נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון

המחזור ה-22 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל מוכיחה לליגה שהיא הכי טובה לאחר ניצחון ענק על כאוכב, דבוריה וקרית אתא מפסידות ואילו טבריה מנצחת ועולה מעל המקום המוביל למבחנים... אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-03-2020
  • 15:59

ונעבור למצטיינים:

שוער: עמית מריגאן (מכבי צור שלום)

שוערה של צור שלום היה ענק מול ערערה בחוץ. עמית היה עירני כל המשחק ועשה הדיפה ענקית של פנדל בדקה ה-93 וללא ספק הנקודה של צור שלום רשומה על שמו של השוער. 

 

הגנה:

אופק ברזני (הפועל איכסל)

מגנה השמאלי של איכסל היה מצוין מול כאוכב, רשם משחק שקט נטול טעויות, נטרל את התקפת כאוכב, תמך רבות בהתקפה של קבוצתו וייצר מצבים מסוכנים לקבוצתו. 

 

עידן מקדש כבש והעניק לטבריה ניצחון חשוב (עודד חסין)

 

עידן מקדש (עירוני טבריה)

בלמה המצוין של טבריה הוא הרבה יותר מבלם עבור טבריה - הוא כמו בעל הבית, הקרין הרבה שקט והרבה ביטחון לקבוצתו, עזר לקבוצתו עם הניסיון שלו וכבש את שער הניצחון הכל כך חשוב עבור קבוצתו. 

 

איימן עלי (עירוני טבריה)

מגנה הימני של טבריה היה פעיל מאוד גם בהגנה וגם בהתקפה, השפיע מאוד על משחק קבוצתו ותמך רבות במשחק ההתקפה של קבוצתו, ייצר מצבים לקבוצתו והיה מהגורמים לכך שקבוצתו לא ספגה. 

 

איימן עלי היה לאחד הגורמים לכך שטבריה שמרה על שער נקי (עודד חסין)

 

קישור:

שלומי חנוכה (הפועל איכסל)

קשרה המצוין של איכסל היה במיטבו מול כאוכב, שלט במרכז השדה, ניהל את משחק של קבוצתו, עשה משחק בשקט ובטוח והראה הרבה מנהיגות בניהול המשחק של קבוצתו. 

 

מתנאל טדסה (מ.ס. טירה)

קשרה של טירה היה מצוין מול באקה אל גרבייה, ניהל את המשחק יחד עם ראול גרשומוב ויחד הביאו את השליטה של טירה במגרש. טדסה כבש שלושער נדיר בשלושה פנדלים ולא קל להבקיע שלושה פנדלים במשחק אחד לאותו שוער. 

 

איהאם שחאדה (הפועל כפר כנא)

קשרה הצעיר של כפר כנא חטף הרבה כדורים במרכז המגרש, שיחק אגרסיבי, עצר את רוב ההתקפות בקישור של רובי שפירא חיפה שלא הגיעו למצבים מסוכנים, בעיקר בגלל נדיר מרעי ואיהאם שחאדה שממשיך להצטיין בשבועות האחרונים, וכשהוא מצטיין, כפר כנא לא מפסידה.

 

מוטי אוחיון - כוכב מעל הליגה (חגאג רחאל) 

 

מוטי אוחיון (בני זלפה)

קשרה המצוין של זלפה הוא כוכב כדורגל מעל הליגה. מוטי נכנס למשחק בדקה ה-60 ושינה לטובה את משחק קבוצתו. בישל מצבים מצוינים לחבריו, סחט עבירות וכבש שער גדול שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו. 

 

בר שמש (מכבי צור שלום)

קשרה של צור שלום היה מצוין מול בני ערערה בחוץ, הפעיל את חבריו החלוצים וייצר מצבים מסוכנים עבורם, שמש גם סיכן את הגנת היריב ואיים על השער. 

 

ראול גרשומוב (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה נראה כמו בעל הבית בטירה, עושה הגנה ומנהל את משחקה של טירה מהקישור. ראול מנווט את המשחק וכל התקפה של קבוצתו עוברת דרכו. 

 

התקפה:

עבד עזאם (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל היה מצוין מול כאוכב, הטריד רבות את הגנת כאוכב, איים על השער, סחט עבירות שכללו אדום לשחקן כאוכב וכבש שער שהביא בסיום לניצחון של קבוצתו. 

 

אלירן חודדה - מאמן המחזור (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אלירן חודדה (הפועל איכסל)

אלירן חודדה עשה ניצחון ענק על כאוכב במשחק העונה וללא ספק מגיע לו יותר מכל אחד אחר להיות מאמן המחזור. אלירן מאמן שמכין את קבוצתו למשחק עונה עם כל הלחץ שבדבר, ועם כל המוטיבציה מביא את קבוצתו לניצחון ענק - שאפו ענק למאמן הצעיר של איכסל!!!

נבחרת המחזור ה-22 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולר מספר 1 בחירת שחקנים ברמה הכי מקצועית שיש (אסף 02-03-2020, 21:00)
  2. גם אפסנאי יכול להבקיע מהנקודה הלבנה. קבוצה שלא בעטה לשער לא מגיע לאף שחקן להיות בנבחרת כנס (ראמי 03-03-2020, 14:15)
    הבחירה הזו צפויה אם היית במשחק אני הייתי בוחר בעמיד קשוע וסמיר עבד אלחי שהיו הבולטים במשחק ושני הנבחרים היו דווקא חלשים ולא הורגשו במשחק. המאמן של טירה נהנה מהשיפוט ודרש בעיטת עונשין רביעית!