טבריה מנצחת את דבוריה, אוזן ״מאמין בדרך שלי״

עירוני טבריה חזרה לנצח לאחר חודש וחצי, ובקרב תחתית סופר חשוב נגד מ.ס דבוריה, רשמה 0-1 קטן-גדול משער של הבלם עידן מקדש בדקה ה-16. מאמן הקבוצה, מוריס אוזן, וכובש השער עידן מקדש, מסכמים את המשחק ומתמלאים אופטימיות מהניצחון החשוב ולקראת המשך מאבקי התחתית

  • על ידי: יובל יוספי
  • 29-02-2020
  • 14:28

בשבועות האחרונות עירוני טבריה הסתבכה בתחתית, ולמשחק נגד דבוריה, הגיעה כאשר היא מדורגת במקום ה-15 ומרגישה את ליגה ב׳ נושפת בעורפה. לשמחתה, היא הצליחה לעשות את העבודה, והחניכים של מוריס אוזן סיפקו משחק הקרבה גדול. 

 

קהלה של טבריה הגיע לתמוך וראה ניצחון יקר (עודד חסין)


בדקה ה-16, עידן מקדש העלה את טבריה ליתרון, והתוצאה נשמרה עד סיום המשחק. כעת, טבריה עלתה מעל הקו האדום ומדורגת במקום ה-13, שמוביל להישארות בליגה בסיום העונה.

 

עידן מקדש כובש ומנצח לטבריה את המשחק (עודד חסין)
 

שאקר סאקר עם משחק טוב בהתקפה טבריה (עודד חסין)

 

על הניצחון החשוב אמר מאמנה של טבריה, מוריס אוזן: ״המשחק היה על שש נקודות. קרב תחתית אולטימטיבי בין שתי קבוצות שבאו ונתנו הכל. אני מאוד גאה בשחקנים שלי שידעו לשמור על התוצאה ושהשגנו ניצחון חשוב אחרי תקופה ארוכה. היינו זקוקים וראויים לו, וזה נותן דחיפה להמשך הדרך". 

 

מוריס אוזן, היה זקוק לניצחון (עודד חסין)

 

במחזור הקרוב טבריה תצא למשחק חוץ נגד צור שלם, שצריכה גם היא את הנקודות בכדי לא להסתבך בתחתית הבוערת. לקראת המשחק מול צור שלום אמר אוזן: ״צור שלום קבוצה טובה ולשתי הקבוצות חשוב להשיג ניצחון ואני מצפה למשחק צמוד. הניצחון נגד דובריה תרם לביטחון שהיה חסר לנו, ונבוא לכל משחק על מנת לקחת שלוש נקודות ולהמשיך במסע ההישארות. צריך לתת מילה טובה לקהל המדהים שלנו, שהביא דחיפה ועודד לאורך כל המשחק. זה חימם את הלב והזכיר נשכחות ואני מבטיח להם שאעשה הכל כדי שטבריה תישאר בליגה ונצא לדרך חדשה". 

 

יוגב אזולאי נכנס כמחליף והראה יכולת מצוינת (עודד חסין)

 

עידן מקדש כובש שערר יקר עבור טבריה (עודד חסין)
 

כובש שער הניצחון, עידן מקדש, אמר בסיום המשחק: ״לא היה הרבה כדורגל במשחק, אבל ידענו לבוא עם הרבה לחימה ולב והראינו אופי. מערכת היחסים שלי עם מוריס מעולה ואני שמח שהוא המאמן שלי. השער שהבקעתי היה מתרגיל שעבדנו עליו באימונים וזה בא לנו בזמן. נבוא למשחק נגד צור שלום בכדי לנצח, ואני מקווה שהניצחון על דבוריה ייתן לנו דחיפה מורלית להמשך העונה".
 

שחקני טבריה חוגגים ועולים מעל לקו האדום (עודד חסין)

מוריס אוזן שמח מניצחון קבוצתו (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה של מאמן (טברייני 29-02-2020, 18:06)
    סגל שחקנים פליאוף עליון עלק להישאר בליגה מאז שהגעת ריסקת את הקבוצה ניצחת בביתעמיים ליצן גונב דעת יש לך מזל שיש שפ הנעלה לא הנהלה אחרת מזמן היו בועטים אותך
  2. ל1 מה המאמן אשם? ברוב תוצאות התיקו השופטים הכריעו, הרחיקו שחקן ונתנו פנדל!! (אוהד עירוני טבריה 29-02-2020, 19:05)
  3. (אינדיני 23/6/ (אינדיני 29-02-2020, 22:07)
    תשובה ל 1 _ לך תעשה חמוצים!!! מאמן הכי טוב בליגה ,לפעמים דברים לא מתחברים כמו שרוצים.ביום שישי ראינו חבורה של לוחמים ,נישאר בליגה
  4. איך הגענו למצב הזה?? (טברייני 01-03-2020, 06:18)
    1 צודק
  5. כדורגל (אבי 02-03-2020, 15:11)
    עלק קבוצה חחחח מאמן חרטה שחקנים בררה קבוצת שכונות בדיוק כמו העיר שלהם