איהאב סרסור מדבר על "משבר הקורונה"

איהאב סרסור, הבעלים של שמשון כפר קאסם מליגה א' דרום מסביר לנו מדוע לדעתו אין טעם לחזור לפעילות הכדורגל אם השבתת הליגות תימשך לתקופה ממושכת ומציע לבטל את הליגות ולחזור לפעילות סדירה ולפתוח את הליגות שוב בספטמבר 2020. שווה לקרוא מה חושב האיש החזק בכפר קאסם, על הכדורגל וכל כל הסקטור הציבורי בכלל

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-03-2020
  • 12:24

איהאב סרסור, הבעלים של שמשון כפר קאסם מליגה א׳ דרום אמר על נגיף הקורונה המשתולל ומשפיע על כל דבר בחיי היום יום שלנו: "המצב בארץ ובעולם בעקבות התפוצה חוצת הגבולות של הקורונה הוא מצב של דאגה, בהלה ובו זמנית גם לתקוות ובשורות טובות בהקדם האפשרי. אנשים רבים נכנסו לבידוד, סקטורים רבים ושונים הושבתו, טיסות התבטלו, מערכות חינוך שלמות בארץ ובעולם גם הן הושבתו, כאקט מניעתי לטובת הזן האנושי. גם ענף הספורט, ובצער, נכנס למנהרה אפלה שלא רואים בה ניצוץ של אור. קבוצות פאר בעולם וליגות שהיוו אוויר לנשימה מדי שבוע לקהל הצופים, נכנסו לפסק זמן ארוך של הלא-נודע". 

 

איהאב סרסור, משבר הקורונה נוגע בכל דבר בחיי היום יום שלנו
 

על השבתת הליגות אמר סרסור: "אצלנו בארץ, בוטלו כל המשחקים של הליגות הבכירות והנמוכות, הנוער, הנערים והילדים. גם בליגות הבכירות באירופה לא אמורים להיות משחקים וגם אם משחק כלשהו ישוחק, הוא אמור להיות ללא קהל. המצב אכן מדאיג, כי לא רואים ולא שומעים על תרופה שתחסל את המחלה. מעת לעת גם שומעים על עלייה באחוזי תמותה בעולם מהמחלה, ומה עוד ששחקנים בענף הספורט אם זה כדורגל או כדורסל נדבקו במחלה.  בריאות האדם קודמת לכל דבר אחר. הבריאות היא המפתח לשלווה ולחיי אנושות שקטים ותקינים. בריאות היא התנאי ההכרחי והאלמנט הבסיסי לענף הספורט".

האם לדעתך נראה עוד כדורגל העונה בישראל? 

"כולי תקווה שהעולם ייצא מהמערבולת שנכנס אליה לא מרצון, אלא בצורה מאולצת ובלתי צפויה, ממש כמו גדם זלעפות ביום בהיר. לטעמי אם המצב יימשך עוד חודשיים או שלושה, לא יהיה טעם לחזור. כמעט רוב הקבוצות בכל הליגות בארץ תסרב להמשיך את העונה, בגלל פגיעה בכושר הגופני אצל הרבה שחקנים, מכל הקבוצות, שנמצאים בבידוד ולא התאמנו ואיבדו את הפוקוס של המשחקים והאימונים, בגלל נגיף הקורונה שפגע תדמיתית בכדורגל או בכול ענף אחר". 
אז מה לדעתך צריך להיות הפיתרון במצב שכזה?

"לדעתי, עדיף לבטל את כל הליגות בארץ ולהתחיל את הליגה הסדירה בחודש ספטמבר 2020".

 

לסיום אומר איהאב סרסור: "אני רוצה בהזדמנות זו לאחל בריאות שלמה לשחקנים, לאוהדים ובני משפחותיהם. אני מקווה מאוד שנוכל לחזור כמה שיותר מהר לפעילות סדירה של הכדורגל הישראלי שכל כך פופולרי ומשפיע על כולנו".

איהאב סרסור ממליץ על ביטול הליגות

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים אשדוד (אילן 16-03-2020, 12:44)
    איהב היקר כול מילה בסלע כול הכבוד אוהבים אותך אשדוד אדומה
  2. אחלה איהאב (יוסי 16-03-2020, 12:49)
  3. אחלה איהאב (יוסי 16-03-2020, 12:49)
  4. אחלה איהאב (יוסי 16-03-2020, 12:49)
  5. בחור כארז (אדם מנומס נעים הליכות ומילה שלו תמיד מכובדת 16-03-2020, 15:18)
  6. מה אתה מבלבל את המוח (חביב 17-03-2020, 10:31)
    אתה פוחד לרדת ליגה שחק בליגה הפלשתינית עים יותר הקבוצות מהמגזר סלמת