"לפי ההחמרה של ההידבקות בנגיף לא ימשיכו את הליגה"

כך אמר חלוצה של עירוני קריית אתא, דור מלכה, שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי שחושב שעונת הכדורגל לא תימשך עוד העונה. על השבתת הליגות אמר מלכה: "שחקנים נפגעים כלכלית, אך הבריאות מעל הכל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-03-2020
  • 17:16

דור מלכה, חלוצה של עירוני קריית אתא מליגה א' צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "מצב מאוד קשה, כולנו אוהבים מאוד את המקצוע אבל בסופו של הדבר בריאות השחקנים מעל הכל, ואם יש ספק קטן שחס ושלום מישהו יכול להיפגע עדיף שזה יהיה המצב. אני לא אשקר, שחקנים נפגעים כלכלית, אך כמו שאמרתי הבריאות מעל הכל".

 

בעקבות המצב שנוצר, יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות ועולות. מה דעתך?

"ברור שתהיינה קבוצות שירצו להשבית את הליגה. זה לא שקר שיש קבוצות שמסובכות בתחתית וכביכול ההשבתה הזו תציל אותם מירידת ליגה. אבל באופן אישי בתור שחקן של קריית אתא לא פחדנו לרגע שהליגה תמשיך והתכוננו להילחם על חיינו".

 

האם אתה חושב שעוד נחזור לשחק כדורגל בעונת המשחקים הנוכחית? 

"לפי איך שאני רואה את ההחמרה של ההידבקות בנגיף לא ימשיכו את הליגה. לא רק בארץ אלא בכל העולם. אומנם קבוצות הסיכון זה בגילים יותר מבוגרים. אבל לכל שחקן יש משפחה ואין סיבה לתת אחוז קטן של סיכוי שמישהו יידבק או ידביק".

דור מלכה חושב שנגיף הקורונה לא ייתן לעונת המשחקים הנוכחית לחזור... (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק השנה לא יחזרו לשחק מי שמקום ראשון עולה 2מקומות אחרונים יורדים (דני 20-03-2020, 22:33)
    ושאר הליגה מוקפאת..
  2. עוד גונב דעת (סולי 21-03-2020, 06:09)
    מה אתה שואל את כל אלה שאמורים לרדת ליגה מה אתה רוצה שיגידו לך הם יודעים שהם יורדים
  3. הרבה יותר מסובך מקום אחד מעל אתא. מגדל העמק עים משחק אחד פחות מטבריה זו בעיה אמיתית ( מי היורדת שניה? 24-03-2020, 17:57)
    איך אפשר להחליט במידה ו2 האחרונות יורדות למגדל העמק משחק פחות מטבריה שנמצאת מקום אחד מעליה עים משחק עודף מצב שאי אפשר באמת להכריע מי תרד...