"אנחנו נמצאים במצב גרוע מאוד בתקופה זו"

כך אמר שמעון הדרי, אחד המאמנים היותר מוערכים בכדורגל בליגות הנמוכות, מי שאימן את הפועל אום אל פאחם והוביל אותה לליגה הלאומית ומי שהשאיר את עירוני ק"ש בליגה אשתקד. הדרי מגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הכדורגל הישראלי בעקבות משבר הקורונה ומציע שתי חלופות להמשך העונה בכדורגל הישראלי

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 24-03-2020
  • 13:28

שמעון הדרי אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "קודם כל נאחל רפואה שלמה לכל החולים ולמבודדים נאחל שהתוצאות תצאנה שליליות. אנחנו בכלל והכדורגל בפרט, נמצאים במצב גרוע מאוד בתקופה זו, יחד עם זאת לדעתי יש מספר פתרונות שקברניטי הכדורגל צריכים לקבל במידה והמצב יימשך מעבר לשבועיים הקרובים".

 

האופציה הראשונה: "בשליטת ההתאחדות לכדורגל אפשר יהיה לוודא שהשחקנים וצוותי האימון לא נושאים את הנגיף ואין להם סימפטומים, יהיו חייבים לחזור לשחק בשלב זה, אך ללא קהל. כל זה בכדי שההכרעות תהיינה ספורטיביות על המגרש הירוק ולא מתוך אינטרסים של בעלי קבוצות שמסובכות בתחתית או ממוקמות במקומות של זכיה באליפות או העפלת ליגה". 

 

בנוגע לאופציה השנייה אומר הדרי: "היה ולא תהיינה אפשרות שכזו והפגרה תימשך מעל חודש ימים, לא יהיה שום ערך ספורטיבי להמשיך ומכאן שהפתרון צריך להקפיא את היורדות, להגדיל את כל הליגות ב-4 קבוצות נוספות מכל ליגה ובעונה הבאה יהיו 6 יורדות מכל ליגה, וכל הקבוצות שממוקמות במקומות הראשונים יעפילו לליגה גבוהה יותר".

שמעון הדרי מגיב למצב הקורונה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות