתחתית... (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - הפועל איכסל

רועי - איזה משחק! הקלאסיקה של ליגה א׳ צפון מפגיש את הקבוצות הטובות ביותר בליגה. כאוכב מציגה את היכולת הטובה ביותר עד כה וממוקמת במקום הראשון בטבלה, בזכות ולא בחסד. אדהם יכין את השחקנים שלו בצורה הטובה ביותר כדי להשיג ניצחון. איכסל יודעת שזאת הזדמנות מצוינת בשבילה לחזור לפסגה, אלירן חודדה מאמן מצוין שידע להכין את השחקנים שלו בלמשחק החשוב הזה. ההימור שלי: תיקו.

מוטי - המשחק של המחזור! שתי קבוצות ברמה מאוד מאוד גבוהה, מצד אחד כאוכב מארחת מהמקום הראשון, היא קבוצה פנטסטית, מאוד ביתית, מאוד מאומנת ומבחינתה יודעת שאם היא מנצחת אפשר כבר לדבר בכפר ולהגיד את המושג ליגה לאומית. מצד שני איכסל קבוצה עם איכויות מטורפות, הן כשחקנים בודדים והן כקבוצה עם עוצמות. חודדה מאוד מנוסה במעמדים האלה ויודע שמבחינתו כל תוצאה מלבד ניצחון וחלום העלייה כנראה ישאר בגדר חלום. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

 

אדהם הדיה, יתקרב לליגה הלאומית?

 

הפועל הרצליה - הפועל מגדל העמק

רועי - הרצליה משיגה ניצחון חשוב מאוד בשבוע שעבר ובורחת מהתחתית הבוערת וככל הניראה הבטיחה את ההישארות בליגה. מגדל העמק מסובכים חזק מאוד בתחתית, והפסד נוסף יסבך אותם עוד יותר. חיים לוי שועל קרבות וותיק והוא יעשה הכל כדי להוציא את הקבוצה מהמצב שבו היא נמצאת. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

מוטי - עוד משחק מאוד מסקרן. הרצליה לטעמי קבוצה בין הטובות בליגה עם מאמן שמגיע לכל מגרש בכדי לנצח. הרצליה נמצאת במומנטום טוב ומקבלת את מגדל העמק בבית. מגדל העמק קבוצה עם סגל שחקנים טוב מאוד, צריכה ויודעת שהיא חייבת את הנקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת. קל זה לא הולך להיות. הפעם אני הולך עם הלב. ההימור שלי: מגדל העמק מנצחת.

 

חיים לוי, יוציא את מגדל מהתחתית? (מני בן ארי)

 

מ.ס טירה - הפועל באקה אל גארביה

רועי - שתי קבוצות עם שאיפות שונות. טירה רוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון וחייבת לנצח, בבאקה עושים סיבוב שני נהדר ואבי סבג מוכיח שוב שהוא מאמן מצוין למשימות מיוחדות. ההימור שלי: תיקו.

מוטי - טירה מגיעה למשחק אחרי סטירה מאוד מצלצלת בשבוע שעבר מאיכסל. בבית טירה צריכה לקחת את הנקודות, באקה עם צבירת נקודות מצוינות בסיבוב השני והיא באה למשחק מאוד קשה מבחינתה. ההימור שלי: טירה מנצחת. 

 

הפועל בני ערערה - מכבי צור שלום

רועי - משחק תחתית על 6 נקודות. צור שלום מגיעה אחרי ניצחון שנותן לה המון ביטחון להמשך, ערערה מגמגמים בתקופה האחרונה. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

מוטי - ערערה חייבת ניצחון לאחר ההפסד בשבוע שעבר. אני מאמין שמוחמד סאמרה הכין את הקבוצה בצורה טובה למשחק נגד קבוצה מאוד טקטית. צור שלום עושה השנה עונה נהדרת, הרבה בזכות המאמן המצוין קובי דנינו ובזכות השקט התעשייתי שמעניקים יגאל קסלסי והחבר'ה מצור שלום. צור שלום הוכיחה שבחוץ היא יודעת לקחת נקודות. ההימור שלי: תיקו.

 
מילה לסיום: "
בהזדמנות אני רוצה לאחל שבת שלום לכולם והמון בהצלחה במשחקים".

רועי סימוני מארח את מוטי קריספיל: תחזית ליגה א' צפון מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. באקה , אכסאל,צור שלום,מגדל העמק . מנצחות (אחמד 27-02-2020, 20:22)