בשם האקס: יבנה מנצחת 2-0 את מכבי שעריים

מכבי שעריים אירחה את מכבי יבנה במסגרת המחזור ה-23 בליגה א׳ דרום. בדקה ה-27 תום מדהלה העלה את יבנה ליתרון אבל בחר שלא לחגוג מול האקסית, יוני שגיב סגר עניין בדקה התשעים ויבנה רשמה ניצחון שלישי ברציפות. מדהלה: ״לפני המשחק הייתה התרגשות, בשער לא חגגתי כאות הזדהות עם האוהדים שאני אוהב ומעריך, ולא עם האוהדים שלא הפסיקו לקלל אותי״

  • על ידי: לירן ביטון
  • 08-03-2020
  • 13:52

מכבי שעריים ויבנה נפגשו במסגרת המחזור ה-23 בליגה א׳ דרום. קבוצתו של יוסי זוזוט הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-13 בטבלה עם 21 נקודות, ולאחר שני ניצחונות רצופים כשהיא מציגה מגמת שיפור. מנגד שעריים, הגיעה למשחק היא תופסת את המקום ה-12 בטבלה עם 23 נקודות ומגיעה למשחק אחרי הפסד מאכזב ליפו. 

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות, שניסו להניע כדור ולייצר מצבים עד לדקה ה-27 שבה תום מדהלה כבש נגד האקסית שעריים, נגח כדור לשער והעלה את יבנה ליתרון ובחר שלא לחגוג. היתרון נשמר עד תום מחצית הראשונה ויבנה ירדה להפסקה ביתרון.

במחצית השנייה שעריים התעוררה, אך לא השכילה לכבוש. מנגד יבנה הגיעה למספר הזדמנויות, עד שבדקה ה-90 יוני שגיב סגר עניין ויבנה רשמה ניצחון שלישי ברציפות.

 

תום מדהלה רוצה להשאיר את יבנה בליגה (צילום: אביתר ברק)

 

תום מדהלה סיכם את המשחק: ״תחושה מעולה לנצח. ניצחון שלישי ברציפות ומשחק רביעי שאנחנו שומרים על שער נקי. הניצחון העלה אותנו מעל שעריים, התרחקנו מהתחתית ואני מאושר. אין כיף כזה״.

מדהלה הוסיף ואמר: ״זה היה משחק תחתית טיפוסי, לא הייתה שליטה מסויימת של אחת הקבוצות, אבל אני שמח שכבשתי את השער הראשון ובאמת לפתוח את המשחק. במחצית השנייה היינו יכולים להגדיל את התוצאה, למרות ששעריים שיחקו והשער שלהם היה באוויר בתחילת המחצית השנייה, אבל ידענו לצאת מזה וגמרנו את המשחק״.

 

תום בחרת שלא לחגוג את השער מול האקסית שעריים.. 

״אני מסתכל על כל משחק לגופו, זה לא מעניין אם זה מרמורק, שעריים או מכבי תל אביב, אני לויאלי למקום שאני נמצא בו. לפני המשחק הייתה התרגשות, גם בשער לא חגגתי כאות הזדהות עם האוהדים שאני אוהב ומעריך, ולא עם האוהדים שלא הפסיקו לקלל אותי מהדקה הראשונה, אבל יש לשעריים קהל איכותי וטוב שיילך אחריה לכל משחק ואני מאמין שהם ישארו בליגה״.

 

יבנה שעד לפני כמה מחזורים הייתה מועמדת בטוחה לירידה , מציגה מגמת שיפור משמעותית וזה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה, כשהיא רושמת 5 מחזורים ללא הפסד מתוכם שמרה על שער נקי בארבעה משחקים, ״כל הקרדיט מגיע ליוסי זוזוט, הוא בא והביא את האג'נדה שלו ואת האני מאמין שלו לקבוצה וכולנו התחברנו לזה. הוא עשה את השינויים שהיו מבוקשים, אנחנו נלחמים בשביל הקבוצה ועולים כל משחק בשביל לנצח ורואים את זה על המגרש״.

 

אתה חושב שתצליחו להשאיר את מכבי יבנה בליגה?

״אני בטוח שנצליח להישאר בליגה הרבה לפני שהיא תסתיים, לשם אנחנו מכוונים, אלה הציפיות ונקווה לעשות את זה מהר. מגיעה תודה ענקית לאוהדים של יבנה שהגיעו ועודדו בלי סוף - הם הכח שלנו״.

תום מדהלה, ״הניצחון הרחיק אותנו מהתחתית״ (צילום: אביתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלוף. (יבנאי 08-03-2020, 15:47)
    שחקן גדול יבנה תישאר בליגה בגדול לשעריים יש קהל טוב אבל חלק קטו הורס אותו עם הקללות
  2. זה עצוב (שערוקי 08-03-2020, 18:05)
    הנהלה ויתרה עליו האוהדים אמרו שהוא הבקיע 10 פנדלים והוא עזב בשביל הכסף.ליכלכו ששוחרר ממרמורק ( עשו טעות גדולה ) הגיע ליבנה מהתחתית וכמו גדול משאיר אותם בליגה ושולח את שעריים לימים ללא שינה
  3. מה עם שעריים? (תום מדהלה 08-03-2020, 18:25)
  4. מה עם שעריים? (תום מדהלה 08-03-2020, 18:25)
  5. מה עם שעריים? (תום מדהלה 08-03-2020, 18:25)
  6. הנהלה של שעריים גומרת את הקבוצה (אחד שמבין 08-03-2020, 19:01)
    שעריים בדרך לליגה ב תודה לך הנהלה יקרה שמחקתם את מכבי שעריים
  7. כל הכבוד לבחורים משעריים (הוגה דעות 08-03-2020, 21:48)
    מהעונה שעברה כמובן.כולם עושים חיל בקבוצות ליגה א דרום.כדאי להתחיל להתכונן לעונה הבאה בליגה ב דרום א
  8. הנהלה (שערוקי מלידה 08-03-2020, 22:49)
    ל6 הנהלה טיפשה עומד בראשה מני הסמרטוט איך לא ייצלח כזה השתלט על הקבוצה אנחנו אשמים שנתנו לשק חרא כזה לחרבן הכל סלקו אותו הבייתה עמותה שלזבלות תימנים מפגרים מרוקאי תימני מזיין אותכם אתם לא רואים מני יא זבל תתפטר יא גנב נוכל רמאי יש אלוהים בשמיים תקבל ממנו את המכה
  9. מחזור 30 (א.ב יהושוע 09-03-2020, 06:45)
    הדרבי הרחובותי