ניצחון של 6 נקודות: הרצליה מנצחת 1-3 את בקעת הירדן

מכבי הרצליה אירחה אמש את הפועל בקעת הירדן למשחק על 6 נקודות כשערב המשחק מפרידות בין השתיים 4 נקודות, כשהרצליה נמצאת במקום המוביל לליגה ב', ובקעת הירדן מקום אחד מעליה בטבלה. נבו מזרחי עם צמד ואביב סלם כבשו לזכותה של הרצליה, עידן ניסימוב הצליח רק לאזן זמנית עבור הבקעה שמסתבכת מאוד בטבלה!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-03-2020
  • 19:11

עידן בראון יודע שהוא חייב את 3 הנקודות (אבייתר ברק)

 

מכבי הרצליה פתחה את המשחק עם קו של 5 בהגנה כשבשני הצדדים ראינו את חן דילמוני ודניאל טסאו שלא הפסיק לרוץ על קו ימין ואפשר לומר שממש שרף את הקו. ברק לביא חסר להרצליה בהרכב. מנגד הבקעה שערב המשחק הייתה בפער של 4 נקודות מהרצליה, באה להתגונן ולנסות לכבוש שער מהתקפה מתפרצת. 

 

חנן אזולאי בא עם תוכנית משחק הגנתית (אבייתר ברק)

 

18 דקות בתוך המשחק הרצליה מגיעה להזדמנות הראשונה הטובה שלה כשאביהו עזר בועט נהדר מקו הרחבה, ושוערה של הבקעה, אופק מורדו, הודף נהדר. נראה היה שהבקעה הגיעה להרצליה עם תוכנית משחק הגנתית מאוד ועם ניסיונות ליציאה למתפרצות, ולפחות בחצי הראשון היא עמדה טוב בהגנה והצליחה לנטרל כמעט בכל התקפה את שחקני הרצליה שהיו די חלשים לפני הירידה להפסקה.

 

את המחצית השנייה הבקעה פתחה טוב יותר, אך למרות זאת דווקא הרצליה הגיעה למצב נהדר ואף כבשה ממנו, הגבהה מאגף ימין של דניאל טסאו, מצאה את ראשו של נבו מזרחי שנגח לפינה הימנית, אופק מורדו שצריך היה להגיב טוב יותר נכנע והרצליה עולה ליתרון של 0-1.

 

נבו מזרחי חוגג את שער היתרון של הרצליה (אבייתר ברק)

 

מיד לאחר השער הבקעה עשתה חילוף וניסתה להגיב מהר כשהגבהה של ליאל חי מצאת את מאור עידה שבניסיון כפול מהאוויר בועט טוב, אך מנקר קולט את הכדור ומונע שער שוויון מהיר. 

 

מאור עידה התקרב לשוויון (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-60 הבקעה מקבלת כדור חופשי מרחק 30 מטרים מן השער. הגבהה מצוינת של נתן יקיר מוצאת את ראשון של עידן ניסימוב שנוגח נהדר וקובע שוויון אדיר. 1-1 מוצדק בהרצליה.

 

בקעת הירדן חוזרת למשחק (אבייתר ברק)

 

הבקעה שהייתה מעודדת מאוד משער השוויון, קיבלה רוח גבית אדירה כשהיא יוצאת למתפרצת מהירה, בסופה מאור עידה מגיח מצד שמאל בועט טוב ונעצר ע״י מנקר שהודף לקרן. בדקה ה-68 הרצליה יוצאת להתקפה נהדרת עם טסאו המהיר מימין, טסאו מוציא רוחב טוב לנבו מזרחי שמשאיר לאסף לוי שממצב טוב בועט מעל השער ומחמיץ ממצב קורץ. 15 דקות לסיום המשחק, כדור חכם מאוד של דור הלוי כמעט ומוצא את המסגרת, אך הכדור מפספס את הרשת במעט והבקעה ניצלת מספיגה, אך נראה שהשער של הרצליה קרוב מתמיד!

 

ניסיון נהדר של דור הלוי (אבייתר ברק)


בדקה ה-86 הרצליה יצאה להתקפה נהדרת, הגבהה טובה מצד ימין של דניאל טסאו חיפשה את ראשו של נבו מזרחי, שוערה של הבקעה ביציאה רעה מאוד נוגע בכדור שמגיע היישר לחן דילמוני, דילמוני בועט רע אך בדרך אביב סלם שולח רגל לכדור שמשנה כיוון וחודר פנימה. 1-2 להרצליה שמנצלת טעות קשה של השוער!

 

אביב סלם כובש ורץ לחגוג (אבייתר ברק)

 

בתוך תוספת הזמן דניאל טסאו נתן עוד מהלך גדול והוכיח כמה כישרון ובעיקר כושר גופני יש לו. טסאו פרץ מאגך ימין, נכנס לרחבה לאחר שעבר את המגן בקלות ומזווית די קשה בעט לפינה השמאלי של השוער, הפעם מורדוש היה עירוני והדף, אך על הכדור החוזר היה נבו מזרחי שמול השוער מנצל את הכדור החוזר, בועט פנימה ומשלים צמד משלו, ו-1-3 בסיום להרצליה!

 

נבו מזרחי משלים צמד וסוגר את הסיפור (אבייתר ברק)

 

משחק ענק של דניאל טסאו על קו ימין (אבייתר ברק)

 

בסיום הרצליה משיגה ניצחון סופר חשוב להמשך הביטחון, נכון שהקבוצה עדיין נמצאת בקו האדום - מרחק נקודה אחת מאותה הבקעה, אך היא מגלה ניצוצות של התמד שאם ימשיכו כך הם גם יישארו בליגה! מנגד, הפועל בקעת הירדן תנסה להתאושש מההפסד בשבוע הבא כשהיא יודעת שכל דבר מלבד ניצחון, יכול להוריד אותך אל מתחת לקו האדום. כי כפי שזה נראה כרגע, בקעת הירדן היא הקבוצה החלשה ביותר לעומת יריבותיה לתחתית, ומכאן, נראה שבקעת הירדן חייבת זעזוע בחשיבה - כי כמו שהם נראו אמש, הם לא שווים מקום בליגה ב'.

 

שני המאמנים בסיום המשחק (אבייתר ברק)

מכבי הרצליה משיגה ניצחון יקר במאבקי התחתית (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה זבל (אדומים 07-03-2020, 21:12)
    ‏בקעת הירדן מי צריך אותה
  2. ככה זה שבונים קבוצה לפי מה שאומר הסוכן שחקנים (יפואי 08-03-2020, 13:00)
  3. הבקעה שייכת לירדנים (רחמו 08-03-2020, 13:54)
    מחזירים את הביקעה לירדנים לפרק את הבקעה שירדו ליגה וישחקו בליגה הפלשתינית