עו"ד שי אבני מארח את אורי קרגולה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 27

לקראת המחזור ה-27, עו"ד שי אבני מארח את אחד המאמנים הבכירים בליגה א' דרום, ומי שאימן גם בליגה הלאומית, אורי קרגולה. הסיפור הגדול הוא בתחתית עם עפולה שמנצחת כבר משחק שלישי ברציפות ופתחה את הליגה. לוד ואחי נצרת מרגישות אותה נושפת בעורף ואשקלון חייבת להשיג נקודות במחזור הזה, אם יש בה עוד תקווה להישאר בליגה. בצמרת, סכנין עדיין במרחק 6 נקודות מראשל"צ וככל הנראה המאבק העלייה יימשך עד סוף העונה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-02-2020
  • 08:16

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

השבוע אני מארח את אורי קרגולה – מאמן שנחשב לאחד הבכירים בליגה א' דרום ואף אימן בליגה הלאומית. לדעתי מדובר באחד המאמנים הצעירים בעלי פוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות והזמן יגיד את שלו.

 

בית"ר ת"א/בת ים-מכבי אחי נצרת

שי אבני: אחי נצרת מבינים שהם במלחמת הישרדות, נלחמים ועשו כבר 4 תוצאות תיקו רצופות. בית"ר ת"א עם שני הפסדים רצופים לאחר הניצחון הגדול על ראשל"צ לפני שבועיים. אחי נצרת לא תפסיד ותהיה מלכת התיקו עם תיקו חמישי רצוף. הניחוש שלי: תיקו.

אורי קרגולה: רוב שחקני בית"ר ת"א חזרו מהתקופה בצבא ובכושר טוב לאור התוצאות האחרונות. יש לי פינה חמה בלב לאחי נצרת בה שיחקתי שנתיים ואף עליתי איתה ליגה, אך הפעם אני מאמין שהם לא יקחו את הנקודות. הניחוש שלי: בית"ר ת"א/בת ים.

 

טסלפפה, ימשיך בתקופה הטובה? (איתן ידגר)

 

הפועל ר"ג-הפועל פ"ת

שי אבני: הפועל ר"ג עם 4 נקודות מ-6 מאז בואו של טסלפפה. הפועל פ"ת עדיין לא ניצחה מאז בואו של מסאי דגו ועם שלוש תוצאות תיקו רצופות. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

אורי קרגולה: לדעתי מסאי דגו ינצח את המשחק הזה להפועל פ"ת. רואים שהוא עשה שינוי בקבוצה והפעם זה יבוא לידי ביטוי בנקודות. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

בני סכנין-בני לוד

שי אבני: בני לוד עם נקודה אחת בארבע המשחקים האחרונים, יוצאת למשחק חוץ קשה מאוד מול בני סכנין שחולמת על חזרה לליגת העל. מהראן ראדי ידאג שהנקודות יישארו בסכנין. הניחוש שלי: בני סכנין.

אורי קרגולה: הבאנקר של המחזור. סכנין תנצח ותיצמד לראשל"צ במאבק עלייה שיימשך עד סוף העונה. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

אלדד שביט, ימשיך להלחיץ את ראשל"צ? (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ראשל"צ-הפועל עפולה

שי אבני: ראשל"צ הורידו הילוך ולא נמצאים בכושר שהיו בו בתחילת העונה. עפולה פתחה את הליגה ומקבוצה שכבר הייתה מסומנת לירידה לליגה א', היא כעת אימת הקבוצות בתחתית. עפולה כבר עם ניצחון שלישי רצוף וגם מול ראשל"צ היא תיקח נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אורי קרגולה: ראשל"צ קבוצה שמאומנת טוב ע"י קורצקי, אך גם עפולה עם מאמן בכיר בליגה הזו שיידע להוציא נקודה מול הקבוצה שבמקום השני. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל נוף הגליל-הפועל רמה"ש

שי אבני: ירון הוכנבוים מגיע למשחק מול האקסית. רמה"ש עם סגל עמוק יותר ושחקנים עם עבר בליגת העל. נוף הגליל בעונה בינונית, בטח אחרי העונה הקודמת. הניחוש שלי: תיקו.

אורי קרגולה: הוכנבוים יבוא לצפון מול הקבוצה שהוא מכיר מצוין וייקח את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל עכו-הפועל אשקלון

שי אבני: עכו היא קבוצה עיקשת, במיוחד בבית. אשקלון עם הזדמנות אחרונה לקחת נקודות ולהשאיר תקווה להישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

אורי קרגולה: אשקלון יבואו במטרה לסגור את המשחק ולעקוץ. בסופו של דבר הם יצליחו להוציא נקודה. הניחוש שלי: תיקו.

 

אום אל פאחם ונועם שוהם יוצאים למשחק לא קל מול כפר קאסם

 

מ.ס כפר קאסם-הפועל אום אל פאחם

שי אבני: הפועל אום אל פאחם עם 4 משחקים רצופים ללא ניצחון, קאסם עם שלושה. גם הפעם לא תהיה מנצחת. הניחוש שלי: תיקו.

אורי קרגולה: תיקו רב שערים בין שתי הקבוצות שעלו מליגה א'. משחק על יוקרה במגזר ואני בטוח שתהיה חגיגת שערים. הניחוש שלי:תיקו.

 

מכבי פ"ת-הפועל קטמון

שי אבני: מכבי פ"ת אוהבת את המשחקים הגדולים בבית. קטמון לא יציבה מספיק לקחת נקודות במשחק חוץ קשה מול המוליכה. לדעתי פ"ת תביס. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

אורי קרגולה: מכבי פ"ת כי הילדים שלי אומרים שהם ינצחו ואני מסכים איתם. מדובר בקבוצה הטובה בליגה והיא פייבוריטית בבית מול כל קבוצה מהלאומית. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

עו"ד שי אבני מארח את אורי קרגולה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 27

הוסף תגובה
תגובות
  1. אורי (יבנה 28-02-2020, 09:23)
    שוק שחור חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח