המנהיג של איכסאל

מאמן הפועל איכסאל, אלירן חודדה, הוכיח במשחק העונה כי הוא ראוי לרמות הגבוהות, עם חילופים מנצחים ומנהיגות שאופיינית לו עוד מתקופתו כשחקן. האם הוא יצליח לעלות את איכסאל לליגה הלאומית?

  • על ידי: יובל יוספי
  • 03-03-2020
  • 14:03

עוד מתקופתו כשחקן פעיל, לאלירן חודדה הייתה תכונת מנהיגות שקשה להתעלם ממנה. בכל הגנה בה שיחק כבלם הוא היה המוביל, וניווט את הספינה מאחורה. לא הרבה יודעים לעשות את ההבדל על המגרש ומחוצה לו, אך נראה שחודדה עושה זאת ובהצלחה רבה.

 

העונה הוא מוביל את הפועל איכסאל לליגה הלאומית, ומוכיח את מנהיגותו וניסיונו גם כמאמן. איכסאל נמצאת בעיצומה של עונה גדולה, והניצחון 2-0 במשחק העונה על הפועל כאוכב, בו המאמן ידע לסגור את קבוצתו של אדהם האדיה בצורה נכונה, וביצע חילופים מדוייקים שהביאו לו את שלוש הנקודות, רק מבססים את מעמדו כמאמן צעיר ומבטיח שהולך להתקדם לרמות הגבוהות. אז נכון, העונה עדיין לא נגמרה, ונשארו לא מעט משחקים בהם איכסל יכולה לאבד את הפסגה, ולסיים את העונה בטעם חמוץ.

 

אך עד כה, נראה שהפועל איכסל עושה את דרכה הבטוחה לליגת הלאומית בעונה הבאה, והניצחונות המשכנעים על חברותיה לצמרת, מוכיחות שהיא ראויה להתקדם ולכפר על ירידת הליגה הכואבת בעונה שעברה.

 

ברור לכולם שצפוי לנו עוד מסע מרתק בהמשך מאבקי העלייה ללאומית בליגה א׳ צפון, והמאבק המותח בין איכסל לכאוכב עוד ינפק דרמות והפתעות. אך אם חודדה ימשיך להנהיג את קבוצתו כמו שעשה עד עכשיו, ולשמור על שחקניו מרעשי הרקע מסביב, הפועל איכסל תשוב לליגה הלאומית בסיום העונה, ותסמן וי על עונה גדולה.

אלירן חודד, מאמן המחזור של אתר גולר, מקבל את כל המחמאות על הניצחון הגדול על כאוכב. צילום: חגאג רחאל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אם לא קנה את הבלם של כאוכב לא היה מנצח (תאופיק 03-03-2020, 14:13)
  2. קנייה נבונה (מחמוד 03-03-2020, 21:14)
    מתן בית יעקב , האס של העונה ובזכותו הקבוצה תעלה . שחקן מעל הליגה
  3. אכסאל קנו אותם (סאמח סרחאן וחרבאוי 04-03-2020, 21:37)
    וסרחאן בטיול באיסטנבול מהכסף חחחח
  4. בקה (בקה 07-03-2020, 21:19)
    לא מנהיג ולא נעליים מאמן ליגה ג שחק לו המזל ראינו אותו בבקה בא להרוס לנו את הליגה אכן עשה לא מבין כדורגל נקודה