"נחזור לשחק עוד העונה! "

כך אמר חלוצה של עירוני אשדוד, אלירן שמש, שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי. עוד חושב שמש: "לא חושב שזה יהיה הוגן להשבית את הליגה", על המצב הכללי שנוצר בעקבות משבר הקורונה: "מקווים שכל זה כבר יהיה מאחורינו ושבעזרת השם נחזור לעשות את מה שבאמת אנחנו אוהבים"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 18-03-2020
  • 18:24

אלירן שמש, חלוצה של עירוני אשדוד מליגה א' דרום אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "כרגע אנחנו במצב חירום וזה קשה לכולם, אבל עם כל המצב אנחנו כספורטאים שומרים על עצמנו ועושים אימונים ביחידות על מנת לשמור על כושר ולהיות מוכנים בכל רגע שיאפשרו לנו לחזור לתלם. כמובן שאנחנו נשמעים להוראות משרד הבריאות ואנחנו מקווים שכל זה כבר יהיה מאחורינו ושבעזרת השם נחזור לעשות את מה שבאמת אנחנו אוהבים".

 

בעקבות המצב שנוצר, יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות ועולות. מה דעתך?

"אני לא חושב שזה יהיה הוגן להשבית את הליגה מכיוון שקבוצות השקיעו העונה המון כסף וזה לא הגון להכתיר עכשיו עולות. מנגד אצל היורדות ,זה גם לא הוגן כי הכל צפוף וכל קבוצה יכולה לרדת ליגה וכרגע אם נשבית את הליגה אז זה לא יהיה ספורטיבי - זה פשוט להרוס עונה שלמה של קבוצות וזה יוריד את הערך הספורטיבי למקומות שאנשים בסוף יפנו עורף לכדורגל, מה שאנחנו השחקנים האחרונים שרוצים שזה יקרה לכן דעתי אומרת להמתין בסבלנות כי המאני טיים של העונה מתחיל בדיוק מהמחזור הבא וזה המשחקים הכי מעניינים של העונה מה גם שיש פלייאוף כך שמצפה לנו מעבר לקורונה משחקים על עונה שלמה".

לסיום, האם אתה חושב שעוד נחזור לשחק כדורגל בעונת המשחקים הנוכחית? 

"חד משמעית כן! נחזור לשחק עוד העונה".

אלירן שמש שומר על כושר ומחכה לרגע שהוא וחבריו יוכלו לחזור לתלם (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה (אשדודי 19-03-2020, 07:22)
    אלירן שמש כמה שאתה סתום ולא חכם אם את השכל שלך היו שמים על כפית היה הרבה מקום לסוכר לנו הכי מתאים שתפסק הליגה ככה נישאר בטוח ולא מלחמות תפסיק לתת דעות כי אין לך
  2. אלירן שמש קיבל מכת שמש (אוהד יבנה 19-03-2020, 11:48)
    ידוע שלירן בחור בלי ראש על הכתפיים סתום. לא מבין את המצב בעולם. אז אלירן. הסתום נכון להיום לאף אדם בעולם לא יודע מתי העולם חוזר לשגרה עקב המגפה. חוץ ממך פרופסור אלירן שמש
  3. אחלה אלירן אוהבים אותך (אייל-עירוני אשדוד 19-03-2020, 18:30)