בראון: ״נעשה הכל כדי לנצח״, קובלסקי: ״יהיה משחק לא פשוט״

ביום שישי הקרוב הפועל מגדל העמק תארח את מכבי עירוני קריית אתא לקרב תחתית מרתק, בו שתי הקבוצות חייבות את שלוש הנקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת. מאמנה של קריית אתא, אלעד בראון, ובלם מגדל העמק, אמרי קובלסקי, מתכוננים למשחק החשוב

  • על ידי: יובל יוספי
  • 04-03-2020
  • 12:28

ההפסד האחרון של קריית אתא, 2-0 לבני זלפה ביום שישי, תפס את אנשי המועדון לא מוכנים. הקבוצה הגיעה לאחר שלושה משחקים ברציפות ללא הפסד והיה נראה כי סוף סוף קריית אתא יוצאת לדרך חדשה. לאחר ההפסד, קריית אתא מדורגת במקום ה-14 בטבלת ליגה א׳ צפון, ובאמתחתה 20 נקודות. כעת, תהיה לה הזדמנות לתקן, כאשר במחזור הקרוב היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל מגדל העמק, שגם היא מסובכת בתחתית.

כזכור, לאחר התפטרותו של המאמן אילן סוויסה, הנהלת המועדון מינתה את עוזרו, מוטי קריספיל, למאמן הקבוצה, מהלך שלא צלח כאשר בשבוע שעבר קריספיל הגיש את התפטרותו. המועדון מינה מאמן שלישי העונה, חיים לוי, שינסה להוציא את הקבוצה מהבוץ ולהצעיד את מגדל העמק להישארות בליגה. מצבה של מגדל העמק קצת יותר טוב מיריבתה, כאשר היא מדורגת במקום ה-11 עם 23 נקודות. במחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 0-0 עם הפועל הרצליה, וסופרת שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

 

חיים לוי ושחקניו מגיעים למשחק על 6 נקודות (מאור אלקסלסי)

 

״ציפינו להיות במקום אחר״ אומר הבלם בן ה-27, שהצטרף בקיץ האחרון מהפועל רובי שפירא. ״חלק מהדברים היו תלויים בנו וחלק לא. בתחילת העונה כיוונו לפלייאוף העליון והכוונה הייתה לנסות להתברג בצמרת, אבל כרגע אנחנו רחוקים מזה, וצריך להסתכל קדימה. מערכת היחסים עם מוטי הייתה טובה, הוא מאמן איכותי שעוד יגיע רחוק. זה לא צלח, והרושם הראשוני מחיים לוי הוא שמדובר במאמן יסודי, עם ניסיון לחלץ קבוצות ממצבים כאלה. יכולנו להוציא יותר מהמשחק הקודם, אך לקראת הדקות האחרונות חזרנו לאחור. בשורה התחתונה התוצאה הייתה משקפת״.

 

קובלסקי (משמאל) וחבריו רוצים להשיג ניצחון יקר בתחתית

 

קובלסקי מדבר על פציעת חברו לקבוצה, דולב בורה, שגמר את העונה: ״דולב ילד מוכשר ומאוד דומיננטי בחדר ההלבשה. אני מאחל לו שיחזור אלינו במהרה ומאחל לו החלמה מהירה. אנחנו בטוחים בעצמנו וביכולות שלנו על אף הפציעות האופפות אותנו וצפוי לנו משחק לא פשוט. קריית אתא קבוצה איכותית, אבל אנחנו באים לעשות את המקסימום".


מן הצד השני, אלעד בראון, מאמן קריית אתא, שרוצה את תמיכת הקהל ושואף לניצחון יקר שיעניק לקבוצה שלוש נקודות חשובות: ״בחודש האחרון התחלנו להתייצב, צברנו נקודות, והמשחק מול זלפה הוא תקלה שקורית בדרך. אני מרוצה מהשחקנים, ומהעבודה שלהם על המגרש. אנחנו נראים טוב ברוב המשחקים, ואני בטוח שבסופו של דבר נישאר בליגה. אני לוקח את הדברים הטובים מהמשחק נגד זלפה, ואין ספק שמגדל העמק היא קבוצה טובה עם מאמן וותיק, ויהיה משחק קשה במגרש לא פשוט. היא חיה פצועה, וצריכת את הנקודות, ונעשה הכל כדי לנצח. במשחק הבית האחרון הייתה סוג של התעוררות מבחינת הקהל, ואני רוצה להאמין שגם ברגעים המכריעים הם יהיו שם בשבילנו. מצפה לתמיכתם גם ביום שישי״.

אלעד בראון רוצה לחזור מסלול הניצחונות (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבי חיפה ( דוד 04-03-2020, 19:13)
    משה דבורה מס 1פציעה קשה
  2. קרית אתא קבוצה איכותית ומאמן ענק בהצלחה (אשר 04-03-2020, 23:43)