חזרה למסלול: ירמיהו "גריל טאון" חולון גברה על קריית גת 4-0

אחרי שני הפסדים רצופים, ירמיהו "גריל טאון" חולון חזרה לנצח וניצחה 4-0 את נועלת הטבלה, קריית גת. מאור אסור העלה את חולון ליתרון, טל משען ויוסי סלליך כבשו שער נוסף כל אחד מהם וגיא אסרף קבע את תוצאת המשחק. ויקטור גניש: "ידענו עד כמה המשחק הזה חשוב להמשך הדרך שאנחנו עושים, אני שמח שחזרנו לנצח"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-02-2020
  • 08:22

נועלת הטבלה מכבי קריית גת אירחה את ירמיהו "גריל טאון" חולון במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום. קבוצתו של ויקטור גניש שתופסת את המקום השלישי בטבלה, הגיעה למשחק אחרי שני הפסדם רצופים ועם רצון גדול לשוב למסלול הניצחונות. מנגד קריית גת נועלת הטבלה צברה רק חמש נקודות העונה, רוצה לסיים את העונה בכבוד...

 

המשחק נפתח בקצב טוב והאורחת שלטה מפתיחתו, קריית גת התקשתה מול קבוצתו של גניש שהניעה כדור והגיעה לכמה מצבי הבקעה, אך רק בדקה ה-41 מאור אסור העלה את קבוצתו ליתרון ושלח את הקבוצות להפסקת המחצית שחולון ביתרון של 1-0. 

בחלק השני של המשחק הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, חולון שלטה ויצרה מצבים ובדקה ה-48 טל משען הכפיל את היתרון וקבע 2-0 לחולון. 

החבורה של גניש לא הסתפקה רק בשני שערים מול נועלת הטבלה ובדקה ה-65 יוסי סלליך כבש שער נוסף. עשר דקות לסיום גיא אסרף סגר עניין עם שער רביעי וקבע את תוצאת המשחק. "ירמיהו גריל טאון" חולון מנצחת את קריית גת 4-0.

 

ויקטור גניש יכול להיות מרוצה מהיכולת של חניכיו במשחק (דדי ברק)

 

ויקטור גניש מאמנה של חולון אמר בסיום המשחק: "הגענו למשחק מול קבוצה שאין לה מה להפסיד והתכוננו כמו שצריך לקראת המשחק. ידענו עד כמה המשחק הזה חשוב להמשך הדרך שאנחנו עושים, אני שמח שחזרנו לנצח ומגיע כל הכבוד לשחקנים. בשבוע הבא אנחנו מארחים את נורדיה, נתכונן ובעזרת השם נעשה ונצליח".

 

מאור אסור רושם עוד משחק טוב במדי חולון (מני בן ארי)

 

מאור אסור כובש השער הראשון בתגובה: "היה חשוב לנו מאוד לנצח היום בשביל לעצור את המשברון שנקלענו אליו. הגיעו אלינו בתקופה האחרונה שחקנים חדשים ואני מקווה שהמשחק חיבר אותם אלינו ונמשיך יחד אל המטרה שלנו שהיא פלייאוף עליון. כמו תמיד כיף לכבוש, כיף לבשל ולראות את כולם שמחים".

גיא אסרף כובש השער הרביעי בתגובה: "תמיד כיף לכבוש, לא משנה נגד מי ורק שתהיה לזה המשכיות גם במחזור הבא. זה השער השני שלי השבוע, כבשתי השבוע נגד כפר שלם בגביע וזו הרגשה טובה להמשיך עם הרצף".

ירמיהו "גריל טאון" חולון חוזרת לנצח (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק יפו (מכבי יפו 29-02-2020, 11:43)
    בטיסה ליגה ב יש דילים לאילת חחחח לבחור מקרית גת
  2. קובי מויאל היה מספר 1 במגרש (אוהד חולון 29-02-2020, 15:52)
    אם לא קובי מויאל שבזכותו נכבש שער הראשון ספק אם הינו מנצחים במשחק הזה
  3. לאוהד יפו (חולון 29-02-2020, 16:52)
    לך תוכל ברוקסים ותישן על האף יגולם
  4. כפר שלם (אוהד רון 01-03-2020, 08:55)
    מכבי יפו כל העובדים שלהם ז** כולל פינוקיו
  5. ״ניצחו״ (מש 01-03-2020, 21:22)
    מה חשבתם זה קריית גת נו באמת