נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום

המחזור ה-22 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כפר שלם מפסידה ומרמורק מפספסת הזדמנות להיצמד אליה לאחר שסיימה בתיקו דרמטי עם אדומים אשדוד. בתחתית יבנה עם ניצחון גדול והרצליה עם תיקו מול הכח, מאיימות על בקעת הירדן ושעריים שנמצאות באזור הסכנה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-03-2020
  • 18:09

ונעבור למצטיינים: 

שוער: בן ניזרי (מכבי יבנה)

שוערה של יבנה החליף את עידו לוי בשער שנעדר בגלל הולדת בתו (מזל טוב עידו)... ניזרי לקח כדור ענק מהחיבורים ומנע מכפר שלם לחזור למשחק. ניזרי יצאה טוב לכל כדורי הגובה והראה הרבה נוכחות ברחבה.

 

הגנה:

מאיר אוחיון (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

מגנה של חולון היה מצוין מול קרית גת, מעבר לעבודת הגנה נפלאה הוא הצטרף רבות לחבריו להתקפה, בישל שני שעריים וייצר עוד הרבה שערים לחבריו. 

 

טל בנש (הכח ר"ג)

בלמה של הכח היה מצוין מול הרצליה, סגר את התקפת הרצליה ולא נתן להם להגיע למצב כיבוש. קרוצי מוציא את קבוצתו להתקפות ורואים שיש בעל הבית בחלק ההגנתי של הכח. טל משחק עם הרבה אחריות וניסיון, כשהוא מכוון את שאר חבריו להגנה. 

 

מושיקו בילס מוכיח שיש על מי לסמוך בהגנת יפו ובכל תפקיד (דדי ברק)

 

מושיקו בילס (מכבי יפו)

למרות היותו מגן מטבעו, מושיקו שיחק כבלם מול שעריים והיה מצוין בחלק ההגנתי של קבוצתו. בילס סגר את חלוצי שעריים ולא נתן להם להגיע לשום מצב לכיבוש והיה מהבולטים בניצחון של יפו.

 

טל שטרית (אדומים אשדוד)
מגנה השמאלי של האדומים, תמך רבות בהתקפת קבוצתו,  בישל שער חשוב עבור קבוצתו ועשה עבודת הגנה נהדרת בחלק האחורי.

 

קישור:

בר סוויסה (עירוני אשדוד)

קשרה הצעיר והמצוין של אשדוד, מתחיל להזכיר את האבא יואל... בר היה מצוין מול כפר קאסם, בישל שני שערים והיה מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו. מדובר בשחקן טכני עם ראיית משחק שמזכירה את הדור הקודם...

 

יוני שגיב הוביל את יבנה לניצחון יקר מול כפר שלם (אבייתר ברק)

 

יוני שגיב (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה היה במשחק מצוין מול כפר שלם. שגיב היה שותף לכל התקפות קבוצתו בניצחון הגדול של קבוצתו וקינח עם שער ענק כמעט מחצי מגרש. יש לציין גם את אדי אדרי שגרם להרחקה של שחקן כפר שלם וכבש את השער הראשון של יבנה. 

 

מאור אסור (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

חלוצה המצוין של חולון הביא ניצחון לקבוצתו מול קרית גת, כבש שער ובישל שניים נוספים. מאור היה פעיל מאד במשחק ורואים שיש בחולון על מי לסמוך. מאור בעונה גדולה וחולון משיגה הרבה נקודות הרבה בזכותו. 

 

מאור אסור עם עונה ענקית במדי חולון (מני בן ארי)

 

התקפה:

סהר שבתאי (מ.כ. אור יהודה)

חלוצה של אור יהודה היה מצוין במשחק החוץ מול בקעת הירדן. כבש שער, בישל שער נוסף אבל מעבר למספרים הטובים, הוא גם שמר על הכדור טוב עבור קבוצתו, ריתק את הגנת היריבה ולא הפסיק להטריד את ההגנה של הבקעה.

 

סתיו טוריאל (מכבי יפו)

כובש שער הניצחון של יפו הוא אומנם רק בן 18, אבל כבר רואים שמדובר בשחקן שיכול להתפתח לרמות הגבוהות ביותר. סתיו שחקן כנף בצד ימין עם רגל שמאל חזקה, שמחפש בכל הזדמנות את השער וגם כובש שערים.

 

עידו אקסברד חזר לעמדת החלוץ ופרע שטרות (יוסי סוריק)

 

עידו אקסברד (הפועל מרמורק)
חלוצה  של מרמורק פתח את המשחק מול אדומים אשדוד על הקו ולא הרשים בתפקיד, אבל חזר לעמדתו הטובה והמוכרת כבש שער ואיים המון על שער היריבה.
 

מאמן המחזור: יוסי זוזוט (מכבי יבנה)

מאמנה של מכבי יבנה הביא שינוי גדול לקבוצה. כשהוא רושם משחק רביעי ללא הפסד וקבוצתו מתקרבת להבטיח עונה נוספת בליגה. במחזור האחרון, זוזוט הוביל את מכבי יבנה לניצחון ענק מול מוליכת הטבלה - הפועל כפר שלם. שאפו ענק!

נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות