הפועל "אדומים" אשדוד תארח את ירמיהו חולון

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, קבוצתו של יובל נעים תארח את ירמיהו חולון שמגיעה במומנטום חיובי של שני ניצחונות רצופים. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו מאופס ויהיה מעניין לראות מה תהיה התוצאה בסיבוב השני, ויקטור גניש: "אשדוד היא קבוצה שיש לה הפסד בודד עד עכשיו, כך שאמור להיות משחק קשה אנחנו נתכונן ואני סומך על השחקנים שלי"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-03-2020
  • 15:26

הפועל אדומים אשדוד: 

קבוצתו של יובל נעים מתקשה לרשום ניצחונות במחזורים האחרונים והיא תגיע למפגש מול אשדוד אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, כשהיא תופסת את המקום ה-5 בטבלה עם 38 נקודות. אחרי שהקבוצה הבינה שזו לא העונה שלה להתמודד על עלייה, היא שמה למטרה להתברג בפלייאוף העליון ולסיים את העונה הנוכחית כמה שיותר גבוה בטבלה ותצטרך להציג חיבור ויכולת טובה יותר על המגרש במחזורים הבאים. לאדומים יש סגל שחקנים טוב ולהם יתרון הביתיות במשחק, כך ששחקני הקבוצה לא יעשו חיים קלים לאורחת. לאדומים יש את החלוץ המצוין משה בן לולו שכבש 11 שערים מתחילת העונה, אוהד אדלשטיין בורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה שהוא נמצא בה שכבש 5 שערים מתחילת העונה, מוחא בדיר - אחד הקשרים הטובים ביותר בליגה, הבלם המוכשר פיליפ חאיכ והשוער המצוין גיא סלם. האדומים תחסר את השחקן המצוין רוי עמוס, הפצוע שצפוי לחזור לפעילות בעוד כשבועיים.

 

האם האדומים אשדוד יצליחו לעצור את חולון? (צילום: מדיה האדומים)

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון:

ירמיהו "גריל טאון" חולון ידעה להתאושש במהרה מההפסדים המאכזבים ליפו ויבנה וזה מוכיח שהיא קבוצה איכותית עם הרבה אופי. היא תגיע למפגש עם אשדוד אחרי שני ניצחונות רצופים, כשהיא תופסת את המקום ה-3 בטבלה עם 44 נקודות. ויקטור גניש, מאמן הקבוצה שנחשב למאמן מנוסה מאוד,יתכונן למפגש עם האדומים ויגיע עם שחקניו במטרה להילחם על המגרש ולקחת נקודות. לחולון סגל שחקנים מחובר ואיכותי שכולל את יוסי סלליך - הקשר המוכשר שהצטרף לקבוצה וכובש שבוע שני ברציפות, השחקן המנוסה קובי מויאל ששיחק בליגות הבכירות והצטרף לקבוצה, מאור אסור שכבש 7 שערים מתחילת העונה, מור שקד שחקן עם עבר בליגות הגבוהות, צ'יקו מרזייב הקשר המנוסה שכבש שער במחזור הקודם ודוד יצחק הבלם שהצטיין במחזור האחרון מול נורדיה ואף כבש שער.

 

ויקטור גניש מאמנה של חולון בתגובה: "אשדוד קבוצה טובה עם סגל שחקנים איכותיים ומאמן מנוסה ששואפים להגיע לפלייאוף ונמצאת במקום ה5 קבוצה שיש לה הפסד בודד עד עכשיו ברור שאמור  להיות משחק קשה . אנחנו נתכונן ואני סומך על השחקנים שלי ובעזרת השם נעשה ונצליח"

 

בין חולון לאדומים מפרידים שני מקומות בטבלה כאשר חולון תופסת את המקום ה-3 ואדומים את ה-5, וקבוצתו של ויקטור גניש נמצאת בפער של 6 נקודות מקבוצתו של יובל נעים. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בתיקו מאופס ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יסתיים הפעם.

 

המשחק יתקיים ביום שישי 13/3/20 בשעה 12:45 במגרש הסינטטי באשדוד

 

 

 

 

 

האם החבורה של ויקטור גניש תצליח לרשום ניצחון שלישי ברציפות (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אנחנו קבוצה זבל (אדומים 11-03-2020, 16:35)
    רק תיקו בושה של קבוצה קבוצה חלשה
  2. תגובה ל 1 (ג’קי 11-03-2020, 16:53)
    לך קיבינימט אתה לא אוהד בכלל מה רצית לעלות ליגה אז לא הלך מה קרה או שאתה אוהד סרדין או סתם זבל
  3. די לעשות דרמה (שי 11-03-2020, 17:05)
    שתי הקבוצות ישחקו גם בעונה הבאה בליגה א
  4. גיקי (אדומים 11-03-2020, 18:38)
    לך תחפס מי ידפוק אותך
  5. 2 קבוצות רגילות (ל3 אתה צודק קבוצות ליגה א טיפוסיות 12-03-2020, 06:11)
    עדיף ליגה א מלהתפרק
  6. בושה של קבוצה (אדומים 12-03-2020, 13:17)
    לא משלמים משכורות 4 חודשים מה קורה שם חברים ???