"המצב מתחיל להדאיג יותר ויותר"

כך אמר מוטי אוחיון, שחקנה של בני זלפה שמגיב למשבר הקורונה החלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי. על המשכת הליגות אומר אוחיון: "ההתאחדות לכדורגל צריכה למצוא פיתרון", ככל שהזמן עובר, הטעם של העונה כבר הולך לאיבוד"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 20-03-2020
  • 13:20

מוטי אוחיון, קשרה של בני זלפה מליגה א' צפון אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "המצב בחיים לא היה כמו שהיה. ביום שישי היינו בדרך למשחק בכפר כנא והחזירו אותנו באמצע הדרך. אני לא מבין מדוע לא ביטלו את המשחק ביום חמישי? למה לחכות ליום שישי כשכולם ידעו את המצב. המצב מתחיל להדאיג יותר ויותר! מאז שאני זוכר את עצמי, בחיים לא זכור לי מצב כזה מדאיג, עם חוסר וודאות לגבי הכדורגל ולגבי שגרת החיים".

 

בעקבות המצב שנוצר, יש כאלה שרוצים להשבית את העונה ושלא תהיינה יורדות ועולות. מה דעתך?

"ההתאחדות לכדורגל צריכה למצוא פיתרון, כי יש קבוצות שהשקיעו המון כסף בשביל לעלות ליגה וכאלה שרוצות להיות בפלייאוף, מצד שני יש את אלה שנלחמות על הירידה וחייב להיות פיתרון ספורטיבי על המגרש. אני מאמין בעזרת השם שהכל יעבור עלינו בשלום, בורא עולם יכוון הכל שיהיה טוב ובעזרת השם נגיע לחג הפסח בלי וירוסים ובלי כלום. כולנו צריכים לעשות השתדלות, יש הרבה שנאת חינם בעולם שלנו, שכל אחד יוריד קצת והכל יסתדר". 

 

האם אתה חושב שעוד נחזור לשחק כדורגל בעונת המשחקים הנוכחית? 

"ככל שהזמן עובר, הטעם של העונה כבר הולך לאיבוד. זה כבר לא יהיה אותו הדבר, הזמן עובר ללא אימונים, חלקנו עושים אימונים אישיים אבל זה לא אותו דבר כושר של אימון קבוצתי וכושר של אימונים פרטניים. נקווה שהמצב יסתדר בסוף למרות שקשה לראות איך זה קורה בקרוב. שיהיה לנו חג שמח וכשר ורק בריאות".

מוטי אוחיון חושב שהמצב מתחיל להיות מדאיג מרגע לרגע (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עזבת את הגדולים והעולם התהפך (הסגול 21-03-2020, 11:12)
    היית סמל שלנו,יצאת לרעות בשדות זרים, הקורונה הופיעה.אוהבים אותך.בהצלחה