״בלי החברים לקבוצה לא הייתי מגיע למספרים כאלה״

כך אמר וואליד דרוויש, חלוצה של מכבי צור שלום ששואפת להתברג בפלייאוף העליון, ולאחר התיקו 1-1 נגד בני ערערה ביום שישי האחרון, הקבוצה תארח את עירוני טבריה במטרה להשיג שלוש נקודות חשובות לקראת המשך העונה. דרוויש ודניאל פרץ, שהיו אחראים על כיבוש השער במשחק האחרון, רוצים להמשיך את המומנטום החיובי

  • על ידי: יובל יוספי
  • 03-03-2020
  • 19:33

מכבי צור שלום היא הכבשה השחורה של ליגה א׳ צפון. על אף שאין למועדון הצנוע מטרות יומרניות של עליית ליגה, היא מצליחה להקשות ולהתמודד שווה בשווה נגד כל קבוצה. צור שלום מדורגת במקום השמיני, וחניכיו של קובי דנינו שואפים להתברג בפלייאוף העליון. הקבוצה נמצאת במומנטום חיובי, עם ארבעה משחקים ללא הפסד ובמחזור האחרון סיימה בתיקו 1-1 נגד הפועל בני ערערה. את השער כבש החלוץ הנהדר, וואליד דרוויש (23), מלך השערים של הקבוצה עם 11 כיבושים, מבישול של הקשר המוכשר דניאל פרץ.

 

כוכבה של צור שלום, דרוויש שנמצא בתקופה מצוינת אמר לאתר גולר: ״כוכבים יש רק בשמיים. נכון שמבחינה אישית אני חווה עונה מצוינת, ועבורי זו פריצת דרך לליגות הגבוהות, אך עם זאת חשוב לזכור שזה קורה בזכות עבודה קבוצתית ועזרה מהחברים בחדר ההלבשה. אנחנו נמצאים במומנטום חיובי, והחיבור עם המאמן מוכיח את עצמו. בתחילת העונה ערכנו שיחה אישית, והוא החליט להסיט אותי מהאגף לעמדת החלוץ על מנת שאתרום יותר כיבושים, ואני שמח שזה הצליח״.

ביום שישי הקרוב צור שלום תארח את עירוני טבריה, והחלוץ לא מקל ראש במשחק: ״בליגה שלנו אין משחק קל, וכל שבוע הדברים מתהפכים. כולן נלחמות על המקום שלהם ורוצות נקודות, והמשחק נגד טבריה הולך להיות קשה. אנחנו לא מוותרים על אף משחק, ובאים הכי דרוכים לכל משימה. מקווה שנצליח להשיג את המקום בפלייאוף העליון, ואני חושב שהוכחתי העונה שמגיעה לי הזדמנות בליגה בכירה יותר״.


מבשל השער, דניאל פרץ אמר: ״החיבור בקבוצה מדהים, מהרגע הראשון התייחסו אליי יפה וקיבלו אותי כמו משפחה״.

על מאמנה ועל חברו להתקפה אומר פרץ: ״קובי מאמין בי ונותן לי קרדיט, ואני שואף להחזיר לו על המגרש. אני מכיר את וואליד כבר כמה שנים טובות, אנחנו חברים טובים גם מחוץ למגרש, ומקווה ששיתוף הפעולה בינינו ימשיך להיות פורה. אנחנו רוצים להשיג מקום בפלייאוף העליון, אבל יש דרך לעשות, וצריך להגיע לכל משחק ברעב גדול״.

וואליד דרוויש נמצא עונה ענקית עד כה

הוסף תגובה
תגובות