רונן קנפו: "לא נוותר עד הסוף"

בהמשך למכתב שהוציא הבוקר איגוד המאמנים ובהמשך לשמועות הסובבות סביב משבר הקורונה, אחד מבעלי ירמיהו 'גריל טאון' חולון, רונן קנפו מגיב בצורה נחרצת להצעה אשר איגוד המאמנים "מעדיף". "שאיגוד המאמנים יתעסקו במה שהם צריכים להתעסק ולא באינטרסים אישיים"

  • על ידי: רונן קנפו: "לא נוותר עד הסוף" (דדי ברק)
  • 17-03-2020
  • 16:01

"הכל צריך להמשיך מאיפה שהליגה נעצרה ולא משנה מתי זה יקרה", כך אמר רונן קנפו, אחד מבעליה של ירמיהו 'גריל טאון' חולון שאומר: "צריך להבין שיש פה מצב לא פשוט בכלל. מדינה שלמה בהסגר ומה שהכי חשוב זה קודם כל הבריאות, להישמע להוראות משרד הבריאות ולפעול בהתאם להנחיות של ההתאחדות לכדורגל. נכון שכולנו מאמינים ומקווים שיבוא יום והמשבר הזה יהיה מאחורינו ונחזור לשגרה".

 

"הנהלת חולון עשתה רכש בחלון העברות בכדי לעלות ליגה" (איתן ידגר)


לגבי המשך הליגות אומר קנפו: "ההתאחדות לכדורגל תצטרך להחליט איך ממשיכים מכאן הלאה. אני שומע בימים האחרונים כל מיני שמועות של מאמנים, בעלי קבוצות, מי צריכה לעלות... מי צריך לרדת... כל מיני ספקולוציות ודעות של כל מיני אנשים עם אינטרסים שונים".

לגבי איגוד המאמנים אמר קנפו: "עם כל הכבוד לאיגוד המאמנים. שיתעסקו במה שהם צריכים להתעסק ולא באינטרסים אישיים".
דעתנו לגבי ליגה א דרום מאוד ברורה: "ירמיהו חולון נמצאת כרגע בטבלה חזק בתמונת העלייה במרחק קרוב מאוד מלעשות היסטוריה לעיר חולון. השקענו המון השנה בשביל להגיע לאן שהגענו. כמובן שאם ההתאחדות תחליט להעלות ליגה את 3 הקבוצות הראשונות מכל מחוז, אנחנו לא נתנגד. אבל אם זה לא יקרה, העולות צריכות להיקבע רק על הדשא. התחזקנו בחלון העברות האחרון במטרה אחת - לרוץ עד הסוף ולא נוותר. בריאות לכל עם ישראל".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מילים מפי אדם מבין עניין (אדם רהוט תכליתי וחד 17-03-2020, 18:03)
    לעלות/ לרדת רק על כר הדשא.
  2. צודק (גיל 17-03-2020, 20:05)
    לחלוטין !!! הצעה הזויה של אנשי שמור לי ואשמור לך ! התנהלות של הון שלטון וביזיון !!